Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Det gjelder også 90 prosent av klokkene som postes her inne.

Haha, kunne ikke vært mer enig! Forferdelig lei av disse kjedelige, stygge og enkle klokkene som postes.

Nåvel, noe som er irriterende. Det går ikke an å kjøpe en klokke fra f.eks Armani, D&G, Burberry, Hermes osv uten at folk skal tro at den er fake og spørr.

Det svirmer også av fake klokker av disse merkene og fler men det er kjedelig når folk tror du går med fake klokke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor i alle dager skulle man hatt lyst på klokker fra de merkene uansett?

Spørsmålet er vel heller hvorfor i alle dager skal man ikke ha lyst på en stilig klokke?

Kunne dere tenkte dere å betalt $685,000 (4mill norske kroner) for denne Patek Philippe'n? Eller kanskje lagt inn et tilbud? :p

Shipping er jo heldigvis ikke så gale. $150.00 til Norge. Lommerusk hvis man gir 4 mill for den, hehe.

Lenke til kommentar

Nei, for det er en latterlig pris. Samme som at jeg ikke gidder å bruke 50 000 + på en Rolex Submariner, selv om jeg synes det er en meget pen og stilren klokke.

Jeg ser heller ikke hvorfor folk gidder å bruke penger på en klokke fra Armani, Gucci, D&G osv. La oss si at du gir 4500 kroner for ei klokke fra D&G. Jeg er overbevist om at du kan få en klokke fra for eksempel Certina som vil vare lengre, ser penere ut, og ikke være glorete.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Spørsmålet er vel heller hvorfor i alle dager skal man ikke ha lyst på en stilig klokke?

Vel, jeg kan ikke si at jeg har sett noen stilige klokker fra merkene du nevnte (med unntak av Hermes, som har noen fine dameur som så vidt jeg har skjønt også holder relativt god kvalitet), og kvaliteten er også på bunn. Selv om f.eks. armani hadde hatt en klokke som jeg likte utseendemessig ville jeg ikke kjøpt den, da man kan få klokker til tilsvarende pris fra klokkemerker med langt bedre kvalitet. De fleste av motemerkene som produserer klokker benytter quartz-urverk som er verdt sånn ca ingenting.

Lenke til kommentar

Kunne dere tenkte dere å betalt $685,000 (4mill norske kroner) for denne Patek Philippe'n? Eller kanskje lagt inn et tilbud? :p

Shipping er jo heldigvis ikke så gale. $150.00 til Norge. Lommerusk hvis man gir 4 mill for den, hehe.

1. Selvfølgelig skal man ha lyst på en stilig klokke, men det finnes stilige/pene/whatever du går etter klokker fra skikkelige produsenter.

2. Nei, jeg hadde heller brukt $150k på denne:

patek-philippe-world-time-ref-5131-picture.jpg

Lenke til kommentar

LETT kjøpt den hadde jeg hatt 2billioner :p hehe.

Jeg elsker komplikasjoner i klokker spesielt alarm,Perpetual Calendar,Minute Repeater,Rattrapante er noen av favorittene.

Neste klokken min er denne, er totalt forelsket etter prøvd den, bak siden av klokken er rent kunstverk og skiven er :love:

i20789601020204pmcounte.jpg

Lenke til kommentar

Kanskje dere som er gamle ikke skjønner at man skal bruke flere tusen på en moteklokke når man får billigere klokke fra et annet og gjerne med solid merke, men når det gjelder ungdommer så nytter det ikke å stille opp med en Nixon. Hvis dere skjønner hva jeg vil frem til :)

Vet at man får billigere klokker fra andre merker som gjerne er bedre, men nå finnes det mange av disse motemerkene som har veldig stilige klokker også som de billigere ikke har.

Nåvel, skjønner ikke dette. Klokke som har MSRP (Manufacturer's suggested retail price) på $1784, som selges for $175 på eBay. Og location på klokken er USA?

Greit, hadde skjønt det hvis det var fra Kina eller lignende, men USA også billig? Hva skjer med det? Helt ny også. Selger som har solgt 1194 ting og 100% Positive feedback.

Kan noen forklare?

Lenke til kommentar

Neste klokken min er denne, er totalt forelsket etter prøvd den, bak siden av klokken er rent kunstverk og skiven er :love:

t godt eksempel på at komplikasjoner ikke må se ut som noe en miljøskadet treåring har slengt sammen. Synes likevel få ting slår en Omega Constellation PiePan i stål/gull. Men må nesten droppe den nå som jeg har avet en klokke som oppfyller samme behov:

dvsVr.jpg?1

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...