ukjentbruker Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) God ettermiddag! Er på jakt etter en ny klokke og stiller disse kriteriene: - Stilren - Svart - Prisklasse rundt 2k (gjør ikke noe om den er billigere) - Lenke, ikke reim - Slitesterk og lett - Selvfølgelig god kvalitet - Helst ikke digital Noen som har en god klokke å anbefale? Jeg er helt blank på dette feltet. Denne kan gi en pekepinn på hvilke klokker jeg er på jakt etter: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=117240 (er selvsagt for dyr) Endret 12. oktober 2008 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fikk meg også ny klokke i går: Den har et spesielt design, som sikkert ikke alle liker. Den ser litt klumpete ut på bildet, men er ganske stilig på hånda. Den er også miljøvennlig med Kinetic, siden den har en dynamo som omdanner urets bevegelser på armen til elektrisk energi som lagres i urets energikilde. Man får altså quartzurets presisjon med energikilden mekaniske ur har. Så da slipper man å søple til med kvikksølvbatterier Den var dritkul. Demonstrerer hvor langt evolusjonen i klokkedesign har kommet. Likte den veldig godt. Jeg vil ha noe sånt, bare firkanta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg så også på denne, som finnes både i stål, titan (vist her) og i stål med PVD ("gull"): Mye stiligere i virkeligheten enn på bildet. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg synes klokkene du legger ut ser så klumpete ut, det er ikke så tydelige markeringer mellom hvert "ledd". Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg så også på denne, som finnes både i stål, titan (vist her) og i stål med PVD ("gull"): Mye stiligere i virkeligheten enn på bildet. Wow, det var akkurat noe sånt jeg beskrev. Vanvittig stilig! Certina har mange fine design de as. Føler at til tross for Rolex' ekslusivitet, så blir designene deres litt for gammeldagse. Skulle gjerne sett den klokka i virkeligheten. Hater sånne oppstillte produktbilder med hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Denne DS SPEL må du bare se og prøve, den er veldig elegant og samtidig sporty i virkeligheten, noe som er vanskelig å se på bildet. Jeg har sett på flere modeller av den, og synes den fineste er denne i titan. De i stål har litt annen utforming av lenken, finnes med forskjellige farger på skiven, og er noe rimeligere. De er også litt tyngre, selvsagt, men ikke kjempeforskjell. Det finnes også runde modeller av DS SPEL, men personlig liker jeg best den firkantede. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 vurderer å kjøpe meg maurice lacroix pontos snart. fatter sier at det er helt greie klokker. eneste problemet er at jeg ikke har sett de i virkeligheten og så har jeg hatt lyst på tonneau klokker, men vet ikke helt om jeg skal velge rund eller ikke... hva sier dere? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 vurderer å kjøpe meg maurice lacroix pontos snart.fatter sier at det er helt greie klokker. eneste problemet er at jeg ikke har sett de i virkeligheten og så har jeg hatt lyst på tonneau klokker, men vet ikke helt om jeg skal velge rund eller ikke... hva sier dere? At klokker i ML klassen generelt ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Link serien til Tag kan være et eksempel på det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 ...snips...Certina har mange fine design de as. Føler at til tross for Rolex' ekslusivitet, så blir designene deres litt for gammeldagse. Skulle gjerne sett den klokka i virkeligheten. Hater sånne oppstillte produktbilder med hvit bakgrunn. Rolex har også mange fine modeller, det har skjedd mye siden -70-tallets klassiske DateJust. Personlig favoritt fra Rolex er Submariner, men prisen gjør at jeg er nødt til å holde meg på et mer moderat nivå. Certina, for eksempel... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg skal ikke si stort, men jeg skal se på brukernes reaksjoner Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ny klokke, Alexander? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Må svare forsiktig, så jeg ikke blir ranet på gaten Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Dristig å bevege seg ut med slikt. Hva skyldes valget? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ah, noen som er født med sølvskje i munnen. Gratulerer (med dagen?) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ah, noen som er født med sølvskje i munnen. Gratulerer (med dagen?) Noen må jo være det og, men det betyr jo ikke at man automatisk er drittsekk. 18 år er stort for besteforeldre. :!: Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke sagt noe om drittsekk. Jeg har ingen problemer med slikt, skulle ønske jeg var så heldig hehe. 18 er flott. Da kan vi dra ut på treffet Vet dog ikke om noen bra 18 årssteder i Tigerstaden, men det er sikkert andre som har peiling på det. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vi får se da, vet du Quintessentially klarer kanskje å fikse noe for treffet, kanskje de fikser bar også Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Bar =D Kikker litt etter en enkel klokke til sort dress, noen forslag som ikke ligger så altfor høyt oppe? (Bruker yterst sjeldent sort dress) Lenke til kommentar
bytrollet Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Er det noen som har erfaring med Victorinox klokker?? ser heftig ut. og knivene deres er jo fantastisk. jeg er heller ikke sikker på hvor man får kjøp disse klokkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå