Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Prøver å finne gave til kjæresten min. Har funnet ut at hun har lyst på marc jacobs blade gold Denne her. Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan kjøpe den? Har prøvd å googlet. Men finner for det meste amerikanske butikker som ikke sender til Norge.

 

Gjerne en med bra pris. Hvis dere finner en butikk som kan sende det som gave så setter stor pris på det,så jeg slipper toll etc. :)

Lenke til kommentar

Hei

 

Prøver å finne gave til kjæresten min. Har funnet ut at hun har lyst på marc jacobs blade gold Denne her. Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan kjøpe den? Har prøvd å googlet. Men finner for det meste amerikanske butikker som ikke sender til Norge.

 

Gjerne en med bra pris. Hvis dere finner en butikk som kan sende det som gave så setter stor pris på det,så jeg slipper toll etc. :)

 

http://www.klokker.no/marc-by-marc-jacobs-blade-mbm3050.html

Lenke til kommentar

Sørg for å få med originalkvitteringen. Hør om den har hatt service, det kan begynne å bli på tide. Hvis den ikke er kjøpt i Norge opprinnelig må du få med kvittering på at moms er betalt.

 

Hadde ikke tenkt på det med service, så takk for den.

 

Noen knep for å sjekke ut om den er ekte?

Lenke til kommentar

Den beste måten å få sjekket om den er ekte på er jo å få den sjekket hos en forhandler, men det vil vel kanskje by på noen praktiske problemer om du ikke bor i nærheten av selgeren. Originalkvitteringen er jo også en god indikasjon på at den er ekte.

Lenke til kommentar

Casio A159W

 

Hei! Så du fant natoreimer? Hvor bestillte du reimen fra?

Og dessuten er jo klokken din falsk som vi diskuterte på PM (jeg ser det på bakgrunnsbelysningen).

Min andre falske F-91w og A159w har diskotek. Men ikke de autentiske!

 

Eier selv F-91w-1CR (Bare for salg i carlifornia (sikkert grunnet taxes)).

 

Min falske A159w har mistet 3 min på 3 uker.

Min F-91w er litt vanskelig og se. Tror den går bittelitt for sakte. Yterst lite. (Atomurstilt klokke på data).

F-91w-1CR

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220778309864

 

PS: Skjermen er lysere i virkeligheten enn det som vises på ebay siden.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...