traskas waits for alice Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Amazon.com har den til 124,99USD med gratis frakt. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Ser ut som det kun er den glorete med gullstripe, da Lenke til kommentar
Illus Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Prøver febrilsk å finne den rimeligste siden å bestille en Orient 2ER fra. Mange av forhandlerne har den ikke på lager. Tips? http://www.longislandwatch.com/Orient/Orient_Watches-2.htm http://www.skywatches.com.sg/reviews/catalogsearch/result/?q=Orient+2ER Endret 12. august 2011 av Illus Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Utsolgt på LI. Takk for den andre linken Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Er forskjellen mellom Orient sin 2ER-serie og CER at sistnevnte har safirglass og ikke mineralglass? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Et annet spm. Jeg har ei klokke her, riktignok en fake en, men den ser grei ut og virker. Men lenka som fulgte med er bare drit og den falt i sine respektive småbiter etter 2 uker. Hvor handler dere metall-lenker til klokkene deres uten at det koster innigampen mye? Jeg har en Breitling ripoff med 24mm lenkeinnfesting. Takker på forhånd for tips. Lenke til kommentar
Populært innlegg AT1S Skrevet 12. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2011 Knus den med en hammer, for faen. Ha litt respekt for deg selv. 14 Lenke til kommentar
Bastant Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Investerte nylig i denne klokka: Certina DS First: Chronograph Lenke til kommentar
AndrèFronDrei Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da er jeg gått til innkjøp av en blå Orient 2ER. 800 kr minus MVA er ganske akseptabelt. Satser på at postvesenet kan gjøre jobben sin. Er forskjellen mellom Orient sin 2ER-serie og CER at sistnevnte har safirglass og ikke mineralglass? I følge Orient er forskjellen mellom CER og 2ER bare safirglasset og urskriven. Jeg gikk for 2ER i istedenfor CER pga av den enklere urskiven (med den sjarmerende skrivefeilen). Gratulerer så masse med Certina'en Bastant! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har samme selv, for tiden står den på en oransje nato-rem. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kjøpte denne klokken i Spania. Synes den var utrolig stilig! Er spring-summer 2011 modellen Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da fikk jeg omsider summet meg til å bestille en Orient! Gikk for CER-varianten fordi jeg ser for meg at safirglass blir hendig hvis jeg vil fjerne cyklopen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Den var ikk stygg den, bare vær klar over at du sannsynligvis har betalt 80% av prisen for et merke, og ikke for selve klokken. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vad tykkes? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Følgende spørsmål er stilt alt for mange ganger i tråden, men hvor kjøper dere Nato/Zulu reimer fra? Hvilken nettbutikk fører produkter av høyest kvalitet, rimeligste priser? Noen norske forhandlere så man slipper unna tollvesenet? Lenke til kommentar
xaco Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Følgende spørsmål er stilt alt for mange ganger i tråden, men hvor kjøper dere Nato/Zulu reimer fra? Hvilken nettbutikk fører produkter av høyest kvalitet, rimeligste priser? Noen norske forhandlere så man slipper unna tollvesenet? Personlig har jeg kjøpt de på ebay. Kom godt under 200,- grensen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Følgende spørsmål er stilt alt for mange ganger i tråden, men hvor kjøper dere Nato/Zulu reimer fra? Hvilken nettbutikk fører produkter av høyest kvalitet, rimeligste priser? Noen norske forhandlere så man slipper unna tollvesenet? Jeg og flere brukere her har bestilt herfra: http://www.gnomonwatches.com/ og så vidt jeg har registeret har det ikke vært klagemeldinger. Vad tykkes? Fin på bilde nr 1. Skeptisk på bilde nr 2. Endret 14. august 2011 av thrice Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Har dere da holdt dere under 36 americanos eller glir pakkene derfra somregel gjennom tollen? Lenke til kommentar
master air Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Noen som har erfaringer med å bestille fra steinhartwatches.de? Har ganske lyst på en av Marine Chronometer klokkene som Henrik C postet for to sider. edit: Var to og ikke en side siden den ble postet.. Endret 14. august 2011 av master air Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Den var ikk stygg den, bare vær klar over at du sannsynligvis har betalt 80% av prisen for et merke, og ikke for selve klokken. Akkurat det gjelder for så og si alle klokkemerker. Kjøper man en Longines, Omega, Rolex, IWC osv betaler man mest for merkevaren/ryktet/markedsføringen av merket. Og ikke selve metallklumpen med et urverk inni... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå