banjo ulf Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Å kjøpe brukt lommeur over en viss prisklasse på ebay blir litt for risky for min del, skal helst se, kjenne og gå over uret før jeg legger penger i det. Har forhørt meg litt med urmakere ang å kjøpe brukt og det er samme beskjeden hver gang, du skal vite endel om ur da, så det er litt utenfor mitt område. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal du kjøpe Orient, bruker du kupongkoden OrientJapan50, så får du klokker til halv pris. Seriøst? Faen og. Min Orient Mako 2 ligger hos posten og venter på at jeg skal hente den. Den kom på ca 1000 spenn. Mener du å si at jeg kunne fått den for 500? Gleder meg til å hente klokka etter jobb i dag Lenke til kommentar
Tapetfjes Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Har fått/kjøpt denne klokken til bursdagen, sinnsykt pen og jeg elsker den etter å hatt den i rundt 1 mnd. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal du kjøpe Orient, bruker du kupongkoden OrientJapan50, så får du klokker til halv pris. Seriøst? Faen og. Min Orient Mako 2 ligger hos posten og venter på at jeg skal hente den. Den kom på ca 1000 spenn. Mener du å si at jeg kunne fått den for 500? Gleder meg til å hente klokka etter jobb i dag 110% seriøs. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal du kjøpe Orient, bruker du kupongkoden OrientJapan50, så får du klokker til halv pris. På hjemmesiden? Får ikke opp andre shippingalternativer enn til USA.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Skal du kjøpe Orient, bruker du kupongkoden OrientJapan50, så får du klokker til halv pris. På hjemmesiden? Får ikke opp andre shippingalternativer enn til USA.. Det finnes utallige muligheter. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Jeg synes Orient har mye fint. Men klarer liksom ikke finne en som passer til fint bruk. Syns denne er stilig, men hva sier ekspertene om den til fint bruk? Har dere noen andre forslag innen Orient, (ikke Mako), eller andre klokkemerker som er i samme prisklasse som Orient og like "bra". Antar det er gode klokker? Endret 24. juni 2011 av Znaky Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hva synes dere om homages? Jeg klarer ikke å rettferdiggjøre å bruke 7000+ på en klokke. Spesielt om man har begrenset budsjett. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Homages er fint det. Har selv veldig lyst på en MK II, Milsub, og jeg har ingen problemer med at det er en homage av et begrenset opplag militære klokker (så vidt jeg vet). Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Hva synes dere om homages? Jeg klarer ikke å rettferdiggjøre å bruke 7000+ på en klokke. Spesielt om man har begrenset budsjett. Helt kurant, det er ikke gitt at alle skal punge ut 20 høvdinger på en klokke. Bruk den stolt! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Enkelte hommage tar det litt vel langt, og er i mine øyne en god gammeldags fake med et annet navn på skiva. Men dette varierer ganske mye da, har du en konkret modell du tenkte på? Endret 25. juni 2011 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Heisann! Lurer på om noen vet hvem som er den offisielle importøren av Camel-klokker i Norge? Hilsen en som jobber i klokkebutikk. Vi fører ikke merket selv, men en kunde trenger deler. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg kjøpte meg en ny police-klokke i helgen, pakket den opp på søndag og merket at det var noen skader på gummi-reima. Det er relativt dype og brede riper der det manger litt gummi. Jeg burde så klart dratt tilbake til butikken, men den ligger en ganske lang flytur unna, så det er uaktuellt, den ble kjøpt utenfor europa... Hvordan er garantien på slikt? Mulig å tusle innom en random butikk som har slike klokker og få ny reim, eller? Noen som vet? Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) Jeg kjøpte meg en ny police-klokke i helgen, pakket den opp på søndag og merket at det var noen skader på gummi-reima. Det er relativt dype og brede riper der det manger litt gummi. Jeg burde så klart dratt tilbake til butikken, men den ligger en ganske lang flytur unna, så det er uaktuellt, den ble kjøpt utenfor europa... Hvordan er garantien på slikt? Mulig å tusle innom en random butikk som har slike klokker og få ny reim, eller? Noen som vet? Police har internasjonal garanti, så du kan gå til hvilken som helst butikk (som fører Police) ja Men de har ikke plikt til å dekke skadene, og må derfor sende klokken inn til den norske importøren, som tar seg av alt. Butikken vil da bare være mellommannen (men tro meg, vi vet å ta oss betalt) Endret 5. juli 2011 av thesnidr Lenke til kommentar
August. Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes Orient har mye fint. Men klarer liksom ikke finne en som passer til fint bruk. Syns denne er stilig, men hva sier ekspertene om den til fint bruk? Har dere noen andre forslag innen Orient, (ikke Mako), eller andre klokkemerker som er i samme prisklasse som Orient og like "bra". Antar det er gode klokker? Executive serien deres har jo endel klokker som passer til fint bruk. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) ...og der var siste kjøp i hus. Vad tycks? Ikkeno merke, spesialbygget etter mine spesifikasjoner Endret 6. juli 2011 av kvasbo 2 Lenke til kommentar
xaco Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er det sekundviseren som er i den lille sirkelen til venstre? Var uansett en pen klokke. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er det sekundviseren som er i den lille sirkelen til venstre? Var uansett en pen klokke. Det er det. Lenke til kommentar
August. Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Det var en veldig pen klokke ja. Gratulerer! Hvor mye ga du? Endret 6. juli 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Det var en veldig pen klokke ja. Gratulerer! Hvor mye ga du? Og hvor bygger de klokke etter specs? Jeg synes Orient har mye fint. Men klarer liksom ikke finne en som passer til fint bruk. Syns denne er stilig, men hva sier ekspertene om den til fint bruk? Har dere noen andre forslag innen Orient, (ikke Mako), eller andre klokkemerker som er i samme prisklasse som Orient og like "bra". Antar det er gode klokker? Executive serien deres har jo endel klokker som passer til fint bruk. Fant 2 som kanskje ser bedre ut enn resten: Orient Sky Vintage Vad tycks? Endret 6. juli 2011 av Znaky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå