Znaky Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Hei, fikk en police klokke kjøpt av madamen på bjørklund på rett under tusenlappen. Tenkte å bytte den til en Seiko, har dere forslag til fine/dress seikoer til rundt den prisen? Kan fint legge på en tusenlapp til, i bjørklund butikk? Eller Hanowa klokke. Helst automatisk. Hvem ser best ut av Seiko sur007dp2/sur009dp2 og hanowa 06514104007/065161704001 I alt 4 forskjellige klokker, og hvem er "best"? Endret 1. januar 2013 av Znaky Lenke til kommentar
WASD Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Du får nok ikke automatiske klokker i den prisen, men Seiko har jo også kintic/solar, som ligger fra rundt to tusen(ihvertfall solar). Uansett er dette en helt kurant dressklokke http://www.optura.se...itemNo=SUR007P2 imo Edit: Vurderer veldig sterkt å gå til innkjøp av en Longines Legend Diver. Har noen alternativer til denne klokken, fortrinnsvis innenfor merkene Tag, Certina, Seiko og Maurice? Prisen burde omtrent det samme, altså rundt 15k. Det er ikke krav at det skal være diver, og også kronografer kan vurderes. Endret 29. desember 2012 av WASD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Ny klokke til jul. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Alpinist er flott. Gratulerer! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hvem lager fine, men (nogenlunde) slitesterke og billige klokker? Noe som man kan bruke om man blir våt eller må gjøre tungt arbeid, men som også ser greit ut. Kvarts er greit. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Hva legger du i "fine"? Du vil ha analog klokke med metall-ur, eller? For "bli våt og gjøre tungt arbeid" høres ut som typisk Casio-bruksområde. Men de er jo ikke så veldig fine. Jeg er mer for løsningen med en digital enkel casio til jobb (om du har fysisk utendørsarbeid), og pen(e) klokke® på fritiden. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Fin nok til at den ikke er stygg, noe à la en Timex Weekender som tåler litt. Noe man ikke trenger ta av seg dersom man skal gjøre noe som ikke trenger et helt klesskifte, men hvor man risikerer å bli våt/skitten. Lenke til kommentar
Vendepunktet Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Skal til London om et par dager, og har lyst til å kjøpe meg ny klokke. Nærmere bestemt en fra Christopher Ward. Noen som vet om klokker fra Christopher Ward bare selges gjennom nettbutikken eller om det finnes butikker i London hvor jeg kan kjøpe en? Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 (endret) Skaffet ny. Endret 6. januar 2013 av Shwett Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 Såså, fkm, nå må ikke DU også begynne å lage kvalm med unyttige poster, var det ikke det du nettopp kranglet med noen andre for å gjøre (med rette, skal det bemerkes.)? Jeg synes sort øgle gør seg veldig godt til vintageklokker, og mindre dressur generelt, spesielt i gull. Cousins har noen godt prisede øglereimer. Kjøpe en med gold plated buckle. Tusen takk for konkrete forslag. Ble en rem laget av øgle i første omgang, men skal ikke se bort ifra at det blir flere kjøp derfra hvis jeg blir fornøyd. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tyckes? Steinhardt OCEAN Vintage Military Black DLC. Lenke til kommentar
Shwett Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Tips til billig klokke som er super med NATO? Under 500. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) har sett litt på Tudor Pelagos og black bay. Tror det skal ligge i den pris klassen. 30k for b-merket til rolex synes jeg blir litt stivt, når det er 15k unna en (prutet) sub no-date. Men har mistet litt sansen for suben etter at den begynte å dukke opp overalt. Jeg mener, så kanskje seks stykker på en lørdags formiddag rundt om i byen, fire på nato for å gå det siste skrittet fra dritfeet til ultrafeet. Nye ingenieuren ser bra ut, dog: Endret 6. januar 2013 av Lilac1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Har du prøvd Pelagos på armen? Den gir ikke noe b-preg, akkurat.. Og hvis du får tilbud om å kjøpe Sub i titan ville jeg avslått hvis jeg var deg.. Black Bay, som er mer naturlig å sammenlikne med Sub, koster vel rundt 22k, da snakker vi halv pris.. Men den nye Ingy'en er fin, det er jeg enig i. Endret 6. januar 2013 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Har du prøvd Pelagos på armen? Den gir ikke noe b-preg, akkurat.. Og hvis du får tilbud om å kjøpe Sub i titan ville jeg avslått hvis jeg var deg.. Black Bay, som er mer naturlig å sammenlikne med Sub, koster vel rundt 22k, da snakker vi halv pris.. Men den nye Ingy'en er fin, det er jeg enig i. Neinei, tror gjerne pelagos er en pen klokke med flott kvalitetsfølelse, navnet Tudor er det som stopper meg fra å falle for disse. Det, og den røde kronehalsen på BB som ser helt av ut. Håper tynt på en oppdatering under Basel 2013, men tror ikke det vil skje. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Skal til Berlin i slutten av denne månden. Er klokker noe særlig billigere i Tyskland, i forhold til her hjemme? Kommer ikke til å se etter noe særlig dyre klokker, heller "budsjett-klokker". Har f.eks tittet på Certina DS 1 her hjemme. Kan det være noe å spar ved å kjøpe den i Berlin? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Jeg har ikke så veldig mye peiling på hva som er bra klokker, men jeg er nysgjerrig på hva drømmeklokkene deres er. Hvis pris ikke hadde hatt noe å si, hvilken klokke ville dere kjøpt? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Gjerne ikke så utrolig, men det er nok en Tag Heuer Carrera. Tipper jeg kjøper den om et par år. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Frister med noe fra Omega, Tag Heuer, eller Longines. En Omega Seamaster for eksempel Nå er jo faktisk prisen ikke så ille (rundt 20k), men synes det er dyrt nok. Endret 6. januar 2013 av Vertical^ Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 En JLC Reverso Duo (eller helst to, den er fantastisk både i stål og i gull) skal inn en vakker dag. Jeg har ikke prøvd AP Royal Oak på hånden ennå, en del av meg håper den ikke passer meg så jeg kan slutte å drømme om den også.. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå