AT1S Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Altså, man lagrer da klokkene skikkelig! (gammelt bilde som ikke nødvendigvis representerer samling pr. i dag) Eneste klokken som falt i smak, var Jaeger'en. Fin oppbevaring dog. Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Enig, ikke særlig fine noen av de bortsett fra Jaeger. Heller ikke den er optimal. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da kom Omega Seamasteren i hus. I titan. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Seikoen gir meg litt Rolex Milgauss-vibber. Ellers ville jeg nok ikke kjøpt noen andre enn Jaegeren og Stowaen selv. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 I grunnen litt overrasket over at bare Henrik godkjente Stowaen. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Fant igjen en klokke som jeg mistet for ca 5 år siden idag... Festina Tour the France Limited Edition (ikke hundre prosent sikker på modellnavn) fra 2004 eller 2005. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I grunnen litt overrasket over at bare Henrik godkjente Stowaen. Slenger meg på med Henrik jeg, likte Stowaen også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Rent estetisk liker jeg Stowaen langt bedre enn JLCen. Man trenger ikke se seg blind på merke. Likte Tissoten også. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 I grunnen litt overrasket over at bare Henrik godkjente Stowaen. Liker Stowaen best jeg også. Enkelt og pent. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 så mye kjedelig klokker folk liker i denne tråden. er vel bare en typisk Norsk smak, skal liksom være simpelt & konservativt 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Enig ass, mye fetere med litt smådetaljer. Sånn som dette f.eks. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som har en formening om hvor mye det koster med en overhaling av en Omega Constellation 18k? Er fra rundt 1968-72 en gang. Var bestefar sin, og pappa fant den nå som vi skal flytte, men vi fikk ikke noe liv i den Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 En Pie Pan? Selg den til meg, heller. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er en Pie Pan ja, ser ut til at det kanskje er denne modellen? Nærmeste jeg har kommet ihvertfall. Og er uansett fortsatt faren min sin, men jeg synes det er litt synd at en sånn klokke har ligget i 10+ år uten å bli brukt 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 så mye kjedelig klokker folk liker i denne tråden. er vel bare en typisk Norsk smak, skal liksom være simpelt & konservativt Enkelt. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 så mye kjedelig klokker folk liker i denne tråden. er vel bare en typisk Norsk smak, skal liksom være simpelt & konservativt Heller enkelt, rent og pent,enn rotete og harry.. 4 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Og er uansett fortsatt faren min sin, men jeg synes det er litt synd at en sånn klokke har ligget i 10+ år uten å bli brukt Nettopp derfor jeg tilbød meg å kjøpe den. Fantastisk klokke, har siklet på den lenge. Spøk til side, burde dere høre med en urmaker som fortsatt er en EKTE urrmaker g ikke en dilldall smykke-klokke-SALGSsjappe. Men det er godt mulig at du ikke finner så mange i Norge som utfører reparasjoner på såpas mange klokker, og at de insisterer på å sende den tilbake til Omega. Da må du vel ut med min 700 sveitserfranc for en såpass gammel klokke. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Noen som vet om en billig Casio G-Shock klokke med riktig størrelse på lugs så jeg kan sette på nato strap? Og evt. "lugs-tang"? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Skal du ha G-shock kan du i utgangspunktet ikkke bruke nato. Du må ha ett adapter. Dette får du handlet bla her. http://www.broadarrow.net/maratac.htm Dette gjelder iallefall 5600-serien. Ikke kjøp G-shock i Norge. Sjekk Ebay etter seriøse selgere. Selv har jeg GW-M5600 og er storfornøyd. Endret 4. oktober 2011 av hurts.when.IP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå