JRL Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Hm, prøver meg på en avstikker. 25-35 000 (ish) på en klokke, hva ville du valgt? har sett litt på Tudor Pelagos og black bay. Tror det skal ligge i den pris klassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Omega Speedmaster Professional Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 Jeg har kjøpt denne i julegave til dama, hva syntes dere? Lenke til kommentar
master air Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 De fleste i denne tråden, inkludert meg, ville nok heller gått for et annet merke enn Gant og andre klesmerker. Når det er sagt tror jeg hun blir meget fornøyd, madammen har valgt seg ut den samme klokken til julegave fra foreldrene sine i år. 4 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) Ihvertfall. Steinhart Ocean 44. Vad tyckes? Vi kan vel alle være enige om at den er en Deep Sea Sea Dweller-ripoff. Med Ocean Two har de i faktisk designet noe selv, gå for den i stedet. har sett litt på Tudor Pelagos og black bay. Tror det skal ligge i den pris klassen. Slett ikke dumme valg. Jeg har veldig lyst til å like dem, de er veldig gode å ha på, men jeg personlig liker ikke viserne. Hvis du liker dem så go for it! Endret 19. desember 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
C.. Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 (endret) De fleste i denne tråden, inkludert meg, ville nok heller gått for et annet merke enn Gant og andre klesmerker. Når det er sagt tror jeg hun blir meget fornøyd, madammen har valgt seg ut den samme klokken til julegave fra foreldrene sine i år. Det kan jeg tenke meg. Nå kan jeg mer eller mindre ingenting om klokker, men til den prisklassen tror jeg selv det er en veldig fin klokke. Så får håpe hun har samme smak som madammen din. Hehe Endret 19. desember 2012 av ChristofferRudi Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 19. desember 2012 Del Skrevet 19. desember 2012 har sett litt på Tudor Pelagos og black bay. Tror det skal ligge i den pris klassen. +1 Tudor Pelagos har en grom finish. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. desember 2012 Del Skrevet 20. desember 2012 Peeps, trenger litt inspirasjon til ny rem. Fikk meg en klokke i posten i går, men remmen som sitter på må byttes sporenstreks. Vurderer en brun skinnrem, men er noe usikker. Hva tror dere? Beklager for dårlig bildekvalitet, mobilen er ikke helt topp. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Jeg hadde satset på brun skinnrem Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Sort skinnreim passer også godt til fargen, så sort eller brun. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2012 Del Skrevet 21. desember 2012 Meget gode forslag! Han har sikkert ikke tenkt på sort eller brun skinnrem selv. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 (endret) Såså, fkm, nå må ikke DU også begynne å lage kvalm med unyttige poster, var det ikke det du nettopp kranglet med noen andre for å gjøre (med rette, skal det bemerkes.)? Jeg synes sort øgle gør seg veldig godt til vintageklokker, og mindre dressur generelt, spesielt i gull. Cousins har noen godt prisede øglereimer. Kjøpe en med gold plated buckle. Endret 22. desember 2012 av NgZ 6 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Meget gode forslag! Han har sikkert ikke tenkt på sort eller brun skinnrem selv. Han skriver jo at han tenker på brunt selv og spør om meninger. Jeg mener brun, Rankiz mener svart eller begge deler. Hadde det vært meg, så hadde jeg hatt både brun og svart til forskjellige situasjoner hvis det var eneste vintageklokke jeg hadde. Men, så er tilgangen min til klokker og utstyr litt lettere enn for mange andre. Det skal dog ikke være så vanskelig å bytte rem på de selv. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da kan jeg like gjerne foreslå Nato. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 var det ikke det du nettopp kranglet med noen andre for å gjøre Nei? Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Nytt ur fra min bedre halvdel til jul. Vad tycks? Sikkert ikke noe imponerende ur for dere med peiling på den slags her inne, men tatt i betraktning at hun er student, så synes jeg det er en veldig fin gave Tror denne også hadde gjort seg veldig med NATO-reim. Endret 25. desember 2012 av Mantoius 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Nå har jeg ikke mye peiling på klokker, men fin var den i allefall spør du meg! Flott gave i den situasjonen, ja Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Sykt poppis Wellington-klokkene har blitt. Noen som vet hvorfor? Er det en blogger som har reklamert for de eller noe sånt? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 De er billige (i forhold til mye annet) og nogenlunde moteriktige. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Sykt poppis Wellington-klokkene har blitt. Noen som vet hvorfor? Er det en blogger som har reklamert for de eller noe sånt? ja bennysriddle.blogg.no lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå