NgZ Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Automatisk er en mekanisk klokke som er selvopptrekkende ved at et lodd i klokken trekker opp klokken ved bevegelse. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 26. februar 2013 Del Skrevet 26. februar 2013 Jeg hadde sett etter noe helt enkelt fra et klokkemerke som Longines, Tissot, Seiko e.l. Hold deg unna kles-, mote- og bilmerker. Breitling for Bentley Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Breitling for Bentley Nettopp Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Timex Weekender. Til 41 dollar inkl frakt klarte jeg ikke å la være... Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Gikk for samme fristelsen og bestilte samme klokka for noen uker siden. Kul klokke, høy tikking. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 27. februar 2013 Del Skrevet 27. februar 2013 Hehe, den tikker noe voldsomt ja. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Timex kjører mye bottom-of-the-barrel kinaurverk i klokkene sine, så det er ikke så overraskende. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 For 41 dollar ville jeg ikke brydd meg Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 For 41 dollar ville jeg ikke brydd meg Høy tikking er showstopper uansett pris for meg. Altfor irriterende 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. februar 2013 Del Skrevet 28. februar 2013 Sant det. Blir litt rakleverk-følelse av det. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Nyss tilbake fra tur til singapore, der de etablerte high-end merkene hadde flere store butikker. Veldig ryddig praksis der borte, du går inn, forteller hva du er på jakt etter og personalet viser deg det, samt rabatten de kan tilby. Samtidig slenger de på et par-tre argumenter for at du skal handle hos dem istedet for over gata, siden det er kjøpers marked der borte. Ikke rare rabatten hos boutiquene, dog, disse stedene som kun selger ett merke. Men the hour glass og cortinawatch hadde nærmest en budkrig gående for å få meg til å handle hos dem. Gode priser på panerai og rolex der borte, ikke fullt så gode priser på omega (mistenker at norske priser er "greie" på omega), svært gode priser på breitling og hublot. Og du trenger ikke ta turen for klokkene alene, fantastisk by, bra klima og utrolig bra mat. 1 Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Høy tikking er showstopper uansett pris for meg. Altfor irriterende Det er deilig å bli vugget i søvn av. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 2. mars 2013 Del Skrevet 2. mars 2013 Det er deilig å bli vugget i søvn av. 2 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 3. mars 2013 Del Skrevet 3. mars 2013 (endret) Fikk tilbake klokka mi fra urmakeren i går. Før var det en lærreim på som begynte å flasse opp og bli stygg. Jeg ba urmakeren sette på en sort stållenke. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet EDIT: Ser ut som at jeg har litt feil dimensjonerte lange pølsefingre, men det er bare slik de ble på bildet med vidvinkel linse. Jeg angrer ikke på at jeg den sorte lenka fremfor matt grå stål. Endret 3. mars 2013 av Jetfighter Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 4. mars 2013 Del Skrevet 4. mars 2013 (endret) Var ikke så aller verst det. Trur nok vi fikk et annet inntrykk av klokka på bildene du viste. Trur allikevel selv jeg hadde gått for børstet stål Endret 4. mars 2013 av hfthomas 1 Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Fikk Casio MDV-106 og Seiko SNK809 i dag. Meget fornøyd med begge! Gleder meg til å få byttet til NATO på MDVen. Ble helt sjokkert når jeg så hvor liten Seikoen var, men tror det er en tilvenningssak. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Hvordan er størrelsen på Casioen? Har Seiko SNK selv. Er ute etter en diver til hverdags, men har tynne håndledd og har vansker for å finne noen som er pene samtidig budsjettvennlige, så hadde vært fint med wrist shot sammen med Seikoen. Endret 5. mars 2013 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg er ikke den beste til å ta bilder, og størrelse-forskjellen kommer nok ikke så godt frem her. Men meg med relativt store håndledd syntes Seikoen er en smule liten, men liker å ha den på til tross for størrelsen. Vil du anbefale spesiell farge på NATOen? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Casioen ser jo altfor stor ut (subjektivt nok), selv høyt oppe på håndleddet (underarmen) dekker den jo hele bredden. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 5. mars 2013 Del Skrevet 5. mars 2013 Godt Mixy, men samtidig så liker jeg litt store klokker. Det største jeg har prøvd er en G-shock. Stor, men fortsatt ikke plagsomt stort. Det er ikke sikkert gutten har så store armer enda, men det kommer etterhvert. Det kommer også litt an på hvordan man vrir hånda/underarmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå