StaBBer Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Hva synes dere om dette? Prosjektet har i hvert fall tatt helt av. http://www.youtube.com/watch?v=2FdaCxMcw_Y Endret 21. april 2012 av StaBBer Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Småkult for teknonerder (som for eksempel meg), men ikke spesielt pent. Kanskje noe jeg kunne brukt på trening og fritid. Om jeg gidder å betale 750 kroner + mva og toll for klokka er en helt annen sak. 100 000 dollar som mål, og er nå oppe i 5,7 millioner dollar. Ikke dårlig! Endret 21. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Hva synes dere om dette? Prosjektet har i hvert fall tatt helt av. Jeg hadde ikke betalt for en slik klokke ihvertfall Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Jeg ville ikke brukt en slik klokke til hverdags, men som den teknonerden jeg er må jeg si konseptet appellerer til meg. I tillegg ser jeg absolutt bruken ved for eksempel trening, ala løping ute og lignende.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Skal ha en. Definitivt. Jeg trenger bare flere armer først. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Det appelerer veldig til teknonørden i meg, og til trening tror jeg det hadde vært genialt, men som hverdagsklokke, nei. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Trening, sykling til jobb, skole, fjernkontroll til telefonen (Om man f.eks. har med seg noen 720p episoder til en kompis, eller bruker spotify, Deezer, o.l. på fest). Regner med det kommer BT-software til PC til den relativt rask, så man kan bruke den som fjernkontroll ved presentasjoner o.l. også. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Forslag til billig klokke som er vanntett, tåler en smell og ser sånn helt ok ut? Snakker i prisklassen helst litt under 800kr levert. Div. divers kunne vært aktuelt, men de er somregel akkurat på kanten prismessig + at de ofte er hakket for store for min smak. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Forslag til billig klokke som er vanntett, tåler en smell og ser sånn helt ok ut? Snakker i prisklassen helst litt under 800kr levert. Div. divers kunne vært aktuelt, men de er somregel akkurat på kanten prismessig + at de ofte er hakket for store for min smak. Her. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjedet meg og leste litt rundt på forskjellige klokkeforum, hadde 30 dollar på paypal-kontoen og fant denne tråden: Thread: A "Winner" watch? (Under 20$ USD) 10 minutt senere bestilte jeg en "Winner"-klokke på eBay til 17.99 USD, og fire uker senere fikk jeg den i posten. Resultat (iphonekamera) Reima som fulgte med er ikke noe spesielt god, hard og billig lærrem. Men selve klokka virker overraskende god. Har bare hatt den på hånda de siste seks timene, så kan ikke si noe om hvor nøyaktig den er, men den har gått nøyaktig til nå! $ 17.99? Jeg har den samme klokka som du postet bildet av og betalte $ 9.65. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjedet meg og leste litt rundt på forskjellige klokkeforum, hadde 30 dollar på paypal-kontoen og fant denne tråden: Thread: A "Winner" watch? (Under 20$ USD) 10 minutt senere bestilte jeg en "Winner"-klokke på eBay til 17.99 USD, og fire uker senere fikk jeg den i posten. Resultat (iphonekamera) Reima som fulgte med er ikke noe spesielt god, hard og billig lærrem. Men selve klokka virker overraskende god. Har bare hatt den på hånda de siste seks timene, så kan ikke si noe om hvor nøyaktig den er, men den har gått nøyaktig til nå! $ 17.99? Jeg har den samme klokka som du postet bildet av og betalte $ 9.65. Gz, du sparte 50 kr! Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kjedet meg og leste litt rundt på forskjellige klokkeforum, hadde 30 dollar på paypal-kontoen og fant denne tråden: Thread: A "Winner" watch? (Under 20$ USD) 10 minutt senere bestilte jeg en "Winner"-klokke på eBay til 17.99 USD, og fire uker senere fikk jeg den i posten. Resultat (iphonekamera) Reima som fulgte med er ikke noe spesielt god, hard og billig lærrem. Men selve klokka virker overraskende god. Har bare hatt den på hånda de siste seks timene, så kan ikke si noe om hvor nøyaktig den er, men den har gått nøyaktig til nå! $ 17.99? Jeg har den samme klokka som du postet bildet av og betalte $ 9.65. Gz, du sparte 50 kr! Rankiz: Huh? Så du mener det overhode ikke er relevant å nevne hvor mye jeg betalte for samme klokke? Er nesten 50% forskjell på samme klokke. Skjønner overhode ikke hvorfor dere reagerer på at jeg nevner hvor mye jeg kjøpte klokka for, selv om det er snakk om billige kinaklokker. Han likte jo klokka... kanskje han har lyst til å kjøpe flere "Winner" klokker? Greit å vite at man kan få de billigere fra en annen selger da... 1 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Kan innrømme at den kommentaren var ikke så gjennomtenkt, men det er jo sånn eBay fungerer. Forskjellige selgere har de til salgs på forskjellig tid, til forskjellig pris og ikke minst forskjellig fraktkostnader. Hvirket bare for meg som om du var stolt over å ha fått den 50kr billigere, men igjen, ikke veldig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Kan innrømme at den kommentaren var ikke så gjennomtenkt, men det er jo sånn eBay fungerer. Forskjellige selgere har de til salgs på forskjellig tid, til forskjellig pris og ikke minst forskjellig fraktkostnader. Hvirket bare for meg som om du var stolt over å ha fått den 50kr billigere, men igjen, ikke veldig gjennomtenkt. Ja hadde vært sært å "snipe" en klokke til under hundrelappen. Sa i fra mye pga at selgeren jeg kjøpte fra ikke kaller klokka for Winner, men "NEW White Stainless Steel Day Mens Automatic Watch Gift". Da blir det ikke lett å søke opp klokka. Endret 23. april 2012 av Rankiz Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det kan jo hende at spinkeljaevel fikk fri frakt på sin klokke. Jeg hadde ikke betalt $1 for den engang. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det kan jo hende at spinkeljaevel fikk fri frakt på sin klokke. Jeg hadde ikke betalt $1 for den engang. Hva er grunnen til det? Klokkene har fått god tilbakemelding på kvaliteten mtp pris. Lenke til kommentar
Tang1 Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 hei. noen som har Tissot T-touch Expert her inne? vurderer å kjøpe meg denne nå selv, men vil høre hva folk som har prøvd den syns om denne klokka. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Etter at Nixon klokka daua for ørtene gang, er jeg ute etter en mekanisk, er Invicta noe å satse? Har søkt litt frem og tilbake i tråden, uten å få et direkte svar på spørsmålet. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Etter at Nixon klokka daua for ørtene gang, er jeg ute etter en mekanisk, er Invicta noe å satse? Har søkt litt frem og tilbake i tråden, uten å få et direkte svar på spørsmålet. Nei, hold deg unna Invicta. Elendig QC og designet minner ofte om noe barnehagebarn kunne ha gjort blandet med inspirasjon fra Rolex, Seiko, Citizen osv. Det faktum at de opererer med kunstige veiledende priser for å få klokkene til å virke billige er også en typisk hold-deg-unna-indikasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå