Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Småkult for teknonerder (som for eksempel meg), men ikke spesielt pent. Kanskje noe jeg kunne brukt på trening og fritid.

Om jeg gidder å betale 750 kroner + mva og toll for klokka er en helt annen sak.

100 000 dollar som mål, og er nå oppe i 5,7 millioner dollar. Ikke dårlig! :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Trening, sykling til jobb, skole, fjernkontroll til telefonen (Om man f.eks. har med seg noen 720p episoder til en kompis, eller bruker spotify, Deezer, o.l. på fest). Regner med det kommer BT-software til PC til den relativt rask, så man kan bruke den som fjernkontroll ved presentasjoner o.l. også.

Lenke til kommentar

Forslag til billig klokke som er vanntett, tåler en smell og ser sånn helt ok ut?

Snakker i prisklassen helst litt under 800kr levert.

Div. divers kunne vært aktuelt, men de er somregel akkurat på kanten prismessig + at de ofte er hakket for store for min smak.

Her.

Lenke til kommentar

Kjedet meg og leste litt rundt på forskjellige klokkeforum, hadde 30 dollar på paypal-kontoen og fant denne tråden: Thread: A "Winner" watch? (Under 20$ USD)

10 minutt senere bestilte jeg en "Winner"-klokke på eBay til 17.99 USD, og fire uker senere fikk jeg den i posten.

Resultat (iphonekamera)

post-225303-0-84034000-1335023474_thumb.jpgpost-225303-0-80128500-1335024279_thumb.jpgpost-225303-0-21714100-1335024289_thumb.jpg

Reima som fulgte med er ikke noe spesielt god, hard og billig lærrem. Men selve klokka virker overraskende god. Har bare hatt den på hånda de siste seks timene, så kan ikke si noe om hvor nøyaktig den er, men den har gått nøyaktig til nå!

$ 17.99? Jeg har den samme klokka som du postet bildet av og betalte $ 9.65.

Lenke til kommentar

Kjedet meg og leste litt rundt på forskjellige klokkeforum, hadde 30 dollar på paypal-kontoen og fant denne tråden: Thread: A "Winner" watch? (Under 20$ USD)

10 minutt senere bestilte jeg en "Winner"-klokke på eBay til 17.99 USD, og fire uker senere fikk jeg den i posten.

Resultat (iphonekamera)

post-225303-0-84034000-1335023474_thumb.jpgpost-225303-0-80128500-1335024279_thumb.jpgpost-225303-0-21714100-1335024289_thumb.jpg

Reima som fulgte med er ikke noe spesielt god, hard og billig lærrem. Men selve klokka virker overraskende god. Har bare hatt den på hånda de siste seks timene, så kan ikke si noe om hvor nøyaktig den er, men den har gått nøyaktig til nå!

Gz, du sparte 50 kr!

Lenke til kommentar

Resultat (iphonekamera)

Gz, du sparte 50 kr!

Rankiz:

:omg:

Huh? Så du mener det overhode ikke er relevant å nevne hvor mye jeg betalte for samme klokke?

Er nesten 50% forskjell på samme klokke. Skjønner overhode ikke hvorfor dere reagerer på at jeg nevner hvor mye jeg kjøpte klokka for, selv om det er snakk om billige kinaklokker.

Han likte jo klokka... kanskje han har lyst til å kjøpe flere "Winner" klokker? Greit å vite at man kan få de billigere fra en annen selger da...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kan innrømme at den kommentaren var ikke så gjennomtenkt, men det er jo sånn eBay fungerer. Forskjellige selgere har de til salgs på forskjellig tid, til forskjellig pris og ikke minst forskjellig fraktkostnader. Hvirket bare for meg som om du var stolt over å ha fått den 50kr billigere, men igjen, ikke veldig gjennomtenkt. :p

Lenke til kommentar

Kan innrømme at den kommentaren var ikke så gjennomtenkt, men det er jo sånn eBay fungerer. Forskjellige selgere har de til salgs på forskjellig tid, til forskjellig pris og ikke minst forskjellig fraktkostnader. Hvirket bare for meg som om du var stolt over å ha fått den 50kr billigere, men igjen, ikke veldig gjennomtenkt. :p

Ja hadde vært sært å "snipe" en klokke til under hundrelappen. :p

Sa i fra mye pga at selgeren jeg kjøpte fra ikke kaller klokka for Winner, men "NEW White Stainless Steel Day Mens Automatic Watch Gift". Da blir det ikke lett å søke opp klokka.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Etter at Nixon klokka daua for ørtene gang, er jeg ute etter en mekanisk, er Invicta noe å satse?

Har søkt litt frem og tilbake i tråden, uten å få et direkte svar på spørsmålet.

Lenke til kommentar

Etter at Nixon klokka daua for ørtene gang, er jeg ute etter en mekanisk, er Invicta noe å satse?

Har søkt litt frem og tilbake i tråden, uten å få et direkte svar på spørsmålet.

Nei, hold deg unna Invicta. Elendig QC og designet minner ofte om noe barnehagebarn kunne ha gjort blandet med inspirasjon fra Rolex, Seiko, Citizen osv. Det faktum at de opererer med kunstige veiledende priser for å få klokkene til å virke billige er også en typisk hold-deg-unna-indikasjon.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...