arstu Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) joda, ser poenget, men skal en få de til å bruke klokke... og passe tiden så er det like greit at de får en klokke de liker og har lyst på. .. så får det heller være litt ufornuftig. Har kjøpt en del "ufornuftige" klokker, prinsesseklokker, Hana Montana klokker o.l. Er stas en stund og så dukker det opp andre "temaer som er in" .. men slik er det jo når det gjelder mange andre ting også ettersom de blir eldre og andre interesser. Endret 1. juli 2013 av arstu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg er av den oppfatningen at Hello Kitty er ganske likt prinsesseklokker osv. Men mulig det bare er annerledes på skolen jeg går på Men jeg er jo ikke jente heller Edit: Ser du skriver at hun liker klokken, da er det jo ikke noe problem Endret 1. juli 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Fredriksensfabrikk Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hei, er det noen som kan anbefale en grei klokke som ligner på denne? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Hvis du oppgir prisklasse tenker jeg du kan få noen fornuftige svar. Endret 5. juli 2013 av Henrik C Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 @Fredriksensfabrikk Victorinox Alliance 241474 Kom på ca 2400,- etter toll og moms. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Denne fra Timex er ganske lik den til venstre: Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Har lyst på denne. C: Den har jeg, og etter en stund begynte den å tulle med tiden. Hva viser denne klokken egentlig? Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Klokka ett på en og en halv? :p Synd med den klokka. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Digitalklokke ftw! Billig og mye diggere! Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Hva?! Jeg har en pulsklokke og! Skal man ikke diskutere om klokker her? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Digitalklokke ftw! Billig og mye diggere! Liker ikke digitalklokker mer enn bare så vidt. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Den eneste digitalklokken som er ok (hvis man absolutt skal ha digitalklokke) er Casio F-91. 1 Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Al-Qaida-klokken ja, en klassiker. Digitalklokker er strålende som tool watches, da spesielt G-shockserien. Ville aldri gått med en digital ellers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Hei, er det noen som kan anbefale en grei klokke som ligner på denne? Hvorfor ikke kjøpe den? Koster ikke så mye: http://www.indiegogo.com/projects/mvmt-watches-affordable-stylish-high-quality-watches Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Så en Grand Seiko som hadde en viser for gangreserven. Har ikke sett dette på så veldig mange andre klokker, så må vel være ganske nytt? Hva tenker folk om en Grand Seiko diver kontra Rolex Submariner? Seikoen ligger jo ikke så langt unna i pris. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 (endret) Så en Grand Seiko som hadde en viser for gangreserven. Har ikke sett dette på så veldig mange andre klokker, så må vel være ganske nytt? Hva tenker folk om en Grand Seiko diver kontra Rolex Submariner? Seikoen ligger jo ikke så langt unna i pris. Jeg har stor sans for Grand Seiko og ville heller kjøpt det enn en Sub. Seiko er et ekte manufactur (de lager alt selv) og lager klokker med fantastisk kvalitet. I tillegg slipper du å være en fyr som går med billig Rolex, noe som er et pluss i seg selv. Ang Réserve de Marche: Det er relativt nytt ja, første armbåndsur i produksjon med det kom i 1948, men lommeur har hatt det siden tidlig 1700-tall Endret 25. juli 2013 av kvasbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. juli 2013 Del Skrevet 25. juli 2013 Ahaha, var ikke klar over det med gangreserven Vet ikke om jeg hadde klart å kjøpe en Grand Seiko. Hvis jeg hadde hatt en Sub fra før, da hadde det kanskje vært enklere. Ikke missforstå, den ser jo knall ut og med Spring Drive er den jo ganske smooth også. Nei, slik det er i dag, hadde jeg nok valgt en Sub. Men Seikoen er jo mer anonym da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå