ccx164 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Certina er et meget godt valg ut fra de kriteriene du nevner. Chrono, eller chronograph innebærer at klokken har stoppeklokkefunksjon. Ellers produserer Seiko mange gode ur, men de sliter ofte litt på designsiden. Tissot sliter med mye av det samme. Certina er et meget godt valg ut fra de kriteriene du nevner. Chrono, eller chronograph innebærer at klokken har stoppeklokkefunksjon. Ellers produserer Seiko mange gode ur, men de sliter ofte litt på designsiden. Tissot sliter med mye av det samme. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 NorthWave: Jeg hadde cirka de samme kriteriene som deg. Jeg ville ha en enkel, men allikevel sporty klokke, som ikke kostet mer enn en 4-5.000 Jeg gikk for en Certina DS First Chronograph, og jeg er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Northwave: Hadde ca. de samme kriteriene som deg, og jeg valge en Seiko Kinetic Coutura. Betalte litt over 3k. Eneste er at den kanskje ikke er direkte liten og minimalistisk. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Dersom jeg sier "stilig klokke til allroundbruk i prisklassen rundt 5000,-", hva sier da dere? Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Om man kjøper fra utlandet, vil jeg tro du kan skaffe deg enkelte Longines, Baume & Mercier, Oris, Maurice Lacroix eller Raymond Weil. Alle gode sveitsiske merker. Bare å google litt på disse merkene, så vil du nok finne et ur som passer nettopp deg. Vanskelig å komme med noe konkret tips da "stilig" og "allround" kan innebære så mangt. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Godt tips dette! Dollaren er jo forholdsvis lav i disse dager, så mulighetene for røverkjøp er store. Det blir nok så jeg utnytter meg av denne muligheten. Edit: Har nå sett meg ut en "Tag Heuer Aquaracer". Hva synes folket? Endret 28. januar 2008 av apwr Lenke til kommentar
kaka Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny klokke for mellom 8 000 og 16 000. Har sett litt på Omega sine seamastere, og da spesielt denne: (synspunkter om denne klokken?) Tar gjerne imot andre alternativer innenfor denne prisklassen. Har tenkt litt på å kjøpe en klokke på ebay, men vet ikke om jeg tør dette. Har aldri kjøpt noe på ebay, og når man skal ut med så mye penger via ebay så blir jeg litt skeptisk Endret 29. januar 2008 av kaka Lenke til kommentar
JLord Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei. Jeg skal kjøpe meg en ny klokke for mellom 8 000 og 16 000. Har sett litt på Omega sine seamastere, og da spesielt denne: (synspunkter om denne klokken?) Tar gjerne imot andre alternativer innenfor denne prisklassen. Fin den der:) selv har jeg den blå Seamasteren i quartz versjon (personlige grunner til at jeg valgte quartz:P) Hadde jeg valgt den svarte ville jeg nok gått for Automatic. Deilig flyteviser og faller ikke så fort i pris:) Tag Heuer har også noen stilige klokker i samme sjanger som Omega, og til litt lavere pris på noen. Endret 27. februar 2008 av davinci745 Lenke til kommentar
kaka Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, kommer til å bli mekanisk i så fall Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Mange fine klokker her. Selv har jeg denne : TAG Heuer LINK Automatic Veldig fornøyd med den. Går nøyaktig (+2sek/d) Og ser veldig bra ut. Har aldri møtt noen med maken selv om TAG Heuer ikke er like ekslusivt som noen av merkene nevnt tildigere i tråden. Ser en og annen TAG i blant, men stort sett quartz modeller. Følelsen er veldig deilig, solid lenke (LINK lenken er skrudd i hvert ledd, null skrangling) Generelt føles den veldig eksklusiv. Men jeg vil ikke anbefale den for jeg liker å være litt unik! Har også Seiko 5 som jeg kjøpte på ebay. Havnet rett under tollgrensa. Den bruker jeg når TAGen kan ta skade (snekring osv.) Har en kontorjobb, så TAGen er hverdagsklokka mi. Endret 2. februar 2008 av Stratos Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Police eller Puma klokker til ca.1000-2000 kr fra Norge? Syntes de har flere tøffe klokker. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Min GMT Master II Hvor gammel er denne? Denne modellen har vel pleksiglass? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Police eller Puma klokker til ca.1000-2000 kr fra Norge?Syntes de har flere tøffe klokker. Bjørklund har mye, men det nytter ikke å se på nettsidene deres, da må du gå i de individuelle butikkene. Bjorklund.no har ikke Police og Puma, og husker ikke hvem som leverer de merkene til Bjørklund-butikkene. Endret 13. februar 2008 av Jonnar Lenke til kommentar
kas_ Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Heisann. Her om dagen på jobb så var jeg innom en norsk nettbutikk som så utrolig like ut som www.uret.se , men jeg klarer ikke å finne den igjen med hjelp av heftig googleing.... Navnet på siden husker jeg ikke. Noen som kan hjelpe meg? mvh kas EDIT: Mens jeg er her så, kan jeg jo spørre om det er noen som hvet om noen butikker i østfold som selger Cerina klokker? Endret 13. februar 2008 av kas86 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 I dag har jeg vært hos Urmaker Bjerke og bestilt klokke, synd jeg må vente i noen år. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 I dag har jeg vært hos Urmaker Bjerke og bestilt klokke, synd jeg må vente i noen år. Du kan jo kjøpe en Daytona lookalike for $50 fra Alpha mens du venter på the real thing ;-) http://www.alpha-watch.com/details.php?myid=379 Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Var et medlem på Tidssonen som nettopp kjøpte seg en Daytona. Hans kommentar var at "lister" og "ventetid" i realiteten er litt so-so. Mulig du kunne skaffet deg en ny Daytona ved å ta en ringerunde til div. forretninger i Norge. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) I dag har jeg vært hos Urmaker Bjerke og bestilt klokke, synd jeg må vente i noen år. I alle dager, kassa er jo prikk lik Tissot V8 (tachymetertallene er litt annerledes, og urskiva er forskjellig selvfølgelig). På avstand vil det altså se ut som jeg bruker Rolex... knall :!: Endret 16. februar 2008 av Der Kommissar Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Noen som veit om nettsteder som selger Jacob & Co inspirerte klokker? Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Samme sted man kjøper fake D&G belter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå