Lilac1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ta en kjikk her, mulig du finner noe i din prisklasse http://www.thewatchg...coultre-watches Litt av en side! Er prisene inklusive britisk moms? (20%) Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Pricing and availability: All prices for goods and services on this Website are displayed in £ sterling, and are inclusive of VAT 1 Lenke til kommentar
kevral Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Idéer om hvordan jeg best skal bruke 50k på en ny klokke? Tenkte på JLC, men det blir vel vrient å finne en til den prisen. Bør ikke være noe problem å få tak i en ny JLC til 50 lapper i Oslo, såfremt du er interessert i de enklere modellene og ikke trenger å handle med Bjerke. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Bør ikke være noe problem å få tak i en ny JLC til 50 lapper i Oslo, såfremt du er interessert i de enklere modellene og ikke trenger å handle med Bjerke. Hm, trodde det kun var bjerke som er AD nå, var ikke Alf Lie konkurs? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Tidemann er også AD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mars 2013 Del Skrevet 28. mars 2013 Pappa viste meg en klokke rett før jul. Var en sveitsisk klokke, diver med lærreim, kostet 6 tusen. Var en ganske gjennomført side, husker ikke om den var norsk. Er en klokkeforhandler i Oslo som selger klokken. Vet noen hvilket merke og hvilken side vi har vært inne på? Spurte pappa nå, men han husket ikke hva klokken het, men han mener å ha lest at, merket tidligere har produsert klokker for Tissot. Lenke til kommentar
bas Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 Sveitsisk klokke, that should narrow it down Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. mars 2013 Del Skrevet 29. mars 2013 (endret) Sveitsisk klokke, that should narrow it down Nja, har lagt ved litt annen informajon også. Ganske lav pris, til sveitsisk klokke å være og forhandler i Norge Edit: Tenker ikke på en spesifikk klokke, men et klokkemerke Endret 30. mars 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Nja, har lagt ved litt annen informajon også. Ganske lav pris, til sveitsisk klokke å være og forhandler i Norge Edit: Tenker ikke på en spesifikk klokke, men et klokkemerke Tipper på Certina eller Longines... men kan ikke huske å ha sett noen typiske dykkerur på lærrem fra noen av de. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Longines koster som oftest mer enn 6 papp med mindre det er snakk om kanskje HydroConquest modellene? Victorinox kanskje? Endret 1. april 2013 av Lami Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Certina DS Action i titan koster vel rundt seks lapper på lenke og litt mindre på gumi , en skinnrem koster ikke allverden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Er ganske sikker på at det ikke er noen av de nevte, hadde aldri hørt om merket. Takker for forslagne Endret 2. april 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
kevral Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Pappa viste meg en klokke rett før jul. Var en sveitsisk klokke, diver med lærreim, kostet 6 tusen. Var en ganske gjennomført side, husker ikke om den var norsk. Er en klokkeforhandler i Oslo som selger klokken. Vet noen hvilket merke og hvilken side vi har vært inne på? Spurte pappa nå, men han husket ikke hva klokken het, men han mener å ha lest at, merket tidligere har produsert klokker for Tissot. Humm... Diver på lær fra fabrikk er ikke vanlig. Glycine? Ossur Soleim i Tordenskiolds gate selger dem og det passer med prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Humm... Diver på lær fra fabrikk er ikke vanlig. Glycine? Ossur Soleim i Tordenskiolds gate selger dem og det passer med prisen. Tusen tusen takk, var Glycine. http://www.glycine.no/index.php?do=product&id=12 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som vet de beste/billigste stedene å kjøpe Orient Mako eller Skx007/009, alle med pepsi besel? Finner ikke på ebay, og hos amazon ble prisen doblet ved utsjekk. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Noen som vet de beste/billigste stedene å kjøpe Orient Mako eller Skx007/009, alle med pepsi besel? Finner ikke på ebay, og hos amazon ble prisen doblet ved utsjekk. Her? Eller her? Eller her? Jeg kan i alle fall gå god for de to siste selgerne. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Forslag til hverdagsklokke? Kjøpte en Debaufre av Kaplan på forumet for to år siden, men den har omtrent falt fra hverandre. Må ha en klokke jeg kan bruke hver dag, som tåler at jeg vasker hendene, og gjerne litt fridykking i badebuksa på sommerstid(ikke så mye dypere enn 20 meter altså). Trenger hverken GMT eller chrono. Jeg må vite hva klokka er. Liker alt fra Oyster Perpetual til Submariner, men prismessig tenker jeg et tak på 5-6000, brukt eller nytt spiller ingen trille. Kan gå opp i pris om det er noe spesielt flott til en kjempegod pris. (Typ Tudor, Rolex, IWC, Glasshütte) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ligger mange godsaker på tidssonen for øyeblikket Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Forslag til hverdagsklokke? Kjøpte en Debaufre av Kaplan på forumet for to år siden, men den har omtrent falt fra hverandre. Må ha en klokke jeg kan bruke hver dag, som tåler at jeg vasker hendene, og gjerne litt fridykking i badebuksa på sommerstid(ikke så mye dypere enn 20 meter altså). Trenger hverken GMT eller chrono. Jeg må vite hva klokka er. Liker alt fra Oyster Perpetual til Submariner, men prismessig tenker jeg et tak på 5-6000, brukt eller nytt spiller ingen trille. Kan gå opp i pris om det er noe spesielt flott til en kjempegod pris. (Typ Tudor, Rolex, IWC, Glasshütte) Leit å høre at den ikke holdt! Hva skjedde? Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Leit å høre at den ikke holdt! Hva skjedde? Den ble vel brukt opp. Pinnene på lenka knakk, lugsene å falt av, det lille merket på bezelen falt av, så begynte hele bezelen å løsne. Urverket slapp fra kassa, fikset dette, men klokka kunne ikke trekkes manuelt mer, og gangreserven funker ikke lenger. Rett og slett oppbrukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå