N1ko Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Hvis man skal bestille klokke fra steinhartwatches.de, skal man da se på prisen som ikke inkluderer VAT? Du skal se på prisen uten VAT, men du må legge med moms og toll. Du kan bruke Toll.no's Importkalkulator for å regne ut hvor mye det blir. Kan også nevne at Steinhart er en utrolig god produsent og at jeg er veldig fornøyd med Ocean-1en min! Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Ja. Men husk at det tilkommer 25% porto når klokken ankommer Norge. Det var dyr porto.. Herregud for en skriveleif. Moms mente jeg selvsagt. Du skal se på prisen uten VAT, men du må legge med moms og toll. Du kan bruke Toll.no's Importkalkulator for å regne ut hvor mye det blir. Kan også nevne at Steinhart er en utrolig god produsent og at jeg er veldig fornøyd med Ocean-1en min! Det er ikke toll på klokker, kun 25% mva + Posten/Fedex/TNT/andre sitt gebyr som er en hundrings eller to. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Med alt snakket om Nato og skinnreimer, vurderer jeg å kjøpe begge deler til klokken min som er en blå Tissot V8. Tenker en brun skinnreim og en ensfarga nato, men muligens med litt diskre striper, men er det noen som kan anbefale ett sted og bestille skinnreimer fra og som har en ide om hvilken farge på nato'en som vil passse? Vis Tissot klokka har svart "fjes", ville jeg gått for denne eller denne nato reimen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Er Fossil bare dritt man skal styre unna, eller helt greie klokker til en grei pris? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Folk flest her synes nok ikke noe særlig om dem, men det er du som skal gå med dem. De fleste var ikke helt etter min smak, men noen av dem var helt ok (til kvartsklokker å være..) Endret 10. april 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Vis Tissot klokka har svart "fjes", ville jeg gått for denne eller denne nato reimen. Den har blått og det er det som gjør meg usikker på hva jeg skal velge. Har sett litt på en Hirsch Rivetta da jeg helst ønsker skinn og ikke Nato (finnes selvfølgelig unntak). Men er både usikker på om den vil passe og hvilken farge jeg skal velge, står for øyeblikket mellom mørk brun og svart. Edit: Bilde av klokka Siden når ble det umulig å endre bildestørrelsen? Endret 10. april 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Personlig ville jeg definitivt valgt en brun skinnrem heller enn svart til blå skive. En lysere brun, "cognac-farget" rem tror jeg også ville passe bra, alternativt vil en litt mer "slitt" rem a lá denne gi en litt mer casual look, men det er jo selvfølgelig en smakssak i tillegg til at det kommer an på resten av antrekket. . Endret 10. april 2012 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Skal være enig i at den "slitte" ble mer casual, men det var den spesielle teksturen jeg virkelig likte på rivetta remen. Den finnes i lysebrun også, men tror nesten jeg likte den mørke bedre.. Edit: Resten av antrekket er nesten uten unntak ganske casual så er derfor jeg er usikker på om den kanskje blir litt formell, ikke at jeg har noe i mot det. Personlig kunne jeg gått i dress hver dag, men det er litt overkill på VGS.. Endret 10. april 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg ville valgt en oliven farget nato reim (som jeg linket til) og skinnreim alla denne eller denne. Endret 10. april 2012 av Lapo Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg fatter ikke hva alle ser i disse natoreimene. Det ser jo uten unntak forferdelig ut. Ille på diver, forferdelig på resten. Forstår ikke hva som får folk til å bruke store summer på en flott klokke for så å ødelegge den med en såpass grusom rem. Skinn eller lenke, ingen unntak. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes det ser relativt bra ut jeg da. James Bond får det i hvert fall til 2 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes det ser relativt bra ut jeg da. James Bond får det i hvert fall til Nå synes jo jeg den klokka der er ganske grusom i utgangspunktet, så den skal du få lov til å sette Nato på 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes også NATO er mye bedre å bruke en lenke på varme sommerdager, hvor jeg ofte ble veldig klam under lenka, og det ble til at jeg tok klokka av. Med NATO så er det problemet borte. Slipper det problemet med skinn også tenker jeg, men skinn passer ikke akkurat det hverdagsuret jeg har. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Synes også NATO er mye bedre å bruke en lenke på varme sommerdager, hvor jeg ofte ble veldig klam under lenka, og det ble til at jeg tok klokka av. Med NATO så er det problemet borte. Slipper det problemet med skinn også tenker jeg, men skinn passer ikke akkurat det hverdagsuret jeg har. Skinn passer til alt, du må bare finne rett skinnreim. Og angående behagelighet har du sikkert rett. Men onepiece og clogs er behagelig det også, men fortsatt ikke lov Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vis Tissot klokka har svart "fjes", ville jeg gått for denne eller denne nato reimen. Den har blått og det er det som gjør meg usikker på hva jeg skal velge. Har sett litt på en Hirsch Rivetta da jeg helst ønsker skinn og ikke Nato (finnes selvfølgelig unntak). Men er både usikker på om den vil passe og hvilken farge jeg skal velge, står for øyeblikket mellom mørk brun og svart. Edit: Bilde av klokka Siden når ble det umulig å endre bildestørrelsen? Jeg har denne på min Tissot diver og er svært fornøyd! Tror den kunne passet bra. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du finner mye lærreimer til en grei pris her ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Må bare takke for alle forslagene og tror jeg skal se litt rundt før jeg bestemmer meg, selv om jeg per i dag har mest lyst på rivetta'en. Eneste ulempen er at den er litt dyr.. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Fjernet siden alle her inne har så "god" smak... Endret 11. april 2012 av Lapo 3 Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Sorry, men dine ser ikke noe mindre billig ut. Farge på første og siste var også grelt. Endret 11. april 2012 av LHUS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå