PhelpsTransposed Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Pass godt på klokkene deres folkens, er ikke noe gøy når den plutselig forsvinnet, og du dermed må konkludeere med at den MÅ ha blitt stjelt :/ Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Skal ha ny klokkreim til Christoper Ward C5 Malvern, liker ikke "clasp" mekanismen på reima, så bytter den ut i enten mørkebrun eller en rik mellomrødbrun reim. Jeg har den mørkebrune og ville gått for den mellombrune. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Jeg har den mørkebrune og ville gått for den mellombrune. Gikk for den mellombrune. Hvis noen trenger nye nato reimer, så har jeg hørt mye bra om http://natostrapco.com Endret 26. mai 2013 av Rankiz Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hehe, skulle ikke mer til å overbevise meg. Bestilte fort 5 reimer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 (endret) Herregud... Hvis du prøver å bruke litt mer enn to hjerneceller burde den fungere helt fint. Endret 26. mai 2013 av -drugiS- Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Jeg brukte alle mine fire og fant feilen! Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Beklager, selvfølgelig det jeg burde gjort. Tenkte meg ikke helt om Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hehe, skulle ikke mer til å overbevise meg. Bestilte fort 5 reimer Du kan lese mer om de i denne tråden. Det er forøvrig det beste forumet når det kommer til klokker imo. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Nice, jeg har bare to natoer fra før, norgesnatoen til tidssonen og bond-natoen deres. Så trengte noen litt mer fargerike og sommerlige til stranden osv. Så har tenkt på å kjøpe noen lenge, og når du la ut link nå så var halve jobben gjort og jeg fikk endelig bestilt Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle gjerne kjøpt en svart reim til en Carrera. Noen som vet om seriøse forhandlere til en sympatisk penge? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle gjerne kjøpt en svart reim til en Carrera. Noen som vet om seriøse forhandlere til en sympatisk penge? Svart reim sier meg ingenting, svart skinnreim? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Svart reim sier meg ingenting, svart skinnreim? Ja, i skinn. Heter det ikke lenke, hvis det er i metall? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Du kunne jo ment NATO reim, gummireim, skinnreim i sort etc. Er veldig fornøyd med den reima jeg postet bilde av tidligere, som også kommer i sort tror jeg. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg er for gammel til å bruke NATO-reim, og det hadde jo sett litt malplassert ut på en Carrera. Det må være noe som er litt mer skikkelig. De var greie de der, Rankiz, men har sett for meg noe som ikke har krokodillepreg. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skjønner meg tydeligvis ikke på klokker.. Kjøpte meg random klokke når jeg var i USA. Kom hjem og søkte opp modellen på google. Viste seg å være ei dameklokke. yay.. 1 Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Nomos-kopien kom i dag. Virker grei, men reimen er litt jalla. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg er for gammel til å bruke NATO-reim, og det hadde jo sett litt malplassert ut på en Carrera. Det må være noe som er litt mer skikkelig. Vær ung til sinns! Carrera sier ikke så mye, egentlig. Begge disse er Carrera. Den siste ville kledd NATO. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Jeg er en gammel mann, og det har jeg tenkt å bli mer av. Det er akkurat denne jeg har. http://image.vialuxe...CarreraAuto.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå