EncoreSpaceless Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei! Er på utkikk etter ei spesiell klokke, men klarer ikke finne den noen sted! Det dumme er at jeg ikke vet hva den heter... bare hvordan den ser ut. Så hadde håpet noen kanskje kjenner den igjen, og vet navnet på klokka Klokka har visere, svart gummilenke, bronsefarget klokkehus, svart skive. Klokka er mere firkantet enn rundt. her er noen veldig dårlige bilder av den: Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 (endret) Hei! Er på utkikk etter ei spesiell klokke, men klarer ikke finne den noen sted! Det dumme er at jeg ikke vet hva den heter... bare hvordan den ser ut. Så hadde håpet noen kanskje kjenner den igjen, og vet navnet på klokka Klokka har visere, svart gummilenke, bronsefarget klokkehus, svart skive. Klokka er mere firkantet enn rundt. her er noen veldig dårlige bilder av den: Hahaha! Tror vi trenger noe mere informasjon med mindre det er en svært kjent klokke. Endret 28. mai 2012 av N1ko 3 Lenke til kommentar
EncoreSpaceless Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei! Er på utkikk etter ei spesiell klokke, men klarer ikke finne den noen sted! Det dumme er at jeg ikke vet hva den heter... bare hvordan den ser ut. Så hadde håpet noen kanskje kjenner den igjen, og vet navnet på klokka Klokka har visere, svart gummilenke, bronsefarget klokkehus, svart skive. Klokka er mere firkantet enn rundt. her er noen veldig dårlige bilder av den: Hahaha! Tror vi trenger noe mere informasjon med mindre det er en svært kjent klokke. Jeg har ikke forventet at noen SKAL vite det, men var verdt å prøve... Kanksje noen hadde akkurat lik klokke? Hvem vet... Synes du det var morsomt at jeg skrev at klokka hadde visere? .... er ikke alle klokker som har det, skjønner du Finnes tross alt digitale klokker Lenke til kommentar
Zomged Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 Ble en Breitling på meg gitt! Legger til et bilde, i tilfelle noen skulle være interesserte Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. mai 2012 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) @EncoreSpaceless: Så, så. Ta mensen-pillene dine og chill med en sjokolade. Endret 30. mai 2012 av NgZ Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 31. mai 2012 Del Skrevet 31. mai 2012 Nybygg: Muligens ikke "helt" riktig beskrivelse ettersom innmaten er 80 år gammelt. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. juni 2012 Del Skrevet 1. juni 2012 Mangler den ikke visere? Du er av den formening at en klokke bør vise tiden? Joda, jeg mangler noen biter enda, så den er ikke ferdig. 1 Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ser ut som jeg går for en Oris diver date i svart. Noen som har erfaringer med dette merket eller klokken? Skal utsette å kjøpe en high end watch som Omega, Breitling osv ettersom dette er mitt første klokkekjøp.. Bare kom med tips hvis dere har flere klokker i prisklassen rundt 10 tusen! Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Ble en Breitling på meg gitt! Legger til et bilde, i tilfelle noen skulle være interesserte Stakkars deg om den må på service og du må forholde deg til "geniene" hos urteknikk, som er norges eneste sertifiserte breitlingverksted. Du er heldig om du får samme klokke tilbake som du leverte inn, og er enda heldigere om du får den tilbake samme kvartal. Endret 3. juni 2012 av Lilac1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Jeg ser etter en ny klokke, prisklasse ca 2k norske. Må kunne handles her i Norge. Tenker en helt plain klokke med helst brun, men kanskje svart reim. Anbefalinger? Akkurat for øyeblikket så har jeg et øye på Tissot. Swiss quality, og den koster ca 2200kr hos den lokale pusheren. Har sett på Certina, men der måtte jeg ut med rundt 4-5k for en klokke jeg kunne gått med, men må betale leie uten studielån i sommer.. http://www.klockia.s...4.410.16.037.00 Endret 15. juni 2012 av baBuShKa Lenke til kommentar
Djfreedo Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Jeg ser etter en ny klokke, prisklasse ca 2k norske. Må kunne handles her i Norge. Tenker en helt plain klokke med helst brun, men kanskje svart reim. Anbefalinger? Akkurat for øyeblikket så har jeg et øye på Tissot. Swiss quality, og den koster ca 2200kr hos den lokale pusheren. Har sett på Certina, men der måtte jeg ut med rundt 4-5k for en klokke jeg kunne gått med, men må betale leie uten studielån i sommer.. http://www.klockia.s...4.410.16.037.00 http://www.christopherward.co.uk/men/dress/c5q/c5-q-gwt.htmlJeg kjøpte denne og er veldig fornøyd. Ligger bilde på nest siste side i bildetråden. Tok ca en uke fra jeg bestilte den til den lå på postkontoret. Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Takk for tips! Skal sjekkes ut Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Finnes det noen nettsider som selger tilnærmet like klokker (fake) for en litt billigere penge? Evt link? Lenke til kommentar
Populært innlegg fkm Skrevet 15. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 15. juni 2012 (endret) Finnes det noen nettsider som selger tilnærmet like klokker (fake) for en litt billigere penge? Evt link? Http://www.bitly.com/zfgN63 Endret 15. juni 2012 av fkm 17 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Hva i all verden skulle være vitsen med det? Da er det jo mye bedre å kjøpe en klokke fra et annet, billigere merke som ikke er laget av hundebæsj. 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Det ble Tissot på meg likevell.. La inn en bestilling hos urmakeren idag, forhåpentligvis er den hos meg ca i slutten av neste uke, bilder kommer Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 (endret) Finnes det noen nettsider som selger tilnærmet like klokker (fake) for en litt billigere penge? Evt link? Http://www.bitly.com/zfgN63 Usaklig, men morsom. Saklig og kjedelig: http://www.rwgboard.com/ http://www.rwg.cc/ Endret 16. juni 2012 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Jeg sverger til digital klokke. Hvilken klokke burde jeg da ha når jeg har på meg dress. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Digital dress klokke? Casio F-91 må vell være den tingen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå