PapaDon Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Hei, jeg har på Fredag kjøpt min første klokke. Gikk for en Steinhart som jeg skjønner mange ser ned på, pga rip off design Uansett, så lurer jeg på om noen har noen erfaring med leveringstid fra Steinhart ? Jeg fikk vel min etter et par uker:) Hvilken Steinhart kjøpte du? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Noe Black Friday på klokker? :-) Lenke til kommentar
slavinat0r Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Jeg fikk vel min etter et par uker:) Hvilken Steinhart kjøpte du? Gikk for Chronometer II Roman! Så får vi se når den ankommer. Takk for svar! Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Her er min. Tålt å bli skrapt bortover vegger og knall og fall på asfalten, eneste som ikke har holdt er reimen. Ene delen løsnet, og reimen ble byttet. Hva mener du egentlig med at den tålte alt det? Er ikke den laget av plastikk? Selvføgelig tåler den å falle på bakken et par ganger og å bli skrapt bortover en vegg. Noe som uansett nesten alle klokker tåler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Mener at den ikke har noen synlige skader. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Denne creationwatches-siden som ble nevnt et par sider tilbake, er den legit? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 G-shock er vel en av de beste beaterne og bruksklokkene du kan få tak i. Har hatt 2 stk av de selv. Er håndverker og kan skrive under på at de tåler juling. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Denne creationwatches-siden som ble nevnt et par sider tilbake, er den legit? ja. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Noe Black Friday på klokker? :-) Ja.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Ja.. Er det legit side? Ser jo mange med høy retail pris men på salg så er den drittlav, over 70% i rabatt..? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 Har ikke handlet fra dem selv, men et kjapt google-søk tilsier at svaret er ja. Første svaret i første treff forklarer også hvorfor de kan selge så billig som de gjør. I tillegg er det mest rabatt på gamle modeller de ønsker å bli kvitt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Vil bare takke for interessen og hjelpen jeg fikk når jeg var på utkikk etter klokke. Endte opp med å kjøpe meg en Victorinox 241474, og ikke en Nixon som jeg først hadde tenkt. Edit: Cheesy å bruke klokka som avatar? Endret 26. november 2012 av Hille 7 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2012 Del Skrevet 25. november 2012 (endret) Har ikke handlet fra dem selv, men et kjapt google-søk tilsier at svaret er ja. Første svaret i første treff forklarer også hvorfor de kan selge så billig som de gjør. I tillegg er det mest rabatt på gamle modeller de ønsker å bli kvitt. Ah.. I see. Men var litt greie tilbud på nye også. Hille: Nice! Victorinox'ene er så sykt stilige! Lyst på en i rød selv. Endret 26. november 2012 av Lami Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 26. november 2012 Del Skrevet 26. november 2012 Ashford hadde flere dårlige tilbakemedlinger på amazonforumet for å selge brukte, ikke-fungerende kloker. I tillegg gjelder ikke retur-ordningen dres for internasjonale ordre, uten at de informerer om det i utsjekkingsprosessen. (Noe som ihvertfall er i strid med europeisk forbrukerkjøpslovgivning.) Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Leter etter klokke til jenta, rundt 4-5000,- Har vært litt rundt i butikkene i Oslo, men har ikke funnet noe som treffer helt. Hun leter etter noe enkelt og feminint, ikke noe harry gullgreier. Hvit urskive i perlemor(?) og kanskje litt bling. Noen forslag? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Chris ward har en del fint til damer. Jeg vurderte denne til samboeren til jul: http://www.christopherward.co.uk/women/view-all/ds21-dec-swt-xl.html# 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Fin den, men hun er nok ute etter et rundt ur, i standard størrelse, til hverdagsbruk. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 (endret) Noen som har erfraring med Chr. Ward? vurderer å kjøpe denne. eventuelt MK2 Ser den grei ut? Edit. MK2 frister i grunn mest.. Endret 2. desember 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. desember 2012 Del Skrevet 2. desember 2012 Hei. Lurer på om jeg skal kjøpe ei fin klokke til dama i julegave til rundt 1500-2000kr. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå