Kazuo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Audemars pleier jo å ha fine klokker, men den der minner alt for mye om Big Bang-klokkene til Hublot. Vet ikke hvem som kom med dem først, men det er så mange som har den type klokker nå. Helt like også. Nivået på kunnskap er lav ser jeg, AP var ute med offshore modellen lenge før HBB kom ut. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 AP RB2 i RG, du greier kalle den jævlig? Da er man så langt ifra en klokke purist som man kan kommer Pen inni, stygg som juling utenpå. lol, ja smaken er vel som baken. Den er vel regnet som en av de mest ettertraktete urene i klokke verden. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hvor står det at man plent skal syns at AP er bra om man liker klokker? Når 90% av postene her inne handler om nixon,homage/replica klokker,og seiko så blir det vanskelig diskutere klokker som AP ROO RB2.. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det har seg jo sånn at dette ikke er et aksjemeglerforum, og derfor har ikke alle råd til dyre klokker, enkelt og greit. Uansett så koker det hele ned til smak og behag, ikke forvent at alle liker det du liker Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 AP har mye fint, men det er meget få av ROO-ene jeg ser på som pene. Ja, det er en kjempedyr klokke, men det hjelper lite når ikke ser ut i måneskinn. At svette fotballspillere har samme klokke ser jeg heller ikke på som en bonus. 2 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Jeg synes både AP ROO og PP Nautilus er dritstygge begge to. Så kom ikke å si at bare fordi de har en historie bak seg er de dermed estetisk pene. Endret 8. september 2011 av Senyor de la guerra 2 Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Det går hett for seg ser jeg! Personlig tror jeg AP og Patek Phillipe ofte kan være klokker som kan se litt spesielle ut på bilder, men som i virkeligheten kan være fantastisk vakre og pene når man først får prøvd de på armen. Kan desverre ikke si at jeg har prøvd noen av merkene, men jeg har lyst... Endret 8. september 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Selv har jeg forelsket meg i Girard Perregaux, og vindusshopper innimellom noen av Gyromatic-modellene deres på ebay. Klart, en gull&stål-kombo Omega Constellation Pie Pan står veldig høyt oppe på listen. @Dani46: Slutt å voldta quote-tagen, slutt å klage på stavingen til folk så lenge du skriver dårligere enn min 10 år gamle lillesøster, og slutt å spre kvalme (er du grei). Endret 8. september 2011 av NgZ Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Moderator har slettet en del innlegg. Skrivefeil skal ikke kommenteres. Man skal ikke bruke ukvemsord. Og man skal ikke sitere unødvendig. Mer av dette blir ikke godtatt. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det går hett for seg ser jeg! Personlig tror jeg AP og Patek Phillipe ofte kan være klokker som kan se litt spesielle ut på bilder, men som i virkeligheten kan være fantastisk vakre og pene når man først får prøvd de på armen. I mine øyne er det altfor mange detaljer og altfor mye stæsj på disse klokkene. Vet det er et spørsmål om smak, men jeg liker de enkle klassiske urene mye bedre enn fotballspiller/russerklokkene som gjør alt de kan for å se dyre ut. AP sine skruer rundt glasset er f.eks en showstopper for meg, men de har enkelte pene modeller også. Det er det samme med Patek - mye pent og klassisk og en del skitstygt bling. Jeg tror JLC er det eneste merket der jeg liker så godt som alle herreurene (og merkelig nok er det også det merket jeg eier en klokke fra ) 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Personlig syns jeg ikke at det er så mange av modellene i AMVOX-serien fra JLC som er særlig vellykkede, men bortsett fra det er jeg stort sett enig i at de aller fleste urene derfra er mulig å like. 1 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hva synes dere om Nixon The rubber player? Tenkte i sort Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Synes den er stygg, men det er jo bare min mening. 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg synes den er harry også. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hahaha fuuuuuuuuuuuuu hva synes dere om denne varianten da? Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Personlig syns jeg ikke at det er så mange av modellene i AMVOX-serien fra JLC som er særlig vellykkede, men bortsett fra det er jeg stort sett enig i at de aller fleste urene derfra er mulig å like. Disse er heller ikke så veldig pene, men herregud så lyst jeg har på en Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Det blir jo noe litt annet Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hahaha fuuuuuuuuuuuuu hva synes dere om denne varianten da? Ville heller kjøpt en Seiko SKX007. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Hahaha fuuuuuuuuuuuuu hva synes dere om denne varianten da? Ville heller kjøpt en Seiko SKX007. Synes ikke den var noe særlig pen. Endret 11. september 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå