Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Etter Speedmasteren skulle jeg ta det rolig med klokkekjøp en periode, men så oppdaget jeg denne:

stowachrono.jpg

Heldigvis lang bestillingstid, så den kommer ikke før i Juni :)

Nydelig den der! Har tittet en del på en, men frister for øyeblikket mer med en Marine Original. Etter en Speedmaster kanskje. Eller begge... hm

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig den der! Har tittet en del på en, men frister for øyeblikket mer med en Marine Original. Etter en Speedmaster kanskje. Eller begge... hm

Jeg har både en Marine original (håndtrukket) og en Speedmaster (3573.50), så da var det på tide med denne :)

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar

Jeg har både en Marine original (håndtrukket) og en Speedmaster (3573.50), så da var det på tide med denne :)

Pent. Liker smaken din! Planer om Submariner?

Lenke til kommentar

På mandag ringte jeg som sagt til optikeren og spurt hva som skjedde med Armani klokken min. Tirsdag fikk jeg beskjed om å komme å hente den!

Så nå var klokken tilbake i hus med et nytt baklokk.

Var dog noen hakk/produksjonsfeil eller lignende i det nye lokket også men... Gidd ikke å gjøre noe med det.

Jævla hyggelig dame som har der når jeg hentet den da, samme som ripet klokken. Sa verken hei eller hade. Drittkjerring. Sur fordi jeg leverte inn klokken eller sa at det ikke e vanlig at klokker blir ripet? Oioioi, og sånne får jobbe i butikk.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

På mandag ringte jeg som sagt til optikeren og spurt hva som skjedde med Armani klokken min. Tirsdag fikk jeg beskjed om å komme å hente den!

Så nå var klokken tilbake i hus med et nytt baklokk.

Var dog noen hakk/produksjonsfeil eller lignende i det nye lokket også men... Gidd ikke å gjøre noe med det.

Jævla hyggelig dame som har der når jeg hentet den da, samme som ripet klokken. Sa verken hei eller hade. Drittkjerring. Sur fordi jeg leverte inn klokken eller sa at det ikke e vanlig at klokker blir ripet? Oioioi, og sånne får jobbe i butikk.

Alltid hyggelig å møte serviceminded personer som kan det de jobber med. Var i en klokkeforretning/smykkeforretning og spurte om jeg kunne prøve Omega Speedmasteren som de hadde i vinduet. Hun begynte å lese på skiven hva de forskjellige klokkene het, helt til jeg pekte den ut for henne.

Greit nok at man ikke er klokkeentusiast, men man burde ha en viss peiling på hva man selger når det er snakk om produkter for en del tusenlapper. :)

Lenke til kommentar
Dere som har flere automatiske og manuelle klokker, hvordan dealer dere med å holde de opp-trukket? Eller bare trekker dere de opp og stiller de før dere skal bruke de osv?

Jepp, trekker og stiller for hver gang de brukes.

I tillegg tar jeg en trekkerunde i klokkeboksen innimellom sånn at de som brukes sjelden får beveget seg litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...