Bebeluv Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvor kjøper man fake D&G belter? Lenke til kommentar
digernes Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 har en rolex som er blitt kjøpt i tyrka til 100kr , falsk Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg prøver å lage litt liv her jeg. Hva syns folket om denne? http://www.amazon.com/Kenneth-Cole-Bracele...63&sr=1-237 Med en svart skinnreim tror jeg at den kunne blitt meget pen. Denne er heller ikke så aller verst som dressklokke; http://www.amazon.com/Skagen-Black-Leather...088&sr=1-14 Hva syns dere? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Synes den øverse ble rotete og sekundviseren virket litt kort på en måte. Likte ikke den nederste eller, kjedelig og damen har lik Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg utfordrer herved vår venn Homme til å komme med en bedre dressklokke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Den er grei, skal bare skrive ferdig oppgaven så kommrt nok noen forslag. Prisklasse? Fri eller liggnende de over? Georg Jensen: Omega Railmaster: Tissot: Certina: Endret 26. mars 2008 av Homme Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Du kan gjerne komme med to stykk -- en under $200 og en med fri prisklasse. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så alle blir fornøyd, hva med tre forslag? Makspriser på hhv. 2500, 15000 og 50000 NOK? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Høres veldig bra ut. En annen veldig pen dressklokke er A. Lange & Söhne sin Grand Saxonia. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Siste til Henrik er veldig pen Men nå som dere allerde har klart å ødelagt prosjektjobbingen min, kan jeg like greit fortsette å kikke etter klokker Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Jeg fant, jeg fant! Denne klokken likte jeg meget godt. Georg Jensen sin Koppel Chronograph. Err, bildet blir kjempelite nå, men hvis du skriver bildeadressen direkte får du det større. Endret 26. mars 2008 av Henrik C Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Noen som veit hvor jeg kan få kjøpt ny lenke / deler til lenke for rolex klokker? Lenke til kommentar
osiris3108 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Noen som vet hvor man får kjøpt Casio G-Shock Frogman modeller? Gjerne GW-200, GW-201, GW-202, GW-203, GW-204 eller GW-225A-1 Kanskje noen her inne har en å selge meg? -pål- Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hva synes vi om de nye Rolex-modellene lansert i dag? Falt litt for den nye Submariner: Denne nye Day-Date II var utrolig sexy: Ikke så begeistret over den nye Sea-Dweller: Endret 4. april 2008 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Jeg synes Rolex ser ganske bra ut, men de er på ingen måte verd prisen. det er kanskje derfor jeg går rundt med en Alpha til 250 kroner som ser ut som en Rolex? Der får jeg en kinesisk klokke med bra finish og et automatisk urverk som ikke fortner mer enn 5 sek om dagen. Den kan selvfølgelig ikke hamle opp mot en Rolex med mindre man bryr seg om økonomi, men for meg er ikke en Rolex verdt 100 ganger mer enn en Alpha som er nesten like bra... http://www.alpha-watch.com er et bra sted å kjøpe denslags for de som vil ha bra billigklokker. Endret 4. april 2008 av Mythos Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Må si at jeg liker veldig godt Georg Jensen klokken Hommes postet. Er dog litt mer enn jeg er villig til å betale siden jeg allerede har en grei klokke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Ei god klokke koster som regel litt mer enn i Thailand, dog finner det unntak. JAAA! Fant yndlingsklokken min! Skal legge ut bilde så fort som mulig Endret 6. april 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Er jeg den eneste som ikke liker at det er et lite forstørrelsesglass over datoviseren på klokker? Jeg syns det ser så rart ut. Haute Couture: er det en klokke du har, eller en du har sett? Merke? Ble litt nysjerrig nå. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Her er min klokke som jeg bruker til daglig, med unntak når jeg er på jobb: Det er en Baume og Mercier gull klokke, selve klokken + armbånd er i 18k gull. Forsikrings verdien er 25.000, men det er en gammel takst. Klokken ble fikset for 11.000 i fjor (etter jeg på fest greide å putte armen, og klokken i en bøtte med vann..) Klokken ble da sendt med fly ned til Sveits der de fikset den. Heldigvis for meg, har jeg en meget god forsikring, så det kostet meg bare 1000 kroner. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 http://www.alpha-watch.com er et bra sted å kjøpe denslags for de som vil ha bra billigklokker. Hvordan føles de klokkene der egentlig? Er det tyngde på de, eller får man den fake feelingen? Rolex Day-Date II var forresten veldig smooth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå