Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

^Jeg ville heller ha kjøpt de fra amazon.com eller en lignende nettside for å slippe fakes. Har vurdert en casioklokke til trening og ruskebruk selv. De virker fantastiske til slikt bruk.

Det er de. Jeg brukte denne når jeg backpacket. Kostet meg 20 USD. Brukte den hele tiden, og den er så stygg at ingen stjal den.

casio-casual-digital-watch-i_z_F-91W-1XY.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefale alle å holde seg unna skywatches. Endte med at jeg ikke fikk svar på mail, så nå sitter jeg her med en Orient 2er i stedet for CER (som forsåvidt er noe jeg kan leve med da jeg liker urskiva på 2ER bedre, men surt å betale ekstra for en klokke med safirglass som jeg ikke fikk).

Bestilte forøvrig et par natoreimer fra Timefactors nå nettopp, skal bli spennende å få.

Lenke til kommentar

Lil G Mastah Traxxpumpah Beatdroppah "yo what time is it dawg" Special Wangster Edition Bustin' Caps Cruisin' Round Up in This Nigga '07

Litt usikker på hvem som lager den, men det er i hvert fall modellnavnet.

Hehe, syns klokka var ganske nice, jeg.

Absolutt ikke noe jeg ville brukt hver dag, men jeg tror den ville egnet seg godt på fest :)

Lenke til kommentar

Hva heter klokka som brukes i denne videoen her?

Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall.

EDIT: spol til ca 25 sek.

Shiiiiit. Selges her. :no:

Er jo absolutt ikke den klokken som brukes i videoen. Ser mye mer ut som en Jacob & Co. Five Time Zone. Men den er jo rådyr. Spørsmålet er da om det finnes så gode forfalskninger, eller om han bruker en ekte en?

Lenke til kommentar

Er jo absolutt ikke den klokken som brukes i videoen. Ser mye mer ut som en Jacob & Co. Five Time Zone. Men den er jo rådyr. Spørsmålet er da om det finnes så gode forfalskninger, eller om han bruker en ekte en?

"Finnes så gode forfalskninger". Hva mener du? Klarer du virkelig å se utifra den videoen om det er en god eller dårlig kopi?

Men ja, det finnes gode kopier, men de koster mye, selv for å være kopi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...