_dundun_ Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Det var en veldig pen klokke ja. Gratulerer! Hvor mye ga du? Og hvor bygger de klokke etter specs? http://www.helenarou.com/ En av de store selgerne på Ebay, med flotte tilbakemeldinger. Kosta ca 2000 i alt, kan fås til halve prisen med kinesisk urverk i stedet for sveitsisk. Endret 7. juli 2011 av kvasbo Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Police har internasjonal garanti, så du kan gå til hvilken som helst butikk (som fører Police) ja Men de har ikke plikt til å dekke skadene, og må derfor sende klokken inn til den norske importøren, som tar seg av alt. Butikken vil da bare være mellommannen (men tro meg, vi vet å ta oss betalt) Nice. Men, dere tar betalt av importøren eller kunden? Kan se om jeg får lagt ut bilde når jeg kommer hjem, er ikke store greiene det er snakk om, men litt halvsurt å få en ferdig slitt klokke... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Sånn går det når du kjøper Police, lol... 4 Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Etter å ha fullført en bachelorgrad denne våren spanderte jeg en ny klokke på meg selv nå i sommer. Jeg har lenge hatt lyst på en klokke fra Cristopher Ward og har siklet på piloturene deres ganske lenge, så når farsdagsalget satt i gang tidligere i sommer endte jeg opp med å bestille en C8 Pilot Mk I. Den dukket endelig opp i dag og klokken er over all forventning, kvalitetsfølelsen er enorm. Innpakningen stod i stil med klokken: 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Fin klokke, men litt for stor for at jeg skulle kunne brukt den selv. Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Her er et google-bilde av klokka som for øyeblikket er på min arm, forresten: Kinetic, så jeg slipper å skifte batteri, og perpetual calendar, så jeg slipper å stille dato. I tillegg fortsetter Premier-klokkene å gå på sparemodus når batteriet blir lavt, slik at jeg kun trenger å stille klokka hvis jeg har den av hånda i mer enn fire måneder. Altså: Hvis klokka har ligget i ro en stund, stopper viserene. Hvis jeg beveger på klokken, stiller den seg selv. Ganske praktisk. [edit] Dersom det var uklart, dette er et Seiko-ur Endret 8. juli 2011 av thesnidr Lenke til kommentar
Armador Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Okei? Vi har hørt om mekansike ur før. Og Seiko er vel ikke det mest spesielle en kan ha på hånden... 1 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 1: Det er ikke et mekanik ur. 2: Skal vi bare skrive om det som er mest populært å ha på hånden? det blir en fryktelig stusselig tråd om Police, Nixon og Casio.. 3 Lenke til kommentar
August. Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 *snip* Din Rolex på avataren? Isåfall er det på tide med noen bilder! Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Okei? Vi har hørt om mekansike ur før. Og Seiko er vel ikke det mest spesielle en kan ha på hånden... Hvor står det man kun kan poste om man har din definisjon av spesiell klokke? ... Og det er ikke mekanisk Endret 9. juli 2011 av thesnidr Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Når vi først er på Seiko, noen fine sider det går an å kjøpe fra? Som har mange forskjellige fra Seiko? Lenke til kommentar
Ruben1987 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Når vi først er på Seiko, noen fine sider det går an å kjøpe fra? Som har mange forskjellige fra Seiko? Denne er bra: http://www.creationwatches.com/products/seiko-127/?zenid=275ac457a11b5952272dbd01b524f31d Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 http://www.gnomonwatches.com/product-detail.asp?pid=213 Virker spennende. Lenke til kommentar
Armador Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 *snip* Din Rolex på avataren? Isåfall er det på tide med noen bilder! Ble flippemateriale for en Blancpain Air command, som nå er solgt Ble noen grunker i lomma i det minste Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Apropos Seiko, jeg kjøpte en slik via ebay for noen år siden. Den er sjarmerende med automatisk urverk og en liten opptrekkbar alarmbjelle: Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) Da var Orient Mako samt nato fra Gnomon i hus, men klarte uheldigvis å sende meg feil størrelse 20mm istedenfor 22mm. Vet ikke om jeg gidder alt maset med å sende tilbake osv osv (hvis det er nødvendig) så bestiller nok bare samme rem en gang til. Uansett; Endret 7. november 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 (endret) For noen smaker folk har. Omega Seamaster/speedmaster, Victorinox , Tissot, Rolex, Hublot, Chopard, MYE fetere! Liker spesielt denne klokken til Victorinox og den med røde skiver inni også: Og disse Armani'ene: mmm.. Endret 15. juli 2011 av Lami Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Reimene til Armaniene minner meg litt om reima LEGO-klokken hadde. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå