whistle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg blir så sykt satt ut av mange av klokkene her inne.. Er det kun jeg som elsker enkle og rene klokker? Disse for eksempel. Åååh. 5 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 ^Gjesp 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Smooth second @ 1,080,000 bph Endret 18. november 2012 av Skatteflyktning 5 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Enkelt er pent, men komplisert trenger ikke se stygt ut - det bare gjør det ofte. Det går fint an å få til harmoniske skiver med mye på, men det er klart det er vanskelig. Akkurat som det er vanskelig å få helt enkle klokker til å bli spennende. Jeg synes f.eks ingen av de to enkle klokkene som postes over her er noe å skryte av, mens dette er en av mine drømmeur: 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Omega Constellation Pie Pan stålgull tidenes peneste "enkle klokke", nytter ikke å diskutere. Men JLC v(eller var det Zenith) og GP har en modell hver med to-tonet skive der den ytterste delen er mørkere enn den innerste, som og er veldg pene. Men Constellation Pie Pan er Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Omega Constellation Pie Pan stålgull blant tidenes peneste "enkle klokker", nytter ikke å diskutere. Jo da, det går fint å diskutere. PP Calatrava, JLC Ultra Thin, Zenith Elite, H. Moser, etc, etc.. For all del, Pie Pan er en flott klokke, men det er for enkelt å si at den er tidenes peneste. Endret 18. november 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 dette er en av mine drømmeur: Liker ikke de "pointy hands and markers" på de nymoderne JLCs Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 gud hvor kjipe klokker, håper ikke klokkene gjenspeiler personligheten til folk her inne, glem det vi er på et Norsk forum så stemmer vel dessverre 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jepp, nordmenn er så jævlig kjipe ass. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Enkle klokker ser alltid best ut. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Jepp, nordmenn er så jævlig kjipe ass. Ja dessverre de er nok generelt det, kommer spesielt fram i denne tråden.. Min favoritt om dagen http://www.watchtalkforums.info/forums/official-glashuette-original-forum/43094.htm Endret 18. november 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 "Det enkle er ofte det beste" 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 DaniNichi: Kan du vise oss et bilde av hva du synes er fint da? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 gud hvor kjipe klokker, håper ikke klokkene gjenspeiler personligheten til folk her inne, glem det vi er på et Norsk forum så stemmer vel dessverre Jepp, nordmenn er så jævlig kjipe ass. Hva med å bidra med noe konstruktivt i stedet for å bare klage? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ja dessverre de er nok generelt det.. Hvem er generelt ikke det da? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Hva med å bidra med noe konstruktivt i stedet for å bare klage? bidrar jo, gir kritikk på hva folk poster, er jo et forum eller ? DaniNichi: Kan du vise oss et bilde av hva du synes er fint da? http://www.watchtalkforums.info/forums/official-glashuette-original-forum/43094.htm Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 bidrar jo, gir kritikk på hva folk poster, er jo et forum eller ? Jeg sa bidra med noe konstruktivt.. Å poste "Åhh, de er kjipe" er ikke konstruktivt. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg sa bidra med noe konstruktivt.. Å poste "Åhh, de er kjipe" er ikke konstruktivt. ble ihvertfall litt action i tråden 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Det er troll-logikk.. Presiserer at jeg ikke kaller deg et troll, jeg bare påpeker at det er samme tankegangen som ligger bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå