Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NgZ hva slags klokke vil du anbefale for at damene skal rive av seg trusa. Nå er jeg godt over skalealderen hvis dette har noe og si?

 

Jeg vet ihverfall at dette trusavriving og påhopping ikke virker med mitt Casio Wave Captor ur.

Er redd jeg ikke kan hjelpe deg gitt, jeg mener generelt at man ikke skal håpe å oppnå dette ved å kjøpe klokke fra det kuuuule motemerket. (Eller noen annen klokke, bare for å ha det sagt.)

red: Og nei, jeg trodde ikke du var seriøs, for å ha sagt det. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Idéer om hvordan jeg best skal bruke 50k på en ny klokke? Tenkte på JLC, men det blir vel vrient å finne en til den prisen.

 

Her er forøvrig longines heritage 1940. Gudene vet hva slags verk de bruker om dagen, men liker retrostilen.

 

post-123498-0-67187400-1364409587_thumb.jpg

 

(den hvite er penest, for der matcher datofargen)

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Idéer om hvordan jeg best skal bruke 50k på en ny klokke? Tenkte på JLC, men det blir vel vrient å finne en til den prisen.

Om du unnlater å betale norske skatter og avgifter lar det seg absolutt gjøre. Om du i tillegg ikke MÅ ha ny klokke vil du absolutt finne en veldig bra JLC til de pengene. Min:2012_02_26_15_46_45.jpghttp://postimg.org/image/qvjwzmb41/

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Om du unnlater å betale norske skatter og avgifter lar det seg absolutt gjøre. Om du i tillegg ikke MÅ ha ny klokke vil du absolutt finne en veldig bra JLC til de pengene. Min:/qvjwzmb41/

 

Pen!

At den er ny er desverre et must. Har ilagt meg selv fem års karantene på nye klokker fra jeg kjøper denne, så har lyst til å slite den selv. Må vel sikte mot Panerai, men finner vel neppe en 42mm i den prisklassen heller.

(skulle ønske jeg hadde håndledd til 44/45mm variantene, men den gang ei)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...