Roberto Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Rolex Submariner (ikke den nye Basel 08 utgaven).Da har du en stilren og klassisk klokke som varer livet ut. Verdien holder seg bra, og du har mulighet til å få klokken pusset opp dersom du skulle være uheldig å få riper etc. i den. En klokke du dermed kan bruke daglig. En Rolex Submariner, eller en GMT-Master II for den saks skyld, vil sprenge budsjettet hans med nesten over 30.000 kr. Selvsagt, med tanke på verdistigningen (samtlige Rolex ble satt opp 1. mars) så er Rolex et godt kjøp og en lur investering, men vi kan ikke anta at alle har 40.000 kr å bruke på en ny klokke i konfirmasjonsalder. Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Beklager, så ikke at han hadde skrevet at femsifret beløp ikke er aktuelt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Hehe, Rolex Submariner blir nok en smule heftig Skal se på Certina og Tissot, takk for tips Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg leter etter en klokke til ca < 2000,- I denne stilen: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=115015 Altså: Chronograf, lærrem og gjerne litt stor, men ikke høy eller noe særlig bling. Noen anbefalinger? Trenger ikke finnes på nett, men i Oslo området. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Konfirmasjonsklokke som varer leenge, brukes til fine anledninger; Jacques Lemans Liverpool vs. Certina DS First What to choose? Endret 23. april 2008 av yackup Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Hvorfor i gull? Det så bare teit ut. Jeg har den i svart, og jeg er veldig fornøyd. Passer godt til hverdags, kan brukes til dress. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Konfirmasjonsklokke som varer leenge, brukes til fine anledninger; Jacques Lemans Liverpool vs. Certina DS First What to choose? Lemans'en. Certinaen så ut som "every chronograph ever made", nesten kliss lik Tissot PRS200, som da igjen tar K'en ut av kjedelig. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke nødvendigvis i gull, for all del! Sort og den hvit/sølv-versjonen er de fineste.. Evnt. den blå.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Stilig klokke. Endret 30. april 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Konfirmasjonsklokke som varer leenge, brukes til fine anledninger; Jacques Lemans Liverpool vs. Certina DS First (i sort eller sølv)) What to choose? Hvilken tror dere vil vare lengst? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skal du ha brun eller svart reim? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Tror nok det blir sort. Noen innvendinger? Sort dress - passer brun eller sort klokke best? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Brun reim og hvit skive ser bedre ut enn svart skive og svart reim. Forøvrig tror jeg at Certinaen vil holde lengre enn Jaques LeMansen, men det er nå så. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hmm, vanskelig dette her.. Hva tror dere andre her om hva som vil vare lengst? Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Holder en knapp på Certina. Definitivt. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ombestemt meg igjen - blir Certina, grunnet større bruksområde. Da var det bare fargevalg igjen - holder en knapp på sort. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har lyst på en gummireim til min Certina DS First. Hvor kjøper man dette (og hva koster det?), og kan man bytte den selv uten å bruke spesialverktøy? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Clasohlson klokke ftw;P Hatt denne en stund nå. Fått mange fine kommentarer om klokken. Mange blir sjokkerte når de hører den er kjøpt på Clasohlson;P...Eneste minuset med klokken er vel at den støttes kun 12 timers ala amerikansk tid...eller er dt mulig å fikse til 24 timer? jeg har hvertfall ikke fått det til! Noen andre her på forumet så har denne klokken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå