Skatteflyktning Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 (endret) Fikk endelig urverket mitt Endret 8. november 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 http://www.christoph...q/c5-q-gwt.html Jeg har en sånn som er brukt to ganger. Noen som vil ha den? Hvorfor vil du ikke ha den selv? Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvorfor vil du ikke ha den selv? Jeg syns den ble litt for formell til mitt bruk. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter en ny ,rimelig klokke som kan brukes til både hverdag og fest. Har forelsket meg i Seiko 007, men er veldig i tvil på grunn av at urverket er mekanisk. Kunne først og fremst tenkt meg en Quartz siden jeg sjelden bruker samme klokke flere dager i strekk. Noen som vil dele sine erfaringer med mekaniske urverk og"overbevise" meg om at det fungerer greit? Evt komme med alternativer til 007? Mats Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Seiko 007 er fin. Har flere (2) mekaniske ur jeg ikke går med hele tiden. Synes ikke det er noe problem Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 From Berlin, the AP Royal Oak Offshore Michael Schumacher LE http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=6315975&rid=21282#msg_63159756 Må si jeg likte denne LE utgaven av APROO. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Schumi trenger en opptur nå. Comebacket har jo vært en flopp. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Med disse klokkene kan jeg ikke skjønne annet enn at det må bli en nedtur. Skulle jeg våknet opp etter å ha kjøpt dette uret til $180.000 så hadde ihvertfall fått en skikkelig nedtur. I tilegg til at de har en pervopris, så ser jo flere av de ut som leketøy. http://www.ebay.com/itm/Audemars-Piguet-Royal-Oak-Tourbillon-Chronograph-25977OR-OO-D005CR-01-/180884207090?pt=Wristwatches&hash=item2a1d89f5f2 Lenke til kommentar
kevral Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hei! Jeg er på utkikk etter en ny ,rimelig klokke som kan brukes til både hverdag og fest. Har forelsket meg i Seiko 007, men er veldig i tvil på grunn av at urverket er mekanisk. Kunne først og fremst tenkt meg en Quartz siden jeg sjelden bruker samme klokke flere dager i strekk. Noen som vil dele sine erfaringer med mekaniske urverk og"overbevise" meg om at det fungerer greit? Evt komme med alternativer til 007? Mats SKX007 er latterlig mye klokke for prisen. Jeg har 8 mekaniske klokker jeg bytter på å bruke, og synes det er helt uproblematisk å stille klokken når jeg bytter. Alternativt kan du jo ta en titt på SKA371 som er en quartz som lades ved bevegelse. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Kjøpte nettopp Vostok 1967: Kostet meg ca. 2000,- kr nytt fra fabrikken (utsolgt). Endret 11. november 2012 av GCardinal Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Godt gammelt funksjonelt design. Liker selv min Vostok mphibia, sel om jeg desvverre (ved en feil) bestilte den uten cushion case. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 13. november 2012 Del Skrevet 13. november 2012 SKX007 har vel slitt endel med piratkopiering? Ville ihvertfall hatt de kritiske brillene på meg når jeg kjøpte. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 jepp, men trur det skal være lett å spotte. http://www.pmwf.com/Phorum/read.php?24,232227,232227 Lenke til kommentar
SuperTrym Skrevet 14. november 2012 Del Skrevet 14. november 2012 Tenkte jeg skulle kjøpe en av Daniel Wellington sine klokker, noen som har noe vonde erfaringer med disse? Vil det også se veldig dumt ut med en tøyreim i x farge på en dress? Kunne tenkt meg tøyreim for litt mer bruk til uformelt. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 Wrist check på en onsdags morgen? What's up klokkebuddy. Kvitter meg nok med min snart, dog. Den var finere i butikken enn på håndleddet. Synd det ikke finnes mer å velge i i klassen rundt 25k Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 http://www.gilt.com/sale/men/vintage-watches-2475 Mange vintage klokker til nesten halv pris. Det er noen Rolex igjen. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 15. november 2012 Del Skrevet 15. november 2012 What's up klokkebuddy. Kvitter meg nok med min snart, dog. Den var finere i butikken enn på håndleddet. Synd det ikke finnes mer å velge i i klassen rundt 25k Synes den er bedre rundt håndleddet enn i butikken, jeg, så min blir Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Synes den er bedre rundt håndleddet enn i butikken, jeg, så min blir Er vel smak og behag, men én ting har jeg bitt meg merke i etter å ha eid noen klokker de siste tre årene: Kanskje er breitling et merke for glorete harrytasser, men klokkene deres har en helt absurd bra kvalitetsfølelse i forhold til rolex og omega. Nå har jeg hatt kun en datejust og en sub å basere dette på, i tillegg til et par omegaer, men rælfølelsen er liksom alltid tilstede, spesielt mtp. lenken til klokker som skal være luksusklokker. Blir helt rart når en breitling til 20k kjennes dyrere ut enn en rolex til 55. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 (endret) Griseharry!! Endret 18. november 2012 av Dockside 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå