Shwett Skrevet 11. februar 2013 Del Skrevet 11. februar 2013 SKX009 med pepsibezel - kult eller ukult? Må innrømme jeg glatt kan bli god venn med en slik på gummirem. IMO så er den veldig stilig, men ville slengt på en NATO kontra gummireim. Kan aldri slå feil å med en flott sommerbeater med NATO. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Har veldig lyst på denne for tiden http://www.urverket.no/breitling-navitimer-world-blue-dial-bracelet-p-5218.html Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 En stygg, harry og rotete Breitling i rekken av stygge, harry, rotete Breitlinger. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hva er harry med den? Jeg takler ikke å bruke hipster skinnreim 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Det har da virkelig ikke noe med lenken å gjøre. Det er skjitstygg,rotete skive etter "mer er mer"-tankegangen. "Mer er mer" er sort sett uten unntak harry IMHO. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 ok syns det er ganske fin fortsatt Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Den var jo proppet full av dritt. Og er det to takometere på den? Jeg skjønner ikke helt hva som er hipster med skinnreim heller. Og hvis du kun skal kjøpe klokker som kommer levert på lenke går du jaggu glipp av mange fine klokker. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hadde aldri brukt 40k på en breitling. Jeg hadde aldri brukt noe på en breitling når jeg tenker meg om Hipster med skinnrem?? Så da velger du heller en harry klokke? Jeg sa det om rolex her for en stund siden at jeg får feit mann på golfbane-assosiasjoner til rolex. Breitling er jo verre. En nyrik sleip douche som akkurat har fått råd til en stor dyr klokke som han skal flashe rundt med i byen. Eller en blingbling pimp. Forskjellen er at Rolex har mye fint, men det har ikke Breitling.. Alt ender jo opp med subjektive meninger til slutt. Nå har du fått min. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) En stygg, harry og rotete Breitling i rekken av stygge, harry, rotete Breitlinger. Nvm Og er det to takometere på den? Nope, bare et. Den 2 innerst. Breitling Navitimer World er jo en pilotklokke, derfor det er så sinnsykt mye greier på den. Endret 12. februar 2013 av Lami Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Breitling Navitimer World er jo en pilotklokke, derfor det er så sinnsykt mye greier på den. Den kan fremdeles være stygg som nøkken. Lenke til kommentar
worldsignia Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en "enkel" klokke, da mener jeg at den skal vise tid og dato, og gjerne ha skinnrem. Jeg har i dag en Breitling Chrono Superocean, så det jeg er ute etter er egentlig et diskrét motstykke. Jeg vurderer å kjøpe en brukt Rolex fra 60-70 tallet (vintage på fint), og har sett meg ut DateJust Ref:1600 eller 1603, samt Oysterdate Ref:6694. Det jeg lurer på er hva jeg skal se etter? Det kryr av disse på eBay, men jeg er usikker på hvordan jeg skal vurdere selgerne. De fleste er fra Asia, typ Singapore, Hong Kong og Sør-Korea. Det som plager meg er at de fleste klokkene er pusset opp, med nye glass (akryl) og oppmalte skiver. Dette gjør jo at de ser "nye" ut, og da føler jeg at litt av poenget med å kjøpe vintage er borte. Håper det er noen her som har noen erfaringer rundt dette som de ønsker å dele. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hnnnng. Nomos. Vil ha. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Håper det er noen her som har noen erfaringer rundt dette som de ønsker å dele. Jeg vil anbefale å spørre på tidssonen.no, der er det mange som kan hjelpe deg. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Breitling Navitimer World er jo en pilotklokke, derfor det er så sinnsykt mye greier på den. Det er flere penere pilotklokker med "mye greier på" Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) I tillegg er jo den Breitlingen ganske stor i diameter. Må ha et passe stort håndledd for at det ikke skal se enda dummere ut. Her har du Flight-serien til Orient. Også "pilotklokker", men ser i motsetning ganske bra ut etter min mening. Er jo dog i "nedre" prisklasse om jeg kan få kalle det det, så aner ikke hvordan kvaliteten er. Endret 12. februar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hei! Jeg er på jakt etter en "enkel" klokke, da mener jeg at den skal vise tid og dato, og gjerne ha skinnrem. Jeg har i dag en Breitling Chrono Superocean, så det jeg er ute etter er egentlig et diskrét motstykke. Jeg vurderer å kjøpe en brukt Rolex fra 60-70 tallet (vintage på fint), og har sett meg ut DateJust Ref:1600 eller 1603, samt Oysterdate Ref:6694. Som nevnt over kan du få hjelp på tidssonen. Det skal også være rimelig trygt å handle på rolexforums.com, i alle fall om du holder deg til de mest aktive selgerne der. 1 Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Har veldig lyst på denne for tiden http://www.urverket....let-p-5218.html Jeg synes folk er litt vel kritiske til denne klokka. Jeg er heller ikke veldig begeistra for alt for mye dill på skiva, men formen og fargene fungerer i alle fall fint på denne i forhold til mye annet. Men, dersom du først skal ha en "Breitling med mye dill" ville jeg dratt det enda lenger og sett på en av Montbrillantene, jeg liker de godt med hvite skiver, selv om jeg aldri kunne gått med noe sånt selv. Disse dukker også opp brukt på tidssonen av og til. Endret 12. februar 2013 av Sinsen 2 Lenke til kommentar
worldsignia Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 @ the_last_nick_left og Sinsen, takk for svar, da prøver jeg tidssonen. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Liker Tag Heuer jeg Har en Aquaracer Cronograph som jeg kjøpte for en 6-7 år siden , var vel 30-35 den kostet den tid, Var innom urmakeren jeg kjøpte de hos for 2-3 år siden, han var forferdet da den var full i riper osv, holdt på å dåne når jeg sa jeg brukte den når jeg pusset opp gamlehuset og blandet sement Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hadde aldri brukt 40k på en breitling. Jeg hadde aldri brukt noe på en breitling når jeg tenker meg om Hipster med skinnrem?? Så da velger du heller en harry klokke? Jeg sa det om rolex her for en stund siden at jeg får feit mann på golfbane-assosiasjoner til rolex. Breitling er jo verre. En nyrik sleip douche som akkurat har fått råd til en stor dyr klokke som han skal flashe rundt med i byen. Eller en blingbling pimp. Forskjellen er at Rolex har mye fint, men det har ikke Breitling.. Alt ender jo opp med subjektive meninger til slutt. Nå har du fått min. Jeg er enig i at Breitling har mye rotete som ikke ser veldig bra ut, men de har da noen fine også. Følte meg forøvrig veldig truffet av utsagnet ditt over her ettersom jeg har en Heritage ;-) Er den en klokke jeg kunne tenkt meg fra Breitling måtte det vært Transocean i rose gold. Selv om det skjer mye der også, syns jeg den er veldig pen. Det jeg faktisk èr på utkikk etter om dagen er ett enkelt dressur(ish) rundt 40mm med hvit skive. Broren min kjøpte nettopp en Hamilton jazzmaster i rose, som faktisk så veldig bra ut - men vil ha noe annet enn han. Har lurt litt på en vintage Omega, men syns 36mm som mange av dem er blir for smått for håndleddet mitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå