InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Må ikke være helsort. Forøvrig så er det for mye ting på klokka du viser til her. Store rundinger, vid ramme og bulky visere. Har et ønske om at den skal være dominerende i størrelse men diskre når det kommer til designet. Høres kanskje litt rart ut. Endret 7. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Finnes masse forskjellige skx modeller, da. Jeg kopierte bare bildet av en av de første jeg fant på google Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Hva med denne? Orient ER02005B. Endret 7. november 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Se det! Grei pris og. Fåes den uten grønt? Edit: Ser ikke sånn ut nei :/ http://www.orient-wa...category_id=136 Edit2: Den er mekanisk. Må trekkes opp med håndbevegelse. Er dette noe å satse på? Litt kjipt om jeg legger den fra meg. Så må den stilles og trekkes opp.. Endret 7. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Mekanisk/automatisk er jo noe "eget" og nmoe de fleste som lurker rundt i denne tråden sannsynligvis er personlige fans av. Når det er sagt, er Quartz mer funksjonelt og bedre egnet for "nybegynnere". Litt som at de som virkelig bryr seg om barbering kjøper en DE-høvel eller en barberkniv, mens flertallet kjøper Gilette ultrapower stealth amazing superman fusion. Likevel kan det være greit å kjøpe klokke fra en klokkeprodusent og ikke et mote- eller jallamerke med tanke på pris i forhold til kvalitet. Både Seiko og Orient har Quartz-modeller, og det har også Citizen m.fl. Når det er sagt, er det ofte ikke noe problem å kjøpe mekanisk som første klokke heller. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Nå shaver jeg med dette, så jeg bør kanskje gå for en mekanisk Skal ta en liten runde til og se. Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 7. november 2012 Populært innlegg Del Skrevet 7. november 2012 Hille: For å illustrere Nixonklokker med et bilde du kan forstå deg på: 13 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Har forøvrig bestemt meg for å kjøpe Nixonklokka, til tross for motsigende og "overbevisende" innlegg Så om dere ser meg gå med den så får dere heller snu dere bort, eller peke å le. Endret 7. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Kjøp det du selv liker, det er adskillig mer fornuftig enn å høre på hva andre syns. Det er tross alt du som skal gå med klokka, og ikke synserne. 3 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Dykkerklokke-kingsize-krone på en sånn type klokke er teit uansett, fortenk Men, men, man kan ikke redde alle. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis du først skal gå for Nixon, så gå for The Player. Den er ikke så verst.. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis du først skal gå for Nixon, så gå for The Player. Den er ikke så verst.. Er det bare meg eller ser dette ut som en 50-talls tv? Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Har forøvrig bestemt meg for å kjøpe Nixonklokka, til tross for motsigende og "overbevisende" innlegg Så om dere ser meg gå med den så får dere heller snu dere bort, eller peke å le. Hva med Certina? Eller andre tilsvarende tidløse klokker? Smaken er som baken, for min del kan du godt bestille Nixon, jeg bare syns krona var ufattelig stygg. Kanskje ikke så "dominerende" som du ønsker? http://www.urverket.no/certina-ds-caimano-gent-sort-stal-o38-mm-p-17364.html 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Hvis du først skal gå for Nixon, ikke gå for Nixon 7 Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 http://www.christopherward.co.uk/men/dress/c5q/c5-q-gwt.html Jeg har en sånn som er brukt to ganger. Noen som vil ha den? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Noen som har noe erfaring med Invicta 8926 OB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå