Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hvertall aldri sett en digital klokke som jeg vil klassifisere som "pen", uten at det nødvendigvis betyr at det ikke finnes. Personlig ville jeg vel anbefalt deg det ja, men det er jo du som skal bruke klokken(e). Jeg tror uansett at det er en god ide å ha en egen jobbklokke hvis du driver mye med fysisk arbeid. Da har du en klokke som det ikke er så farlig med på jobb og en klokke som holder seg pen til andre anledninger.

Lenke til kommentar

Den er forferdelig stygg.

Når skal du begynne bidra med annet en drittslenging om hva andre synes ser allright ut ?

" jeg synes den er estetisk lite pen" er et eks på hvordan du kan bedre ordlegge deg..

T-Touch er faktisk en ganske god bruks klokke..

Det gjelder også 90 prosent av klokkene som postes her inne.

+100000000000.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Når skal du begynne bidra med annet en drittslenging om hva andre synes ser allright ut ?

" jeg synes den er estetisk lite pen" er et eks på hvordan du kan bedre ordlegge deg..

Lol... " jeg synes den er estetisk lite pen". Virkelig en god måte å uttrykke seg på.

Les gjerne gjennom de siste to sidene for å få svar på spørsmålet ditt.

Når han spør om hva andre syns om klokken er det da heller aldeles ikke drittslenging å svare hva jeg syns. Det er et svar på akkurat det han spør om. Jeg anbefaler deg forøvrig å slutte med å bli fornærmet på andres vegne.

Lenke til kommentar

Når han spør om hva andre syns om klokken er det da heller aldeles ikke drittslenging å svare hva jeg syns. Det er et svar på akkurat det han spør om. Jeg anbefaler deg forøvrig å slutte med å bli fornærmet på andres vegne.

Enig med deg. Følte ikke at det var dritslenging. Synes det var bra å få en ærlig mening

Lenke til kommentar

Lol... " jeg synes den er estetisk lite pen". Virkelig en god måte å uttrykke seg på.

Les gjerne gjennom de siste to sidene for å få svar på spørsmålet ditt.

mulig jeg bare er drittlei deg..

men det er OT.

JFM@

Sjekk ut noen klokker her

http://www.gnomonwatches.com/ masse bra & billig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...