Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Japp, enda penere i virkeligheten. Gjør seg meget godt på lanken. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Da var Steinhart Marine 38 bestilt. Gleder meg til den kommer, blir første gang jeg bruker klokke siden ungdomsskolen. Kom i posten i dag, har lagt ut bilder her om noen vil se. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) På tide å kjøpe meg en klokke for første gang. Jeg har aldri hatt noen ordentlig klokke, bortsett fra Casio digital klokker jeg brukte da jeg var liten. Trenger å vite tiden da jeg må gå fram og tilbake fra forelesninger, og at jeg begynner å bli litt lei av å se på mobilen. Tips til klokker for en student, og hvilke prisklasse er grei? Har lyst på skinnreim og "marker" skal være symboler, kanskje rektangler eller tynne "streker", istedenfor tall. Klokken bør helst ikke være så stor fordi jeg har så tynne håndledd. Endret 2. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Hva var det den billige submarineren (rundt 1000 kroner) som det på et tidspunkt var en del snakk om het? Var ganske lik både Omega og Rolex sine versjoner. e: Orient var det. Endret 2. september 2013 av Jostein K. Lenke til kommentar
dengladepotet Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hei, jeg skal kjøpe meg en klokke for første gang i mitt liv og har landet på http://www.amazon.com/Rotary-GB90100-10-Originales-Swiss-Made/dp/B003ZJ6WRI/ref=sr_1_25?s=watches&ie=UTF8&qid=1378157612&sr=1-25&keywords=Dreyfuss (har relativt små håndledd så tenker at 40mm vil ta seg bra ut i forhånd til noe på 45mm osv) lurer rett og slett på om dette er et godt kjøp, er rotary ett brukbart merke? har søkt litt rundt og forstått at klokkene innenfor rotary's les originals merke er laget i sveits og greier noen som kan si meg om jeg har failet totalt eller gjort et fornuftigt valg her? takke for all input Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Hva var det den billige submarineren (rundt 1000 kroner) som det på et tidspunkt var en del snakk om het? Var ganske lik både Omega og Rolex sine versjoner. e: Orient var det. Seiko SKX007/009? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Eventuelt en Invicta 8926OB? Blåkopi av Rolex Submariner da. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Steinhart har vel også en del modeller som er veldig inspirert av Submariner. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Tips til fin, ikke alt for komplisert, klokke til videregående elev uten jobb? Åpen for forslag Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Seiko SKX007/009, Noe fra Orient (Mako eller Ray f.eks). Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Orient Mako var veldig fin. Mulig å få kjøpt denne i Norge eller i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ikke som jeg vet. Ville i så fall blitt blodpris. Anbefaler longislandwatch.com Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Tror nok jeg kjøper denne. Veldig fin, virker robust og fin pris! Takk for hjelp Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hei. Har en G-shock GA-110c som reima holder på å ryke på. Ser på ebay at ny org reim koster rundt 300kr. Dette synes jeg er litt dyrt for ei gummi reim som bare varer et år (bruker klokka på jobb, snekker). Lurer derfor på om noen har forslag til andre reimer til klokka Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Nato kunne ha fungert, men det er nok litt prosjekt å få til. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Stilig mange av de nye Certinaene. Hadde vært enda stiligere om de gravde opp noen av de gamle Certina-urverkene og puttet inni. Mener Certina hadde inhouseproduksjon i gamle dager i noen modeller? Lenke til kommentar
KarlChilders Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Noen formening om denne klokken? Har en litt uformell stil. Går stort sett i olabukse året rundt, pique eller hettegenser og lave sneakers. Mer sporty enn trendy for å si det slik. Sikkert en stil mange her ikke kan fordra, poenget er hvor vidt dere tror klokken passer meg. Vanligvis ikke så pirkete selv, men skal jeg punge ut 4000-5000 på en klokke ønsker jeg å høre andres formening Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) 5k for en quartzklokke er for drøyt for meg. Ta en titt på Seiko, Citizen, Helson, Steinhart eller Certina Edit: sjekk ut glycine.no, sveitsisk ur med ETA-verk. Endret 7. september 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Noen formening om denne klokken? Har en litt uformell stil. Går stort sett i olabukse året rundt, pique eller hettegenser og lave sneakers. Mer sporty enn trendy for å si det slik. Sikkert en stil mange her ikke kan fordra, poenget er hvor vidt dere tror klokken passer meg. Vanligvis ikke så pirkete selv, men skal jeg punge ut 4000-5000 på en klokke ønsker jeg å høre andres formening Veldig stilig klokke ihvertfall. Victorinox har veldig stilige klokker så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå