hfthomas Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg har bestilt et par forskjellige, men jeg vet ikke helt hvilken jeg skal bruke på den Du får poste bilder med de på etterhvert Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Den er automatisk? Tror Vostoken trumfer Casioen jeg hadde i tankene. Hvor kjøper dere NATO fra? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Den er atuomatisk, ja. Jeg har bare kjøpt på eBay så langt. Får se hvordan de er når jeg får de. Lenke til kommentar
master air Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Spurte du selgeren om å sette ned verdien på pakken, eventuelt gjorde han det automatisk? Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg spurte og han gjorde det Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 På min klokke, en Fossil CH2586 så må jeg bytte reima. Jeg tenker å montere på en lenke. Burde jeg velge matt stållenke eller sort? Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Det kunne blitt stilig med en sort lenke med tanke på at reima som er der fra før av og urskiven er sort? Endret 7. februar 2013 av Jetfighter Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg bladde opp ~70 € for en commemorative 50 years Vostok 5/6 watch for litt siden på WUS-forumet. Det som er litt synd, er at den har en Ministry case som jeg liker bedre enn den vanlige jeg har fra før. Blir da fristende å heller bruke den nye, men jeg hadde egentlig ikke tenkt å BRUKE nye klokken, jeg ville bare HA den. Jaja, vanlig rund amphibia blir stort sett bare brukt til hytteturer og som sommerbeater uansett, ellers går det mest i en Seiko sxk007, en Aviator chrono eller en quartz-Certina. 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Da trur jeg det er bedre å finne med sorte detaljer i lenken. Er du glad i sort, er det jo bare å velge det. Jeg mener nå at det passer bedre med fargen på stålet på klokka Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Reimen er jo ikke sort, den er brun. Du vil neppe finne en lenke som er lik fargen bå klokken, den er jo ikke egentlig sort, den ser mer koksgrå ut. Mulig den ytterste mørje ringen faktisk er sort, men du finner neppe en lenke som ser lik ut. Lenke til kommentar
OrjanB Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) Hva synes dere om denne klokken? Jeg har ekstremt lyst på den, men kommer ikke til å få råd til den på enda noen år, så ser etter noe i samme stil til en billigere penge. Har sett veldig mye rundt, men det jeg finner liksom ikke noe jeg liker. Noen som har tips? Endret 7. februar 2013 av OrjanB Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Junghans er bra det. Den der er kjempepen, og tyskerne lager mye bra de og. Fordelen her er at jeg trur denne er sjelden i Norge. Det ville appelert til meg ihvertfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. februar 2013 Del Skrevet 7. februar 2013 Jeg vurderer den klokken (riktignok med hvit skive) som min ferdig med studiene-gave til meg selv. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Reimen er jo ikke sort, den er brun. Du vil neppe finne en lenke som er lik fargen bå klokken, den er jo ikke egentlig sort, den ser mer koksgrå ut. Mulig den ytterste mørje ringen faktisk er sort, men du finner neppe en lenke som ser lik ut. Reimen er helt sort. Jeg skal til Urmakeren en tur etterpå så skal jeg se hva jeg velger. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk en ny beater i dag. Regner med det blir en ato-rem etterhvert. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 http://www.mrwatch.com/thumbs/pl13077mpgyu02-500-500.jpg hva syns dere om denne? se bort fra merke. Den er nesten lengre enn håndleddet mitt/like lang. Vurderer å bytte den til noe annet hos bjørklund, men vet ikke helt hvilken, enten Seiko eller Swiss Hanowa. Skulle gjerne hatt litt hjelp Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hva synes dere om denne klokken? Jeg har ekstremt lyst på den, men kommer ikke til å få råd til den på enda noen år, så ser etter noe i samme stil til en billigere penge. Har sett veldig mye rundt, men det jeg finner liksom ikke noe jeg liker. Noen som har tips? Jeg liker den veldig godt. Nomos er litt samme stil og litt billigere, men ikke så mye.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Fikk en ny beater i dag. Regner med det blir en ato-rem etterhvert. NATO-reim på en russerdykker. Du ser ikke hvor feil det blir, altså? 5 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. februar 2013 Del Skrevet 8. februar 2013 Hamilton er da virkelig ikke en russerdykker? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå