Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyss tilbake fra tur til singapore, der de etablerte high-end merkene hadde flere store butikker.

Veldig ryddig praksis der borte, du går inn, forteller hva du er på jakt etter og personalet viser deg det, samt rabatten de kan tilby. Samtidig slenger de på et par-tre argumenter for at du skal handle hos dem istedet for over gata, siden det er kjøpers marked der borte. Ikke rare rabatten hos boutiquene, dog, disse stedene som kun selger ett merke. Men the hour glass og cortinawatch hadde nærmest en budkrig gående for å få meg til å handle hos dem.

Gode priser på panerai og rolex der borte, ikke fullt så gode priser på omega (mistenker at norske priser er "greie" på omega), svært gode priser på breitling og hublot.

Og du trenger ikke ta turen for klokkene alene, fantastisk by, bra klima og utrolig bra mat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk tilbake klokka mi fra urmakeren i går. Før var det en lærreim på som begynte å flasse opp og bli stygg. Jeg ba urmakeren sette på en sort stållenke. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet :w00t:

P1070370.JPG

P1070357.JPG

EDIT: Ser ut som at jeg har litt feil dimensjonerte lange pølsefingre, men det er bare slik de ble på bildet med vidvinkel linse.

P1070343.JPG

P1070346.JPG

Jeg angrer ikke på at jeg den sorte lenka fremfor matt grå stål.

Endret av Jetfighter
Lenke til kommentar

Fikk Casio MDV-106 og Seiko SNK809 i dag. Meget fornøyd med begge! Gleder meg til å få byttet til NATO på MDVen.

Ble helt sjokkert når jeg så hvor liten Seikoen var, men tror det er en tilvenningssak.

Lenke til kommentar

Hvordan er størrelsen på Casioen? Har Seiko SNK selv.

Er ute etter en diver til hverdags, men har tynne håndledd og har vansker for å finne noen som er pene samtidig budsjettvennlige, så hadde vært fint med wrist shot sammen med Seikoen. :)

Endret av spinkeljaevel
Lenke til kommentar

post-279663-0-54789000-1362506639_thumb.jpg

Jeg er ikke den beste til å ta bilder, og størrelse-forskjellen kommer nok ikke så godt frem her.

Men meg med relativt store håndledd syntes Seikoen er en smule liten, men liker å ha den på til tross for størrelsen. Vil du anbefale spesiell farge på NATOen?

Lenke til kommentar

Godt Mixy, men samtidig så liker jeg litt store klokker. Det største jeg har prøvd er en G-shock. Stor, men fortsatt ikke plagsomt stort. Det er ikke sikkert gutten har så store armer enda, men det kommer etterhvert.

Det kommer også litt an på hvordan man vrir hånda/underarmen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...