fkm Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 For all del, vil du være harry er det bare å kjøpe en Nixonklokke. Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nixon er en typisk nybegynnerfeil. Dyr klokke nesten uten kvalitet. Disse folka selger ett merke og ikke klokker Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Smaken er som baken. Klokker fra Nixon er av rimelig dårlig kvalitet, og jeg anser dem som ganske stygge. Edit: Wow, backup has arrived. Endret 9. september 2011 av Christian B Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 For all del, vil du være harry er det bare å kjøpe en Nixonklokke. Harry vil alltid være en subjektiv oppfatning. Etter å ha sett igjennom de siste sidene synes jeg 90% av alle klokker som er postet her er helt bak mål. Greit nok at dere kjører en gammel/elegant linje, men det er for meg helt feil. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Ikke akkurat mangel på backup her, om du ikke liker Nixon-klokker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Harry vil alltid være en subjektiv oppfatning. Etter å ha sett igjennom de siste sidene synes jeg 90% av alle klokker som er postet her er helt bak mål. Greit nok at dere kjører en gammel/elegant linje, men det er for meg helt feil. Hvis du liker Nixon klokkene så kjøp en. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Lurar på å bytte glasset i klokka mi til eit med saphir. Nokon som veit om det er mulig, evt kva som er ein god pris? Det er snakk om denne klokken: http://www.traserh3watches.com/seiten/P_6600_Type_6_MILG__mod-detail-id-20-sprache-en.html Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Lurar på å bytte glasset i klokka mi til eit med saphir. Nokon som veit om det er mulig, evt kva som er ein god pris? Det er snakk om denne klokken: http://www.traserh3watches.com/seiten/P_6600_Type_6_MILG__mod-detail-id-20-sprache-en.html Hvis ikke de som lager klokken har det tilgjengelig så vil det koste en del kroner. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 caca? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Her er to klokker jeg nylig har kjøpt meg Meget fornøyd med begge 2. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Fake Hublot? Endret 10. september 2011 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Fake Hublot? Ja Kjøpte den i tyrkia for 100 kr. men syntes fortsatt at den er dritfet. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Les. Er faktis helt enig med det som står der, men ved kjøp av denne klokken kjente jeg ikke til merke Hublot en gang. Jeg kjøpte klokka fordi jeg syntes det var kul og intet annet. google hublot i stad og fant først da ut hva disse klokkene koster. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Les. BS.. Helt vanlige fabrikker i Kina lager de her kopiene som oftest, de rike selskapene vil ty til alle midler for at folk ikke skal kjøpe det.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Helt vanlige fabrikker i Kina lager de her kopiene som oftest, de rike selskapene vil ty til alle midler for at folk ikke skal kjøpe det.. Det burde jo holde at fakes er ullstendig tragisk. Når det er sagt, er de velkent at italiensk mafia står for mye både produksjon og distribusjon av bla. piratkopierte LV-vesker. De har til og med presset offisielle LV-butikker til å selge fakesene deres i noen tilfeller. Så med mindre man vil støtte herionhandel, menneskehandel og vere ting er det fte greit å bare styre unna. Særlig siden det finnes alternativer uten fake merke på seg. Selvfølgelig er også veldig mye av fake-industrien bare "vanlige sweatshops" i Kina/asia solgt gjennom skruppelløse butikker. 1 Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Vurderer denne: http://www.steinhartwatches.de/de/MARINE-CHRONOMETER-II-roemisch,284.html Noen som vet om noen lignende klokker dere mener er et bedre kjøp? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Hva synes dere om de Casio-klokkene som går på eBay til rundt 200 kroner - med tanke på at de koster 200 kroner? Endret 10. september 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) ^Jeg ville heller ha kjøpt de fra amazon.com eller en lignende nettside for å slippe fakes. Har vurdert en casioklokke til trening og ruskebruk selv. De virker fantastiske til slikt bruk. Endret 10. september 2011 av Slettet+987123897 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Helt vanlige fabrikker i Kina lager de her kopiene som oftest, de rike selskapene vil ty til alle midler for at folk ikke skal kjøpe det.. Det burde jo holde at fakes er ullstendig tragisk. Når det er sagt, er de velkent at italiensk mafia står for mye både produksjon og distribusjon av bla. piratkopierte LV-vesker. De har til og med presset offisielle LV-butikker til å selge fakesene deres i noen tilfeller. Så med mindre man vil støtte herionhandel, menneskehandel og vere ting er det fte greit å bare styre unna. Særlig siden det finnes alternativer uten fake merke på seg. Selvfølgelig er også veldig mye av fake-industrien bare "vanlige sweatshops" i Kina/asia solgt gjennom skruppelløse butikker. Man finner alltid utskudd i alle typer industrier. Nike ble jo hekta for barnearbeid en del ganger som eks. Fake klokker i seg selv er som du sier rimelig tragisk spesielt når man får kjøpt utrolig fine klokker av kjente merker til 15000-20000,- & up an coming merker for 3000-5000,- Hvis man først skal ha en fin klokke så får man spare opp pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå