Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bladde opp ~70 € for en commemorative 50 years Vostok 5/6 watch for litt siden på WUS-forumet. Det som er litt synd, er at den har en Ministry case som jeg liker bedre enn den vanlige jeg har fra før. Blir da fristende å heller bruke den nye, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å BRUKE nye klokken, jeg ville bare HA den. :p

Jaja, vanlig rund amphibia blir stort sett bare brukt til hytteturer og som sommerbeater uansett, ellers går det mest i en Seiko sxk007, en Aviator chrono eller en quartz-Certina.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Reimen er jo ikke sort, den er brun. Du vil neppe finne en lenke som er lik fargen bå klokken, den er jo ikke egentlig sort, den ser mer koksgrå ut. Mulig den ytterste mørje ringen faktisk er sort, men du finner neppe en lenke som ser lik ut.

Lenke til kommentar

Hva synes dere om denne klokken? Jeg har ekstremt lyst på den, men kommer ikke til å få råd til den på enda noen år, så ser etter noe i samme stil til en billigere penge. Har sett veldig mye rundt, men det jeg finner liksom ikke noe jeg liker. Noen som har tips?

Endret av OrjanB
Lenke til kommentar

Reimen er jo ikke sort, den er brun. Du vil neppe finne en lenke som er lik fargen bå klokken, den er jo ikke egentlig sort, den ser mer koksgrå ut. Mulig den ytterste mørje ringen faktisk er sort, men du finner neppe en lenke som ser lik ut.

Reimen er helt sort. Jeg skal til Urmakeren en tur etterpå så skal jeg se hva jeg velger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...