AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Har en klokke fra FC, ikke noe å utsette. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Tja, den mesh-tingen der var ikke mye pen. 1 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Mesh-tingen? Du er flink med ord! Tenker du på lenken? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Javisst, hva ellers? Endret 15. februar 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vet ikke hva som foregår i hodet ditt, det kunne vært hva som helst. Tips til fremtidige poster, det heler lenke. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Javel. Men mesh er navnet på en spesiell type lenke som er mye brukt på klokker. Siden dette er "den store klokketråden" antok jeg at de fleste visste hva jeg mente med dette. Til de som ikke tok poenget: Den bevegelig kjeden av metallringer eller bånd, som er festet i hver ende på hver sin side av klokken for å kunne holde klokken rundt f.eks et håndledd, ofte omtalt som en lenke,i dette tilfellet med den karakteristiske "mesh" oppbygningen var ikke mye pen. Endret 15. februar 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg vet hva en lenke av "mesh" er, men jeg ville ikke karakterisert den lenken som "mesh". 1 Lenke til kommentar
HannahMedTanna Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg synes heller ikke at denne klokken er typisk "mesh" eller hva nå enn du kaller det for. Uansett så vil jeg ha denne klokken netopp fordi den har såpass små ledd at det er lett å justere på den sånn at den passer til håndleddet mitt. Synes også at den hadde blitt altfor maskulin om den hadde hatt større ledd, har jo tross alt veldig tynne, små håndledd. Edit: Forresten takk for deling av erfaring med merket Theodore Endret 15. februar 2012 av TjukkNorris Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Det er på ingen måte det jeg ville kalt mesh nei, men det var jo ikke så vanskelig å skjønne hva han mente. Jeg syns både klokke og lenke er pene, og FC har godt rykte. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Vet ikke hva som foregår i hodet ditt, det kunne vært hva som helst. Tips til fremtidige poster, det heler lenke. *Heter* Bokstaven L er ganske langt fra bokstaven T. (på tastaturet) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg synes heller ikke at denne klokken er typisk "mesh" eller hva nå enn du kaller det for. Uansett så vil jeg ha denne klokken netopp fordi den har såpass små ledd at det er lett å justere på den sånn at den passer til håndleddet mitt. Synes også at den hadde blitt altfor maskulin om den hadde hatt større ledd, har jo tross alt veldig tynne, små håndledd. Så lenge du kan ta av nok ledd, er det ikke noe problem. Du har allti finjusteringsmuligheter i låsen. @fkm: Uansett heter det i tilfelle en mesh-lenke, ikke en mesh-ting, -dings, -greie, -dingseboms, eller -fistasjeopphengsforkoblinger. Som min (ikke egentlig veldig) gamle kommunikasjonslærer sa: Hvis du ikke klarer å fremføre budskapet ditt uten å bruke ord som "ting" "dings" eller "greie" har du ikke noe budskap å komme med. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 @fkm: Uansett heter det i tilfelle en mesh-lenke, ikke en mesh-ting, -dings, -greie, -dingseboms, eller -fistasjeopphengsforkoblinger. Huh? Jeg sa bare at jeg skjønte hva han mente, ikke at det var riktig sagt... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Neida, jeg mente bare at Theodore kanskje var i pirkehumør, og det er jo noen som reagerer på slappfisk-språk. Du er jo ikke fremmed for å reagere på detaljer som ikke virker veldig vesentlige du heller. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Poenget var at jeg brukte ordet "meshting" ettersom jeg kanskje anerkjente denne tingen som en fullverdig lenke. Den var stygg som f*** sammen med denne klokka for å si det litt pent. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Ok, ser den. Synes ikke den har mye til felles med en mesh-lenke, men men. Synes selv den så litt vel blank ut akkurat på det bildet, men har sett tilsvarende lenker som tar seg godt ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Finnes det blå rustfrie lenker? Har en mørkeblå/navy Armani med matchende gummireim, men ser liksom ikke like fett ut med gummi.. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kom i posten i dag! Har byttet fra lenken den kom i til nato-strap. Er veldig fornøyd, eneste er at den er litt stor, men det går fint! 2 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Har akkurat fått tak i en Alf Lie-klokke fra 2. verdenskrig <3 Poster bilder så fort den er ferdig hos Alf Lie til restaurering. Endret 16. februar 2012 av Theodore Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Stilig Til dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå