Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Casio-en der likte jeg, selv om den ikke akkurat var noen perle. Er den fake, eller er selgeren bare snill? :p

Og hvordan funker den på NATO-reim? Er ikke så fan av lenker.

Hadde blitt overrasket om den er fake. Jeg kjøpte en slik i sort når jeg backpacket for 20 dollar i butikk, og man kunne finne de billigere også.

Lenke til kommentar

Da var Casio-en bestilt. Leter etter en NATO til den nå. Har mest lyst på millitærgrønn, men føler det blir for matchete med jakken min. :p Tror kanskje jeg går for en grå en i første omgang. :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

DO NOT BUY! Du har en klokke i sølv og metallet i den er gullbelagt (eller hva det å heter).

EDIT: Eller er det kanskje bare jeg som ser feil.

Jeg forstår det, og tenkte det samme første gang jeg kjøpte NATO. Big mistake! Er stor kvalitetsforskjell mellom en random fra eBay, og den fra RLT! Anbefales i det sterkeste å investere de 20 kronene ekstra, og heller drite i colaen i morra. :p

Endret av Christian B
Lenke til kommentar

Gikk for denne jeg. Sikkert litt dårligere kvalitet enn de fra RLT, men den lysblå dem hadde var litt for blå for min del, og den navy var så mørk. Sikkert bare dårlige bilder, men da slapp jeg å lage en ny bruker også. :p

Om kvaliteten er helt ræv får jeg heller bestille meg en fra RLT.

Endret av KongKake
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

A158 og A159 er basically samme klokke. Den ene er produsert i Kina og den andre i Japan, utover det så ligger forskjellen stort sett i reiemen/lenken. Mye bang for buck begge to! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...