Lami Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Synes Victorinox er utrolig stilige jeg. Tenker selv å kjøpe en slik klokke. Sett på Steinhart men synes ikke de er like fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Archimede og Christopher Ward er også verdt en kikk. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Det finnes mange lignende klokker som er billigere, og som (jeg personlig syns) er penere. Sjekk f.eks. Steinhart og Aristo. Det er nok sant, men denne har jeg faktisk sett i butikk og ikke kun på nett. Da blir det litt lettere å finne ut om en liker klokken eller ikke. Takk for tips, skal sjekke de nevnte klokkemerker! Freebird: Takk, skal sjekke ut de også. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Da var ny-klokka kommet. Casio G-Shock (GA-110C) Håper denne tåler mere juling enn min Orient Makko II Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvor nøyaktig kan jeg forvente at klokka mi skal gå? Sliter litt med at min Hamilton Viewmatic går for fort. Skal ta tiden på den nå for å kunne sjekke skikkelig, men at det er et par minutter i uken er jeg nesten sikker på. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Det hørtes litt mye ut, gå til en urmaker og få den justert. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvordan tror dere det vil se ut med stållenke på en Seiko 5 Submarine Automatic Sports? Liker ikke så veldig godt gummireimen hvis klokken er under en genser elns.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Nå vet ikke jeg hvilken klokke du spesifikt tenker på, men Seiko 5 seriens dykkerklokker ser i allefall bra ut på lenke. SNZF17 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Finnes vel ikke så mange modeller av Submarine Automatic Sports? Jepp, har akkurat den klokken der, og så stilig ut med lenke ja! Tenker jeg da kjøper meg en slik Seiko lenke. Fant en nettside som solgte autentisk Seiko stållenke men finner den ikke igjen! Tips? :/ For en tid tilbake så fant jeg en dansk nettside, et forum, hvor folk solgte klokker. Husker det var ganske enkelt design på siden hvor tråder var ramset nedover. Finner ikke denne igjen! Noen som vet hvilken jeg snakker om? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hvilke norske nettbutikker har et greit utvalg av nato-reimer? Vanligvis ville jeg gått eBay-ruta, men jeg trenger ny reim ganske raskt. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) tar da ikke lang tid å få den fra Ebay. Forrige gang jeg kjøpte meg en ny(2 uker siden) så fikk jeg den 4 dager etter jeg bestilte(bestilte på mandag fikk den på fredag) men tidssonen selger da enda Nato. http://www.tidssonen.no/webshop/category.php?id_category=5 Endret 25. august 2012 av xaco Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) ...også havnet man på galeien igjen. Ser ut til at det blir en komplett Stowa-samling etterhvert Endret 26. august 2012 av kvasbo 3 Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Den var snasen! Har du en link med litt mer informasjon? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er en Stowa Flieger, du kan finne mer info på www.stowa.de. Kortversjonen: Stowa og tre andre produsenter (deriblant IWC) fikk i oppdrag å lage klokker for det tyske flyvåpenet, og laget derfor en serie klokker kalt "B-uhr", nå populært kalt Fliegers. Lenke til kommentar
Error Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hmm, liker den Hvor mye måtte du ut med? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Kjøpte brukt så fikk nesten halv pris, måtte gi 3700. Ferdig momset kommer den vel på rundt seks, men det er tre-fire måneders ventetid på fabrikken. Mange som vil ha Stowa for tiden Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 grom Stowa der @Kvasbo. Er det 42 eller 44mm ? synes selv 47mm blir alt for massivt på meg.. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er en 42mm. Har en 44 Flieger av et annet merke fra før, og den blir for stor på meg. Lenke til kommentar
kevral Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) Stowa Flieger er 40mm (med mindre du har fått tak i en av de få Flieger Original i 41mm). Du får varianten med logo på skiva for temmelig nøyaktig 5000 inkl frakt og moms. Modellen uten logo er noe dyrere (har mer forseggjort rotor). Godt kjøp til 3700! Kjempefine klokker og verdt ventetiden. Endret 26. august 2012 av kevral Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 (endret) 40 stemmer ja, vet ikke hva jeg tenkte på Endret 27. august 2012 av kvasbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå