SolanGundersen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva synes folket om landslagsguttas klokkevalg ? http://minmote.no/index.php/2011/09/klokketro-pa-luksus/ Syns de var gjennomført jævlige alle sammen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Jeg har et mål når det gjelder klokker; Jeg skal skaffe meg en Rolex med alt jeg vil innen jeg er 50 år gammel. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det værste er vel at Jarstein bruker fake. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det værste er vel at Jarstein bruker fake. Synes neste det var det beste hoho Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er bare tragisk. Men den Chanel-klokken var nå nestn like ille. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er Police kvalitets klokker? Jeg fikk denne av broren min, bare at den er svart Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nei, de er langt fra kvalitetsklokker. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men det er vel langt ifra det dårligste man kan skaffe seg? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 for 165 pund kunne du feks kjøpt en Orient Mako xl som er mye bedre, og i tillegg brukt 30 pund på øl. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men det er vel langt ifra det dårligste man kan skaffe seg? Så lenge du synes den er fin og er fornøyd er vel alt kjempeflott. 1 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mako XL eller Mako? Tror ikke jeg har kraftig nok håndledd for en XL. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Mako xl er egentlig ikke så stor. Jeg er ca 16,5 cm rundt håndleddet og personlig synes jeg Mako xl ser passe ut på meg. Legger ved noen dårlige bilder 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 XL. Tror ikke du har så veldig mye mindre håndledd enn meg, og den passer uten problemer på meg. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Målte 17 cm rundt håndleddet, og den klokken passer deg bra Kynne! Tusen takk for bilder, iom. at det er akkurat den jeg har sett på og. Du har vel den svarte, fkm, fornøyd med den? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jada, jeg må si meg fornøyd. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva synes folket om landslagsguttas klokkevalg ? http://minmote.no/index.php/2011/09/klokketro-pa-luksus/ Syns de var gjennomført jævlige alle sammen. AP RB2 i RG, du greier kalle den jævlig? Da er man så langt ifra en klokke purist som man kan kommer Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvor står det at man plent skal syns at AP er bra om man liker klokker? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Audemars pleier jo å ha fine klokker, men den der minner alt for mye om Big Bang-klokkene til Hublot. Vet ikke hvem som kom med dem først, men det er så mange som har den type klokker nå. Helt like også. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 AP RB2 i RG, du greier kalle den jævlig? Da er man så langt ifra en klokke purist som man kan kommer Pen inni, stygg som juling utenpå. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hmm.. ja den lignet en del på Hublot sin, men nå lager Hublot ganske like klokker synea jeg. Den lignet litt på en av Porsche Design sin klokke. Den er spesiell, men langt ifra stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå