sdf123 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Da er det en slik en på vei til meg: 5 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Siden Guess klokken var lite anbefalt, har dere noen andre som ligner i litt bedre kvalitet til ca maks 3k? masse utvalg på denne siden http://www.gnomonwatches.com/Product-view.asp?id=14 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Steinhart har gode klokker, men, Ocean-modellene ser ut som reine kopier av mange av Rolex modellene. Eller så er det vice versa? Jeg ville kjøpt meg en Tissot. Veldig gode klokker for en ikke så dårlig sum. Du har den nye Tissot V8 som er ganske stilig. Endret 21. september 2011 av Lami Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tissot er jo relativt kjedelig runof-the-mill Swatch-merke. Personlig synes jeg det er mer "morsomt" med enkelststående merker som Orient, Seiko etc. Liker i utgangsptunktet Steinhart o.l. og, men synes de lager litt for drøye "hommage" ur. Du kan sjekke ut christopher ward, notoriousE. De har bpde quartz og mekaniske klokker i god kvalitet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Da er det en slik en på vei til meg: Fin klokke! Klokkene fra Steinhart ser veldig bra ut sett i forhold til prisen må jeg si. Det er godt mulig at jeg spanderer en tilsvarende klokke på meg selv. Endret 22. september 2011 av SLIguy Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da er det en slik en på vei til meg: Har du fått bekreftelse på at den er sendt? Hvis ja, når bestillte du den? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da er det en slik en på vei til meg: Fin klokke! Klokkene fra Steinhart ser veldig bra ut sett i forhold til prisen må jeg si. Det er godt mulig at jeg spanderer en tilsvarende klokke på meg selv. Kor mykje kostar ei slik klokke, og nokon som har link til ei side med info? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Steinhartwatches.de. 311 Euro pluss frakt og norsk moms. Hvorfor vil den ikke være en link? Endret 22. september 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da er det en slik en på vei til meg: Har du fått bekreftelse på at den er sendt? Hvis ja, når bestillte du den? Nei, ikke fått noe annen bekreftelse enn en mail hvor de forteller at de vil sende meg sporingsnummer når den er på vei:) Har ikke noe hast! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe meg en ny klokke og fant denne på nettet. Nixon 51-30 All Black Er av typen som må hive på et ledd eller to ekstra, liker å ha klokka løst på håndleddet (+ jeg har ikke blyant håndledd fra før av...). Så det kunne vært greit å sett på klokka i en butikk, så er det noen som vet om hvilken butikker/kjeder som selger dette merket? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Session, Urban eller noe fører vel Nixon. Dog står det jo til og med på siden at klokka er elefanten i rommet. Et problem ingen påpeker. Kanskje du bør ta det i betraktning? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 250g klokke på armen er ikke særlig behagelig synes nå jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Som sagt derfor jeg har lyst til å titte på den og ikke kjøpe over nett Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg kan si deg med en gang at 250gram er for tungt og ubehagelig for armen din, med mindre du er vandt med tunge klokker eller armer med mye muskler som "overdøver" tyngden av klokken. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Vel jeg er ikke det du kaller liten og nett for å si det sånn. 197, en og en halv mann mellom skuldrene og 100++ på vekta. Så det vil ikke være noe fare for å tippe til venstre på grunn av en tung klokke Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Den er fortsatt ganske lite pen. Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Driver å kikker på noen seiko klokker, og så tittet jeg inn på Amazon.com, og der er de jo hakket billigere? Får man ekte vare på Amazon.com eller? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tror ikke det er så vanlig med fake Seikoer (enda). Kjøper du fra Amazon.com selv, og ikke fra en av de andre slegerne som selger der, er du i hvert fall sikker. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Eller kjøp fra en god selger på ebay med mange seiko salg. Er flere der som man kan gjøre et kupp på. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Heihei alle sammen! Tenkte bare jeg skulle stille et generelt spørsmål om klokker, ikke at jeg har store interessen i de. For en stund tilbake viste stefaren min sin klokke som han hadde kjøpt i USA. Den var analog og "selv-ladende". Hadde et glass på baksiden som gjorde det mulig å titte inn i urverket og se på skiven/pendelen som ladet urverket. Ufattelig stilig syns jeg så lurte på hva man måtte ut med for noe slikt som er: -Brukanes kvalitet -Vanntett -Krystallglass (det dere kaller det), dvs ripesikkert. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå