hurts.when.IP Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Da ville dem nok holdt igjen til dem fikk dokumentasjon som nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Tollen spesielt på post er en gjeng idioter!! Men å diskutere hvordan ting går letteste gjennom er enda mer idiotisk!! Endret 31. august 2011 av Dani46 Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Fikk meg nylig en slik en forresten: Lenke til kommentar
Armador Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Også fått ny klokke. Meget fornøyd 1 Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Også fått ny klokke. Meget fornøyd Det skjønner jeg! Meget pen! Hvor mye gav du? Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Også fått ny klokke. Meget fornøyd Nydelig! Håper det blir en Rolex på meg også til neste år. Sikler på en hvit Daytona Lenke til kommentar
Suic Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Hatersgonnahate.jpg, men jeg syntes den var litt tøff da Lenke til kommentar
August. Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Også fått ny klokke. Meget fornøyd Nydelig! Håper det blir en Rolex på meg også til neste år. Sikler på en hvit Daytona Lever med samme håpet. Har vært snakk om en sub til attenårsdagen, men jeg tviler på at det blir noe av Edit: Skal sies at jeg ikke bare får en Rolex uten videre til bursdagen. Men skal hjelpe meg med å finanisere en. Endret 3. september 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Håper det blir en Rolex på meg også til neste år. Sikler på en hvit Daytona Kan si deg at den hvite Daytona'en er dritstilig. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Har lenge vurdert å enten kjøpe meg en Orient Mako eller Seiko SXK009, men jeg står bom fast. Noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Jeg har en sort Mako og er godt fornøyd med den. Antar man får ca det samme for pengene, så det er bare velge hva du synes ser best ut. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Skjønner ikke hvorfor alle absolutt må ha Rolex. Jeg sier ikke at jeg ikke ville hatt en selv, men personlig hadde jeg valgt et mindre brautende ur før en Rolex. Christan B: Lett! Mako. Mye penere ur. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Man trenger ikke mer enn en Casio GW9000A-1, beste klokka jeg har hatt i hele mitt liv Endret 4. september 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Casioen er funksjonell og tåler juling, for all del. Men spesielt pen er den nå ikke. Lenke til kommentar
baaabra Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Kan si deg at den hvite Daytona'en er dritstilig. Vet, prøvde den i fjor sommer, men lommeboken sa nei og det ble denne istedet. (beklager grumsete mobilbilde) Hvis alt går etter planen er finansene på plass innen neste sommer. Vedr Rolex så liker jeg langt fra alle urene demmes, men Daytonaen syns jeg er nydelig. Men den må være i hvit, liker den ikke i sort. 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Pen klokke baaabra. Synes faktisk den er hakket penere en Submariner. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 En av få pene Breitlinger det der ja. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Den var meget pen baaabra! Godt kjøp det der! Endret 4. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Illus Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hva synes folket om landslagsguttas klokkevalg ? http://minmote.no/index.php/2011/09/klokketro-pa-luksus/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå