Anathema Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det var det vettu. :-) Fin klokke. Takk for link! Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mottok min Orient Mako XL idag, og herre jemini, den er XL. Følelsen av den er rimelig god, og den veier omtrent ett tonn. Minner meg litt om dette: 2 Lenke til kommentar
kynne Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 bare å sove med den på armen over natten, så merker du den knapt når du våkner. tar uansett ikke lang tid før man blir vant til den. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Haha, det må være en spøk. Sover man med klokka, merker man det smertelig godt når man våkner; dype spor hvor blodet har blitt presset bort. Kan hende at det hjelper på vektproblemet, tho. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da er lenken for stram Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sover alltid med klokken på om natten, ikke noe ubehagelig det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 da er lenken for stram Det trenger den ikke være, du kutter uansett blodtilførselen om du f.eks. vrir på håndleddet i søvne, evt, legger deg oppå lenken så den presses mot armen. Og grave seg inn i huden kan den gjøre uansett hvor løs den er. Lenke til kommentar
Vet Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sover alltid med klokken av, Slipper jeg risikere å ødelegge noe på armen eller å svette på den. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Jeg sluttet å sove med klokke på etter at jeg våknet med avtrykket av lenken og låsen i ansiktet for noen år siden.. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal sove med klokke. Jeg kan ikke se en eneste god grunn for å gjøre det. 2 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Sove med klokke jeg jeg ytterst sjeldent, ser ikke helt poenget med det. Gjør det i tilfeller hvor jeg f.eks har byttet til ny klokke i løpet av kvelden og den trenger å bygge opp gangreserve, eller når jeg kan komme til å miste den lett (telttur usw...) Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Varier etter hvordan klokke jeg bruker. Er den liten og nett og sitter godt har jeg ingen problemer med å sove med klokka på. Er det litt størrelse på klokka får jeg derimot grusomt vondt av å sove med den på. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Grunnen til at jeg har klokken på mens jeg sover er bare for å forhindre at den stopper. Bruker ikke klokke på jobb, og hvis klokken blir liggende fra rundt 11-12 tiden om kvelden, og helt til 16-17 tiden når jeg kommer hjem har den somregel stoppet. (mekansik ur) Gjør det slik siden jeg synes det er lettest, men hvis man synes deter ubehegelig å ha den på om nettene bør man selvsagt ikke gjøre det. Går fint for min del ihvertfall Endret 29. september 2011 av kynne Lenke til kommentar
xaco Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal sove med klokke. Jeg kan ikke se en eneste god grunn for å gjøre det. For meg personlig er det bare en vane, jeg tar rett og slett bare ikke av meg klokken før jeg legger meg. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Grunnen til at jeg har klokken på mens jeg sover er bare for å forhindre at den stopper. Bruker ikke klokke på jobb, og hvis klokken blir liggende fra rundt 11-12 tiden om kvelden, og helt til 16-17 tiden når jeg kommer hjem har den somregel stoppet. (mekansik ur) Gjør det slik siden jeg synes det er lettest, men hvis man synes deter ubehegelig å ha den på om nettene bør man selvsagt ikke gjøre det. Går fint for min del ihvertfall Watch-winder? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Watch-winder? Nei, bruk heller 1000 spenn på en ny klokke en en ny winder:P Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Skjønner ikke hvorfor man skal sove med klokke. Jeg kan ikke se en eneste god grunn for å gjøre det. Alle småbarnsforeldre som har våknet til den grusomme lyden av 904L mot porselen fra badet, vet at klokken hører hjemme på armen og ikke på nattbordet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Det løses jo ganske lett ved å ha en egen skuff til klokker og annet tilbehør. Eller å ikke få barn Lenke til kommentar
Nash Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Ahh livets store problemer i den vestlige verden :!: Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Altså, man lagrer da klokkene skikkelig! (gammelt bilde som ikke nødvendigvis representerer samling pr. i dag) Endret 30. september 2011 av kvasbo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå