Haawy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Heldig sønn og veldig grei pappa! Synes klokken så veldig bra ut. Endret 20. juni 2011 av Haawy 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fine klokker, Dag! Godt valg av sønnen din 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Må si du er en gavmild far, Dag! Og det lover godt når sønnen velger en klokke istedenfor iPad. 6 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Burde jeg gå for denne klokken fra Orient? Har veldig lyst på den, tenker bare på å bytte ut lenken til en som ikke er gullfarget slik at det ikke blir så "bling" Evt bruke nato. Ligner veldig på submariner, kansje litt dumt? Ville kalt det en kopi, og ja det er dumt Lenke til kommentar
feggy Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Nydelig klokke, Dag. Har selv aquaracer chronograph. Er storfornøyd med den 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Får spørre dere klokkeeksperter Hva syntes dere er best farge til "alt mulig bruk", grå/sølvfarge eller svart lenke? Snakk om 2 stk victorinox til 2990 begge 2 Herlig å lese at sønnen din valgte klokke framfor Ipad Dag1234, er selv i samme alder som han, og vet at det er mange som hadde gjort det motsatte. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Skal du kjøpe Orient, bruker du kupongkoden OrientJapan50, så får du klokker til halv pris. Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Gah, jeg klarer ikke velge mellom Pepsi Mako eller den svarte Mako'en. Noen innspill? Nesten så jeg vurderer å bare bestille begge.. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Haha, har akkurat samme problem. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Vel, siden det ligger en kupong for halv pris rett over her kan du jo bestille begge uten å "tape" penger. Lenke til kommentar
August. Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Ja, det frister noe veldig 2 for prisen av 1. Edit: Og der var den svarte out of stock Endret 22. juni 2011 av Jottnegen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg får ikke noe annet valg enn USA på Mako-siden. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Sender disse til Norge? Lenke til kommentar
kynne Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Nei, man må bruker jetcarrier eller lignende tjenester. Står litt mer nedover i denne tråden: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?4133-1-Hour-Sale-Save-30-Off-amp-Get-a-Free-Watch-Orient-Watches&highlight=orient Endret 22. juni 2011 av kynne Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Man får Mako på Amazon til ca 100 dollar uansett. Amazon som side er godkjent forhandler så vidt jeg vet. Fant ut at jeg hadde plassert en klokke i huskelisten når jeg var inne å handlet noen andre greier nå. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Nice. Kjøpte en med navy skive og bezel og et par natoreimer. Endret 22. juni 2011 av Alex Moran Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Smooth. Jeg har fremdeles et par mnd på å bestemme meg for farge. Står mellom navy og oransje. Lenke til kommentar
banjo ulf Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Noen her som har tips ang lommeur? Har vært på jakt en god stund etter et skikkelig lommeur som faktisk ser litt bra ut, har vært innom endel urmakere den siste tiden og jeg klarer ikke finne noe selv om man går litt opp i pris. Dette skal være sølv, eller sølvfarget, helst 1 kapslet men der er jeg fleksibel. Var innom Bjerke ur her forleden dag og det virker som at dette er et market som er ikke eksisterende om man ikke driter penger eller vil ha noe som ikke ligner på resten av urene der ute. Litt vanskelig å forklare hvordan det skal se ut men det skal være et "rent" ur, ikke noe greier bakpå, uthevinger eller den slags. Har vel egentlig gått bort fra tanken om lommeur nå og sett meg ut et par gode kandidater på vanlig ur fra omega, spørs bare om lommeboken vil tilate det:P Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) Noen her som har tips ang lommeur? Litt av poenget med lommeur er vel at de skal være gamle? Prøv Ebay, Finn eller Esaias Solberg. Sistnevnte er nok noe høyere i pris enn de to andre, men fortsatt billigere enn Omega. Endret 22. juni 2011 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå