Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg gått til innkjøp av en blå Orient 2ER. 800 kr minus MVA er ganske akseptabelt. Satser på at postvesenet kan gjøre jobben sin.

Er forskjellen mellom Orient sin 2ER-serie og CER at sistnevnte har safirglass og ikke mineralglass?

I følge Orient er forskjellen mellom CER og 2ER bare safirglasset og urskriven.

Jeg gikk for 2ER i istedenfor CER pga av den enklere urskiven (med den sjarmerende skrivefeilen).

Gratulerer så masse med Certina'en Bastant!

Lenke til kommentar

Følgende spørsmål er stilt alt for mange ganger i tråden, men hvor kjøper dere Nato/Zulu reimer fra? Hvilken nettbutikk fører produkter av høyest kvalitet, rimeligste priser? Noen norske forhandlere så man slipper unna tollvesenet?

Personlig har jeg kjøpt de på ebay. Kom godt under 200,- grensen.

Lenke til kommentar

Følgende spørsmål er stilt alt for mange ganger i tråden, men hvor kjøper dere Nato/Zulu reimer fra? Hvilken nettbutikk fører produkter av høyest kvalitet, rimeligste priser? Noen norske forhandlere så man slipper unna tollvesenet?

Jeg og flere brukere her har bestilt herfra: http://www.gnomonwatches.com/ og så vidt jeg har registeret har det ikke vært klagemeldinger.

Vad tykkes?

Fin på bilde nr 1. Skeptisk på bilde nr 2.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Den var ikk stygg den, bare vær klar over at du sannsynligvis har betalt 80% av prisen for et merke, og ikke for selve klokken.

Akkurat det gjelder for så og si alle klokkemerker. Kjøper man en Longines, Omega, Rolex, IWC osv betaler man mest for merkevaren/ryktet/markedsføringen av merket. Og ikke selve metallklumpen med et urverk inni...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...