Kaplan Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tusen takk! Hva med en Baume et Mercier? http://www.baume-et-mercier.com/collection-Capeland/Capeland-10002 Hvis jeg skulle kjøpt meg en Baume, ville det blitt en fra Classima-serie. Resten har jeg ikke særlig sans for. Men skulle jeg kjøpt noe i den prisklassen, hadde sannsynligheten for at det ble en Baume & Mercier vært svært liten. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er faren min som ser etter klokke, hvorav han ble fasinert av historien bak Baume & Mercier. Pene klokker du postet i forrige post, men tror han ser på klokker med litt fler elementer. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Baumen har da ingen flere elementer enn speedmasteren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Siden jeg egentlig ikke bryr meg så stort om hva som er inne i klokken eller noe slikt, enda, og vil ha en billig klokke som funker som en klokken skal har jeg bestemt meg for en Timex Easy Reader. Men skal jeg ha marineblå eller hvit urskive? Synes den blå er finest, men hvit kan jo brukes til alt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes marineblå er finest. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kjøp begge, er jo under 200 kroner for hver uansett. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har tenkt tanken selv, men sparer som bare det til en ferietur jeg skal på om en måneds tid. Men kan jo kjøpe den ene nå og den andre senere. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Hvit hvis du skal ha den på nato, blå om du skal ha den på skinnrem. Syns ikke den var så fin på lenke... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Da tar jeg den først i hvit jeg. Så kjøper jeg blå senere og setter den på skinnreima til den hvite. Hvilke farger anbefalere dere å ha på en NATO-reim? Lenke til kommentar
yeeh Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt de pinnene med fjær som holder reima sammen? har nylig kjøpt en hos gullsmed som jeg måtte betale 60 kroner for, og hun ga meg selvfølgelig for liten å den har detti av igjen og ripa opp klokka. Hadde vært greit å fått kjøpt noen billigere fra nettet et sted, og i flere forskjellige størrelser så jeg har backup Any Idea? Ty for svar Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Sjekk på eBay, får det for et par dollar der. Betalte 85 hos en gullsmed for en slik pinne, og når den datt av kjøpte jeg heller noen billige på eBay. Lenke til kommentar
yeeh Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Sjekk på eBay, får det for et par dollar der. Betalte 85 hos en gullsmed for en slik pinne, og når den datt av kjøpte jeg heller noen billige på eBay. Hva søker jeg på? Heh, aner ikke hva de heter Lenke til kommentar
kevral Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt de pinnene med fjær som holder reima sammen? har nylig kjøpt en hos gullsmed som jeg måtte betale 60 kroner for, og hun ga meg selvfølgelig for liten å den har detti av igjen og ripa opp klokka. Hadde vært greit å fått kjøpt noen billigere fra nettet et sted, og i flere forskjellige størrelser så jeg har backup Any Idea? Ty for svar Jeg kjøper mine hos Watchband Center, sammen med remmer. Frakt til Norge er billig men merk at avsender er svært nøye med tolldeklarasjonen så en stor fordel å holde totalsummen uten frakt på under 200 NOK for å slippe moms. Lenke til kommentar
Fredrico89 Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Er faren min som ser etter klokke, hvorav han ble fasinert av historien bak Baume & Mercier. Pene klokker du postet i forrige post, men tror han ser på klokker med litt fler elementer. Jeg ville nok gått for en Speedy som orjanr foreslår. En flott klokke med en kul histore "first watch on the moon". Dette er også en klokke som holder seg relativt godt i pris. Vurderer en slik selv for øyeblikket. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor forsøpler du tråden vår med sånt? 4 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kan vel begynne med at det ikke er alle som bruker mellom 5 og 100 tusen på klokker... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Denne koster 200,- med frakt. Pris er ingen grunn til å velge en gyselig klokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå