Skatteflyktning Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 (endret) Klokken du IKKE vil ha er pen den. Da gjenstår det bare å eliminere 99.99% av de andre klokkene som gjenstår der ute Tipper du vil like denne: Endret 14. april 2013 av Skatteflyktning 1 Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Den var fin Er enig i at klokken jeg linket til er fin, men er ikke ute etter en slik klokke. Synes også at denne var utrolig fin, men finner den ikke noen steder online... Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Selger nesten overalt fysisk ihvertfall. Online og nærmeste må bli Klockan Ur. De sender til Norge. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Tusen takk Ser at den var ganske mye billigere enn budsjettet. Har jo tross alt noe mer å gå på. Har fått med meg at ikke alle er like begeistret for Tag Heuer her inne, men hvorfor (sett bort ifra at det er Tag) er denne tre ganger så dyr som Tissotklokken? Må jo være noe annet enn merke man betaler for eller? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Det er en quartz-klokke tilsynelatende uten noe annet enn det normale (stål, safirglass). Mao: Nei, det er nok bare merket. En grei tommelfingerregel er å ikke betale mer enn 5k for en quartzklokke med mindre det er noe spesielt som faktisk trekker opp verdien, som edelmetall e.l. Ser forresten at den har alarm, det er jo kanskje litt artig. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Ok, takk Har lett litt rundt på nettet, men finner få "legite" sider hvor de har Omega-klokker, og av de få prisene jeg har fått opp virker de ganske dyre. Er det noen av modellene jeg har råd til med mitt budsjett? (kunne strukket meg til 12-13 om det virkelig er verdt det). Og i isåfall anbefales de? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Hva med brukt? Da får nok du nok flere ur i fra Omega og Tag (og mange andre kvalitetsmerker) i din prisklasse. Lenke til kommentar
Thad Castle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Kan jo vurderes, men kjøper jo "metallklokke" og vil jo ikke at klokken skal være full av skraper som jeg ser at mange av de på ebay har. Er det mulig å bli lurt mtp kopier etc.? Har jo heller ingen garanti om den skulle slutte å fungere Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Du kan følge med litt på tidssonen.no - der skal det være så trygt som det kan få blirr, med tanke på at hvem som helst tross alt kan registrere seg. Men klokkene der har en tendens til å ligge litt høyere i pris, selv brukt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Ok, takk Har lett litt rundt på nettet, men finner få "legite" sider hvor de har Omega-klokker, og av de få prisene jeg har fått opp virker de ganske dyre. Er det noen av modellene jeg har råd til med mitt budsjett? (kunne strukket meg til 12-13 om det virkelig er verdt det). Og i isåfall anbefales de? urverket.no Ellers har Thune på egertorget noe Omega. Disse koster dog langt over budsjettet ditt nytt. Du kan nok klare å finne en noen år gammel seamaster diver til ned mot 10-12k. Det samme med Speedmaster. Man On The Moon f.eks er et flott mekanisk ur som det er mulig å få til 12k med litt flaks. Ellers synes jeg denne er flott: http://www.urverket....ele-p-6879.html Longines er et hakk opp i kvalitet fra Tissot og Certina. Omega er over der igjen. Kan jo vurderes, men kjøper jo "metallklokke" og vil jo ikke at klokken skal være full av skraper som jeg ser at mange av de på ebay har. Er det mulig å bli lurt mtp kopier etc.? Har jo heller ingen garanti om den skulle slutte å fungere Det finnes mange kopier der ute. Det sies at 99% av Breitlingur som selges på nettet er forfalskninger. Når man kjøper brukt er det viktig å få med ekthetsbevis og slikt. De fleste seriøse selger gir med dette, samt garantikort og orginalboks. Endret 15. april 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som vet hvem som fører Daniel Wellington-klokkene i Oslo sentrum? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Weak your google-fu is, mmm? Tada. 1 Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Noen som vet om klokker som er nær lik Daniel Wellington-klokkene? Lite gira på å kjøpe quartz-klokke til 1500,- til dama og vite at kvaliteten er nærmest ikke-eksisterende(I følge diverse reviews har visst ting bare ramlet av og/eller sluttet å fungere). Har sett på en del "vintage" klokker, men trenger noe som er typ kliss likt DW-designet. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Christopher Ward? De hadde visst ikke så enkle dameklokker, men de har en veldig pen liknende herremodell. Ellers må du nesten jakte liknende klokker fra klokkemerker som certina, seiko e.l. og se om du finner noe som likner til en passende prislapp. Endret 15. april 2013 av NgZ Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Sett både på CW og Junghans, og en del annet ymse i bauhaus-stil uten å ha falt pladask for noe enda. Selv har jeg bestilt to klokker mens jeg så etter klokke til henne. 1 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Mistet lysten på Tag Monaco, men nå vil jeg ha Speedmaster. Spørsmålet er om jeg skal strekke meg opp til en med glass på baksiden. Slipper jo ellers unna med ca 20k.. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 vurderer Rolex 114060 - hvor er det best å kjøpe den?.. Dersom i utlandet - hvor? Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 vurderer Rolex 114060 - hvor er det best å kjøpe den?.. Dersom i utlandet - hvor? Her. Om du av en eller annen grunn MÅ ha ny, ta kontakt med Lervik i Haugesund eller Jørgensen i Tromsø. Du finner ikke noen bedre priser i utlandet. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Her. Om du av en eller annen grunn MÅ ha ny, ta kontakt med Lervik i Haugesund eller Jørgensen i Tromsø. Du finner ikke noen bedre priser i utlandet. Takk! har du noen steder i Oslo/Romerike å anbefale? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 I Oslo er det vel bare Bjerke som fører Rolex? Tidemann gjøre det ikke. Ikke David Andersen heller. Mulig det er noen på Majorstua som gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå