Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Breitling ser jeg heller på som klokkenes Hummer. De har en del store, klumpete klokker med høy bling-faktor, men i det siste har designet virkelig tatt seg opp. Som feks. Superocean/heritage serien. Pent!

a>

Jepp, definitivt en pen klokke. Men når du som jeg har det inntrykket av Breitling, velger man fort en pen klokke fra et annet merke i stedet for.
Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket.

øh.

Hva lurer du på?

patek,VC,JLC, etc alle er ekstremt lekre med åpent urverk.

så ser ikke helt hva du tenkte med den posten.

Poenget mitt var at det er sykt harry å vise innsiden av et urverk til 2k. Og så synes jeg klokka generelt var harry.

Er enig i de andre også. Constantin har vel flere modeller som viser innsiden enn ikke. AP var bare det første jeg kom på i starten.

JLC har vel ikke så mange som viser noe vel??

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Så lenge det ikke er en Audemars Piguet, så er det ikke pent med innsyn i urverket.

øh.

Hva lurer du på?

Poenget mitt var at det er sykt harry å vise innsiden av et urverk til 2k. Og så synes jeg klokka generelt var harry.

Er enig i de andre også. Constantin har vel flere modeller som viser innsiden enn ikke. AP var bare det første jeg kom på i starten.

JLC er det vel mer dressklokkene som har åpent eller de super eksklusive, ikke så mye sport utgavene som chrono etc.

Jeg synes Patek har en del urverk som bare gir meg frysninger samme med glashutte.

Breitlingen som er bilde av over her går jo på billig salg nå, nedi 11-13k som eks på timegeeks.dk

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

øh.

Hva lurer du på?

JLC er det vel mer dressklokkene som har åpent eller de super eksklusive, ikke så mye sport utgavene som chrono etc.

Jeg synes Patek har en del urverk som bare gir meg frysninger samme med glashutte.

Breitlingen som er bilde av over her går jo på billig salg nå, nedi 11-13k som eks på timegeeks.dk

De har jo noen av de mest kompliserte urverkene i verden, så mye kan gå galt :p

Lenke til kommentar

Breitling ser jeg heller på som klokkenes Hummer. De har en del store, klumpete klokker med høy bling-faktor, men i det siste har designet virkelig tatt seg opp. Som feks. Superocean/heritage serien. Pent!

<a href=

Jepp, definitivt en pen klokke. Men når du som jeg har det inntrykket av Breitling, velger man fort en pen klokke fra et annet merke i stedet for.

Tja, det er flere Breitling-ur som jeg godt kunne tenke meg å kjøpe, men null kronasjer på klokkekonto gjør det midlertidig litt vanskelig. :p Noe som må sies er at før Bretiling startet med sine "blingbling" klokker, så var designet utrolig pent! Kunne godt tenkt meg en vintage Breit. a lá:

http://www.qualityvintagetimepieces.com/images/Dec%2013%2009/BreitlingTopTimeChronograph.JPG' alt='BreitlingTopTimeChronograph.JPG'>

Ang. diskusjonen om pene urverk som synes foregår det en diskusjon på tidssonen.no om akkurat dette. :) MEGET mye pent å se i den tråden.

http://www.tidssonen...e-urverk-14021/

Endret av flogieboogie
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var mye snakk om dyre ur her, så jeg får bryte litt av med mitt kjøp av i dag, bestillt hos uhrcenter i Tyskland.

Kr 1640,- inklusiv Norsk mva levert på døra. Var hos en butikk i Norge å ville kjøpe , men de hadde den ikke på lager. Tror prisen er ca. 2400,- i Norge, så det var litt å spare også. Betalte ikke Tysk mva. når den ble sendt ut av EU. Vekt kun 58,6 gram i titan.

http://www.uhrcenter.de/watches/casio/funkuhren/casio-titan-funk-chronograph-wva-m630td-1aer/

Har en tilsvarende fra før av i rustfritt stål. Her er det ihvertfall bang for the buck, og så går den riktig hele tiden.

Endret av Fytterakkern
Lenke til kommentar

Den gigantiske dykkerur-kronen på en knapt nok vantett klokke med den skiven ser i mine øyne fullstendig latterlig ut, og er ærlig talt rimelig harry. "Rice, rice, baby." Hvor mye er det du ønsker å bruke, og hva vil du ha for pengene?

Lenke til kommentar

Ønsker en robust og dominerende klokke i sort. Med dominerende så mener jeg en klokke som er i det større slaget, slik som den over.

Tanken er å bruke den som hverdagsklokke som passer til det meste av klær. Tenker at prisen maxer ut på 2000,-

Har kikka mye på klokker nå, og dette var en av de som "poppet" ut når jeg så den. Og den koster ikke skjorta heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...