Hopsin Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 http://www.watchshop.com/mens-tommy-hilfiger-weston-watch-1710292-p99947926.html Noen meninger? Og er det noen som har bestilt fra linken over?? Lenke til kommentar
epifant Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Nytt ur bestilt. Vinglet lenge, men landet til slutt på Stowa Flieger. Blir lenge å vente til november... 5 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Vil ha en litt enklere klokke, liker denne, men er usikker på "krona". De koster 100 spenn på ebay. Jeg har tre stykk. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://www.watchshop...-p99947926.html Noen meninger? Og er det noen som har bestilt fra linken over?? Stor og stygg, og chronometerknappene er der bare til pynt? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Stor og stygg, og chronometerknappene er der bare til pynt? Det kan hende den har samme type urverk som sitter i noen swatch-klokker, der de vanlige viserne går over til å bli chronovisere når man starter tidtakingen. Quartz vet du, reneste voodoo Edit: Stygg er den imidlertid uansett. Endret 11. september 2012 av kvasbo 1 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Passer det med nato-rem på tag heuer aquaracer calibre s? Har blitt forelsket i det, og til casual så er det for mye med lenke synes jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Joa, det går nok fint. Etter at jeg så 50 Cent med nato-reim på sin custom Rolex så har jeg forstått reimen bedre. Nå frister det enda mer med nato. Nåvel, var det ikke i denne tråden det ble linket til en sånn side hvor man kunne customize sine egen klokke? Tror det var Rolex og en klokkemerke til man kunne modde på siden og få den slik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er på utkikk etter ny klokke. Tror ikke jeg vil ha mekanisk, hvis ingen klarer å overtale meg. Skal handle på Bjørklund, siden søss jobber der. Hun får litt prosenter så jeg tenker et budsjett på ca. 1500kr (det klokken koster før rabatter). Vil ikke ha en klokke som er så veldig "showing off" type police, men bør være litt røff i designet. Er 14 år, så da tenker jeg at stooore klokker vil se dumt ut, men må ha litt størrelse. Takker for svar. Edit: Hvilken reim bør jeg velge. Lær eller stål? Endret 11. september 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Synes Inexklokkene er tøffe, men lurer på om jeg skal velge svart eller sølv. Skal jo ha klokken i noen år, så jeg må jo velge noe nøytralt kanskje? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er på utkikk etter ny klokke. Tror ikke jeg vil ha mekanisk, hvis ingen klarer å overtale meg. Edit: Hvilken reim bør jeg velge. Lær eller stål? Hvorfor vil du ikke ha mekanisk? Men jeg tror neppe du finner noe skikkelig mekanisk i prisklassen din uansett. Velg den reimen som passer best til kassen, eller den kassen som passer best til den reimen du liker best. Klokken blir verken bedre eller dårligere med reim eller lenke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Er på utkikk etter ny klokke. Tror ikke jeg vil ha mekanisk, hvis ingen klarer å overtale meg. Edit: Hvilken reim bør jeg velge. Lær eller stål? Hvorfor vil du ikke ha mekanisk? Men jeg tror neppe du finner noe skikkelig mekanisk i prisklassen din uansett. Velg den reimen som passer best til kassen, eller den kassen som passer best til den reimen du liker best. Klokken blir verken bedre eller dårligere med reim eller lenke. Akkurat det med pris. Og søss sa de ikke hadde så mange mekaniske inne. Ser litt på Inex, fant denne.https://www.feras.no/TradePoint/Item_View?itemNo=TW58907Z-ZI https://www.feras.no...mNo=TW58943Z-ZI Denne er dritfet, har lyst på denne. Hvordan legger man til bilder? Endret 11. september 2012 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Veldig rotete og lite pen urskive. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvilken reim bør jeg velge. Lær eller stål? I lave prisklasser bør du nok vurdere stållenke, eventuelt gummi eller syntet-rem. Jeg svetter ihvertfall istykker en lærrem iløpet av en sommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Takker for svar. Skal se etter en med stållenke, greit å høre andres erfaringer. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Gutta fra P.Johnson Tailor og en fra Drakes med Swatch klokker. Ganske morsomt syn. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Bortsett fra Citizen kanskje, ser jeg ikke noen ur jeg ville hatt fra feras.no Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Noen av dere som har erfaring med Daniel Wellington klokker? Hva syntes dere om de? Liker denne veldig godt: http://www.danielwellington.com/collection/classic-st-andrews Er fan av simple klokker. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Hvordan er egentlig kvaliteten på Certina sine klokker? (Både quartz og automatiske) Sebastian Endret 12. september 2012 av -sebastian- Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Fikk selv en Certina C-Sport til konfirmasjon (quartz), og jeg er meget fornøyd. Blitt brukt omtrent hver eneste dag, og er jo da nærme 4 år siden jeg fikk klokka. På tide med ny klokke snart, men er uansett veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Hvordan er egentlig kvaliteten på Certina sine klokker? (Både quartz og automatiske) Sebastian Min erfaring er iallefall god, utover det har jeg ikke nok peiling til å vurdere hvordan kvaliteten er sammenlignet med andre klokker til samme pris. Har en Certina DS Podium, med brun skive og lærreim, den har blitt brukt stort sett hver dag siden jul, og reima viser få tegn til slitasje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå