hfthomas Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket. øh. Hva lurer du på? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket. øh. Hva lurer du på? patek,VC,JLC, etc alle er ekstremt lekre med åpent urverk. så ser ikke helt hva du tenkte med den posten. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Breitling ser jeg heller på som klokkenes Hummer. De har en del store, klumpete klokker med høy bling-faktor, men i det siste har designet virkelig tatt seg opp. Som feks. Superocean/heritage serien. Pent! Jepp, definitivt en pen klokke. Men når du som jeg har det inntrykket av Breitling, velger man fort en pen klokke fra et annet merke i stedet for. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket. øh. Hva lurer du på? patek,VC,JLC, etc alle er ekstremt lekre med åpent urverk. så ser ikke helt hva du tenkte med den posten. Poenget mitt var at det er sykt harry å vise innsiden av et urverk til 2k. Og så synes jeg klokka generelt var harry. Er enig i de andre også. Constantin har vel flere modeller som viser innsiden enn ikke. AP var bare det første jeg kom på i starten. JLC har vel ikke så mange som viser noe vel?? Endret 28. oktober 2012 av hfthomas Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket. øh. Hva lurer du på? patek,VC,JLC, etc alle er ekstremt lekre med åpent urverk. så ser ikke helt hva du tenkte med den posten. Poenget mitt var at det er sykt harry å vise innsiden av et urverk til 2k. Og så synes jeg klokka generelt var harry. Er enig i de andre også. Constantin har vel flere modeller som viser innsiden enn ikke. AP var bare det første jeg kom på i starten. JLC har vel ikke så mange som viser noe vel?? JLC er det vel mer dressklokkene som har åpent eller de super eksklusive, ikke så mye sport utgavene som chrono etc. Jeg synes Patek har en del urverk som bare gir meg frysninger samme med glashutte. Breitlingen som er bilde av over her går jo på billig salg nå, nedi 11-13k som eks på timegeeks.dk Endret 28. oktober 2012 av DaniNichi Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket. øh. Hva lurer du på? patek,VC,JLC, etc alle er ekstremt lekre med åpent urverk. så ser ikke helt hva du tenkte med den posten. Poenget mitt var at det er sykt harry å vise innsiden av et urverk til 2k. Og så synes jeg klokka generelt var harry. Er enig i de andre også. Constantin har vel flere modeller som viser innsiden enn ikke. AP var bare det første jeg kom på i starten. JLC har vel ikke så mange som viser noe vel?? JLC er det vel mer dressklokkene som har åpent eller de super eksklusive, ikke så mye sport utgavene som chrono etc. Jeg synes Patek har en del urverk som bare gir meg frysninger samme med glashutte. Breitlingen som er bilde av over her går jo på billig salg nå, nedi 11-13k som eks på timegeeks.dk De har jo noen av de mest kompliserte urverkene i verden, så mye kan gå galt Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Breitling ser jeg heller på som klokkenes Hummer. De har en del store, klumpete klokker med høy bling-faktor, men i det siste har designet virkelig tatt seg opp. Som feks. Superocean/heritage serien. Pent! Jepp, definitivt en pen klokke. Men når du som jeg har det inntrykket av Breitling, velger man fort en pen klokke fra et annet merke i stedet for. Tja, det er flere Breitling-ur som jeg godt kunne tenke meg å kjøpe, men null kronasjer på klokkekonto gjør det midlertidig litt vanskelig. Noe som må sies er at før Bretiling startet med sine "blingbling" klokker, så var designet utrolig pent! Kunne godt tenkt meg en vintage Breit. a lá: http://www.qualityvintagetimepieces.com/images/Dec%2013%2009/BreitlingTopTimeChronograph.JPG' alt='BreitlingTopTimeChronograph.JPG'> Ang. diskusjonen om pene urverk som synes foregår det en diskusjon på tidssonen.no om akkurat dette. MEGET mye pent å se i den tråden. http://www.tidssonen...e-urverk-14021/ Endret 28. oktober 2012 av flogieboogie 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg _dundun_ Skrevet 31. oktober 2012 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2012 Wrist check på en onsdags morgen? 11 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. oktober 2012 Del Skrevet 31. oktober 2012 Steinhart NAV. B-Uhr II med Rios Oxford Mahogany rem 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 2. november 2012 Del Skrevet 2. november 2012 (endret) Det var mye snakk om dyre ur her, så jeg får bryte litt av med mitt kjøp av i dag, bestillt hos uhrcenter i Tyskland. Kr 1640,- inklusiv Norsk mva levert på døra. Var hos en butikk i Norge å ville kjøpe , men de hadde den ikke på lager. Tror prisen er ca. 2400,- i Norge, så det var litt å spare også. Betalte ikke Tysk mva. når den ble sendt ut av EU. Vekt kun 58,6 gram i titan. http://www.uhrcenter.de/watches/casio/funkuhren/casio-titan-funk-chronograph-wva-m630td-1aer/ Har en tilsvarende fra før av i rustfritt stål. Her er det ihvertfall bang for the buck, og så går den riktig hele tiden. Endret 2. november 2012 av Fytterakkern Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så irriterende altså. Finner ikke igjen en side/forum hvor folk la ut klokkene for salg. Husker det var relativt fine priser på klokkene som ble lagt ut av privatpersoner. Husker at det var dansk side, men finner den ikke igjen Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Så irriterende altså. Finner ikke igjen en side/forum hvor folk la ut klokkene for salg. Husker det var relativt fine priser på klokkene som ble lagt ut av privatpersoner. Husker at det var dansk side, men finner den ikke igjen timegeeks.dk ? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Hei alle klokke kloke mennesker.. Jeg er på jakt etter ei brighteling klokke (kan ha stavet navnet feil) den har sort og grå stål reim der det er annenver sort og hvit Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Du mener nok Breitling, jeg vet ikke hvilken modell det er, det får du finne selv. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 timegeeks.dk ? Nope :/ Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 (endret) Har vurdert Nixon sin Chronicle SS. Har ikke et ønske om å bruke mangfoldige tusen. Heller mot den første som er avbildet. Noen som har noe innspill? Endret 7. november 2012 av Hille Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Den gigantiske dykkerur-kronen på en knapt nok vantett klokke med den skiven ser i mine øyne fullstendig latterlig ut, og er ærlig talt rimelig harry. "Rice, rice, baby." Hvor mye er det du ønsker å bruke, og hva vil du ha for pengene? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Ønsker en robust og dominerende klokke i sort. Med dominerende så mener jeg en klokke som er i det større slaget, slik som den over. Tanken er å bruke den som hverdagsklokke som passer til det meste av klær. Tenker at prisen maxer ut på 2000,- Har kikka mye på klokker nå, og dette var en av de som "poppet" ut når jeg så den. Og den koster ikke skjorta heller. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Må hele være sort eller holder det med litt? Hva med en klokke som Seiko skx? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå