Henrik C Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Nei, det er Mako (I), som er en annen modell enn Mako II. Edit: altså, ikke veien å gå hvis det er Mako II du er ute etter, men det er fortsatt en veldig fin klokke. Merk at den er 41 mm og Mako II er 46 mm, noe som er relativt stort. Endret 5. juni 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Der har du Mako II ja, og prisen er det jo ikke noe å si på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 JFM,Har sett på Mako (1) i jeg også. Jeg bestiller den vel i gave til meg selv i august hvis jeg har vært flink gutt med trening. Skriv gjerne en liten bedømmelse av den på PM eller i tråden hvis du kjøper den! Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) JFM,Har sett på Mako (1) i jeg også. Jeg bestiller den vel i gave til meg selv i august hvis jeg har vært flink gutt med trening. Skriv gjerne en liten bedømmelse av den på PM eller i tråden hvis du kjøper den! Noen norskspråklige Orient-reviews: Mako New Mako Orient GMT Endret 7. juni 2011 av orjanr Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk så mye. Skal lese de etter jobb! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har Mako II Thrice.. Bare å spørre om det er noe. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Jeg har Mako II Thrice.. Bare å spørre om det er noe. Jeg mistenker at Mako II blir for stor for meg. Hva tror du? Er det stor forskjell på Mako I og II kvalitetsmessig? Hvor kjøpte du den? Fornøyd med hva du fikk for pengene? Hvor kjøpte du straps? Endret 7. juni 2011 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har ikke sett Mako I irl, så litt vanskelig å svare på det, men jeg syns ikke Mako II er så stor. Du er jo omtrent like høy og kraftig som meg, så jeg vil nok ikke tro at Mako II blir for stor for deg. Var jeg deg ville jeg rett og slett valgt den du syns er finest, for jeg tror kvaliteten er sånn omtrent den samme. Kjøpte den på ebay, men nå som de har den på amazon ville jeg nok kjøpt den der. Jeg må faktisk si at jeg er kjempefornøyd. Jeg liker den bedre enn Seiko skx009'en min, som er den klokken jeg har som er mest sammenlignbar i pris og bruksområde. Kjøpte den som en beater, og til det formålet er den perfekt. Jeg har hatt den i ca. et år, og bortsett fra en liten, nesten usynlig ripe i bezelen er den like fin som ny. Jeg har brukt den til alt mulig (golf, seiling, bading, dykking, ski osvsov), og den har alltid funket bra. Har kjøpt straps på singularstraps og gnomon, og det er ingen forskjell på strapsa, så jeg ville kjøpt fra Gnomon, ettersom de er billigst. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg håper det er normalt å få noen riper i metallenken som f.eks. Mako I (har ikke peiling på hva det heter på fagspråket) blir levert med? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for svar. Jeg kunne tenkt meg den orange Mako I. Så kan jeg heller kjøpe meg en rimelig, fin Timex eller noe de gangene jeg må pynte meg. Får bare se om jeg klarer å gjøre meg fortjent til den. Har funnet ut at jeg ikke verdsetter tingene jeg kjøper hvis jeg ikke gjør noe ekstra for de. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bestilte to par straps fra både Gnomon og RLT, og jeg likte RLT sine marginalt bedre enn Gnomons. Men for all del, anbefalere begge to som kilde til straps. Lenke til kommentar
DJCrapBag Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg har Mako 1 og er kjempefornøyd med den. Jeg har den i Blå som avbildet noen poster tidligere. Er faktisk såpass fornøyd at jeg vurderer å gå til innkjøp av en til bare annen farge. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Takk for svar. Jeg kunne tenkt meg den orange Mako I. Så kan jeg heller kjøpe meg en rimelig, fin Timex eller noe de gangene jeg må pynte meg. Får bare se om jeg klarer å gjøre meg fortjent til den. Har funnet ut at jeg ikke verdsetter tingene jeg kjøper hvis jeg ikke gjør noe ekstra for de. Styr unna Timex. Billig Kina-innmat. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Forslag til annen, pen klokke? Ikke over 150 USD. Skal nesten aldri brukes uansett. Helst passe til både skinnrem og straps. Er ikke helt komfortabel med lenke. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg kjøpte en orange NATO fra Gnomon for litt siden, og den skulle egentlig være like lang som de andre normale (kjøpte heavy duty), men det var den ikke. Litt surt. Ellers er jeg veldig fornøyd med Gnomon, og man får 2 stropper til under 200 kroner, og med $5 i frakt er det jo bare å bestille i et par omganger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Høres ikke dumt ut overhode. Tittet innom siden nå. Mye fint. Lenke til kommentar
Ninja-Fisk Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 http://cgi.ebay.com/Seiko-5-Automatic-Mens-Sports-Watch-SNZF17-SNZF17K1-/120729405270?pt=AU_Watches&hash=item1c1c088756 Er dette ei bra klokke? Ser etter noe rundt 1000kr Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Fikk Casioen min idag og jeg elsker den allerde! Fikk puttet på en 20mm olivengrønn strap, noe som var en treningsøkt i seg selv, men nå ser den ganske bra ut. Om den er ekte eller ikke vet jeg ikke, men den virker autentisk. Uansett, jeg har fått den til å lyse som et 80-tallsdiskotek med grønn, blå og rød LEDs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå