thrice Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 ^Jeg ville heller ha kjøpt de fra amazon.com eller en lignende nettside for å slippe fakes. Har vurdert en casioklokke til trening og ruskebruk selv. De virker fantastiske til slikt bruk. Det er de. Jeg brukte denne når jeg backpacket. Kostet meg 20 USD. Brukte den hele tiden, og den er så stygg at ingen stjal den. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Har akkurat samme klokken selv! Kjøpte den da jeg var inne i førstegangstjenesten og stort sett tilbrakte dagene i felt eller i garasjen og skrudde på CV90, og da var den fantastisk å ha. Funker bra til trening også. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hva synes dere om de Casio-klokkene som går på eBay til rundt 200 kroner - med tanke på at de koster 200 kroner? Casio klokkene er fantastiske. Tåler 2. verdenskrig og litt til. Hadde jeg vært deg, hadde jeg kjøpt denne modellen. Den har 18mm lugs. Da kan du ha NATO reim på den. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Vil anbefale alle å holde seg unna skywatches. Endte med at jeg ikke fikk svar på mail, så nå sitter jeg her med en Orient 2er i stedet for CER (som forsåvidt er noe jeg kan leve med da jeg liker urskiva på 2ER bedre, men surt å betale ekstra for en klokke med safirglass som jeg ikke fikk). Bestilte forøvrig et par natoreimer fra Timefactors nå nettopp, skal bli spennende å få. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Vurderer å kjøpe meg en Casio G-Shock G-Lide GLX-5600-7ER i hvit. Synnes dere om slike? Finnes det noen litt enklere varianter, men som er ca like, i gummi/plast og er hvit? Endret 12. september 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du har jo denne, men den er i grå. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har sett på den, men vil ha i hvit. Kan jo kansje starte med en sånn, den var jo dødsbillig. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Hva heter klokka som brukes i denne videoen her? Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall. EDIT: spol til ca 25 sek. Endret 12. september 2011 av Nani95 Lenke til kommentar
Populært innlegg Essem Skrevet 12. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Lil G Mastah Traxxpumpah Beatdroppah "yo what time is it dawg" Special Wangster Edition Bustin' Caps Cruisin' Round Up in This Nigga '07 Litt usikker på hvem som lager den, men det er i hvert fall modellnavnet. Endret 12. september 2011 av -drugiS- 12 Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva heter klokka som brukes i denne videoen her? .. Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall. EDIT: spol til ca 25 sek. De har den sikkert på Ringo eller Toys'R'Us. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 D&G var det første som slo meg. 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva heter klokka som brukes i denne videoen her? Flaut å vite , men det er en Jacob & co.. (eller eventuelt en kopi..) Originalene er latterlig dyre og stygge. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Lil G Mastah Traxxpumpah Beatdroppah "yo what time is it dawg" Special Wangster Edition Bustin' Caps Cruisin' Round Up in This Nigga '07 Litt usikker på hvem som lager den, men det er i hvert fall modellnavnet. Hehe, syns klokka var ganske nice, jeg. Absolutt ikke noe jeg ville brukt hver dag, men jeg tror den ville egnet seg godt på fest Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva heter klokka som brukes i denne videoen her? Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall. EDIT: spol til ca 25 sek. Shiiiiit. Selges her. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hva heter klokka som brukes i denne videoen her? Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall. EDIT: spol til ca 25 sek. Shiiiiit. Selges her. Er jo absolutt ikke den klokken som brukes i videoen. Ser mye mer ut som en Jacob & Co. Five Time Zone. Men den er jo rådyr. Spørsmålet er da om det finnes så gode forfalskninger, eller om han bruker en ekte en? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For å parafrasere Jeremy Clarkson: "The only thing worse than a real Jacob & Co is a fake one." 4 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Er jo absolutt ikke den klokken som brukes i videoen. Ser mye mer ut som en Jacob & Co. Five Time Zone. Men den er jo rådyr. Spørsmålet er da om det finnes så gode forfalskninger, eller om han bruker en ekte en? "Finnes så gode forfalskninger". Hva mener du? Klarer du virkelig å se utifra den videoen om det er en god eller dårlig kopi? Men ja, det finnes gode kopier, men de koster mye, selv for å være kopi. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Sykt fet klokke! Noen som vet om den er dyr? Så veldig ekte ut ihvertfall. Så veldig ekte ut? Det er jo komplett umulig å vite noe om når man ikke vet hvilken klokke det er snakk om en gang. Jeg har en sokk på meg, tror du den er ekte? Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 For å parafrasere Jeremy Clarkson: "The only thing worse than a real Jacob & Co is a fake one." Han sa vel "the only thing worse than having a fake Rolex is having a real one" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå