Bordplate Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Grovt 1500 dollar fra utenlandske nettsteder Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Passer det med med brun lærrem til blå urskive, eller bør den være svart? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Skive og reim i samme farge går ofte bra sammen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) NgZ hva slags klokke vil du anbefale for at damene skal rive av seg trusa. Nå er jeg godt over skalealderen hvis dette har noe og si? Jeg vet ihverfall at dette trusavriving og påhopping ikke virker med mitt Casio Wave Captor ur. Er redd jeg ikke kan hjelpe deg gitt, jeg mener generelt at man ikke skal håpe å oppnå dette ved å kjøpe klokke fra det kuuuule motemerket. (Eller noen annen klokke, bare for å ha det sagt.)red: Og nei, jeg trodde ikke du var seriøs, for å ha sagt det. Endret 17. mars 2013 av NgZ Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Ikke så seriøs nei, det har nok ikke noe med klokka å gjøre Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 Passer det med med brun lærrem til blå urskive, eller bør den være svart? Brunt til blått (men ikke veldig lys blå) er ofte en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Populært innlegg _dundun_ Skrevet 17. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2013 Blå og brun kan være kjempefint. 14 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 17. mars 2013 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Den var litt gubbete da. Det er fordi det er gubber, ikke ungdomsskoleelever, som har råd. Endret 17. mars 2013 av Phileas Fogg 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg NgZ Skrevet 17. mars 2013 Populært innlegg Del Skrevet 17. mars 2013 Don't worry, the laugh is on you. 12 Lenke til kommentar
Ein23 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tja, dersom dere ikke har noe i mot at jeg spør. Hva synes dere om denne da? :-) http://www.klokker.no/herreklokker/swiss-military-patriot-06-5187-04-007.html Jeg klarer ikke bestemme meg. Testa Nixon-klokka på hånda i dag, og den var ikke så fin som jeg hadde forestilt meg. Det var derimot den ovenfor. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Den var i hvertfall langt bedre enn Nikon-klokken. Er ikke så fan av chronographs, da jeg ikke har bruk for det. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Helt enig med Olaf. Chronograph blir ofte rotete og man har sjelden/aldri bruk for det. Og bra du går vekk fra Nixon Jeg ville jeg valgt en enkel klokke som går til det meste og som man også kan ha til dressen. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 Tja, dersom dere ikke har noe i mot at jeg spør. Hva synes dere om denne da? :-) http://www.klokker.n...187-04-007.html Jeg klarer ikke bestemme meg. Testa Nixon-klokka på hånda i dag, og den var ikke så fin som jeg hadde forestilt meg. Det var derimot den ovenfor. Fin den og skal ha god kvalitet etter hva jeg har lest. Oppimot Wenger og Victorinox, så det er gode saker. 1 Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Idéer om hvordan jeg best skal bruke 50k på en ny klokke? Tenkte på JLC, men det blir vel vrient å finne en til den prisen. Her er forøvrig longines heritage 1940. Gudene vet hva slags verk de bruker om dagen, men liker retrostilen. (den hvite er penest, for der matcher datofargen) Endret 27. mars 2013 av Lilac1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 (endret) Idéer om hvordan jeg best skal bruke 50k på en ny klokke? Tenkte på JLC, men det blir vel vrient å finne en til den prisen. Om du unnlater å betale norske skatter og avgifter lar det seg absolutt gjøre. Om du i tillegg ikke MÅ ha ny klokke vil du absolutt finne en veldig bra JLC til de pengene. Min:http://postimg.org/image/qvjwzmb41/ Endret 27. mars 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Om du unnlater å betale norske skatter og avgifter lar det seg absolutt gjøre. Om du i tillegg ikke MÅ ha ny klokke vil du absolutt finne en veldig bra JLC til de pengene. Min:/qvjwzmb41/ Pen! At den er ny er desverre et must. Har ilagt meg selv fem års karantene på nye klokker fra jeg kjøper denne, så har lyst til å slite den selv. Må vel sikte mot Panerai, men finner vel neppe en 42mm i den prisklassen heller. (skulle ønske jeg hadde håndledd til 44/45mm variantene, men den gang ei) Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. mars 2013 Del Skrevet 27. mars 2013 Ta en kjikk her, mulig du finner noe i din prisklasse http://www.thewatchgallery.co.uk/jaeger-lecoultre-watches Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå