Armador Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ny klokke... Hva tycks? Noen mener den er noe feminin 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er for så vidt enig, men når det er ekte syns jeg ikke det er ille. Fake derimot... Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sitter du litt lengre oppe i hierarkiet kan A159W F-91W være et godt valg, med metallreim for høyere holdbarhet (i bruk, ikke som timer på en bombe. Da spiller ikke reimen noen rolle). Takk for modellnumre - bestilte en jeg Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ny klokke... Hva tycks? Noen mener den er noe feminin Nyrik? Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ny klokke... Hva tycks? Noen mener den er noe feminin Nyrik? Nei, arvet/fått den av onkelen min. Hva syns du om uret? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Altfor feminin for min del. 1 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Altfor feminin for min del. Skulle prøvd den på Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sitter du litt lengre oppe i hierarkiet kan A159W F-91W være et godt valg, med metallreim for høyere holdbarhet (i bruk, ikke som timer på en bombe. Da spiller ikke reimen noen rolle). Takk for modellnumre - bestilte en jeg Fant bare en selger på ebay med A159W. Kjøpt! Selger også F-91W med gratis frakt en eller annen plass (der man har valget i mellom andre farger). Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 I den prisklassen synes jeg STOWA Marine er utrolig flott. Liker veldig godt denne klokka her. Er det enkelt å bytte reim på den? Kunne godt tenkt meg å ha muligheten til bytte mellom sort og brun reim. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har ikke klokken selv (men har veldig lyst på den), men jeg regner med at det ikke er så vanskelig så lenge du har verktøyene til det. Har du erfaring med å bytte reimer fra andre klokker? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ny klokke... Hva tycks? Noen mener den er noe feminin Jeg kan ikke se for meg at det er noe jeg ville hatt lyst å bli sett i. Ville solgt den og kjøpt en annen. Endret 1. mai 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Man selger jo ikke ur som man arver, uansett hvor bling bling de er... 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis jeg hadde arvet en klokke jeg visste med 100 % sikkerhet at jeg ikke kom til å bruke hadde jeg ikke hatt så veldig store problemer med å selge den tror jeg. Bedre at noen andre får brukt den enn at den ligger i en skuff og støver ned... Lenke til kommentar
Armador Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis jeg hadde arvet en klokke jeg visste med 100 % sikkerhet at jeg ikke kom til å bruke hadde jeg ikke hatt så veldig store problemer med å selge den tror jeg. Bedre at noen andre får brukt den enn at den ligger i en skuff og støver ned... Der er jeg helt enig, men jeg liker klokken. Går fint i navy dressen, og til formelle antrekk. Lyst på en Rolex submariner eller deepsea dweller også, men tror heller jeg blir å kjøpe en ny, blir lite med en klokke til alle anledninger... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hvis jeg hadde arvet en klokke jeg visste med 100 % sikkerhet at jeg ikke kom til å bruke hadde jeg ikke hatt så veldig store problemer med å selge den tror jeg. Bedre at noen andre får brukt den enn at den ligger i en skuff og støver ned... Der er jeg helt enig, men jeg liker klokken. Går fint i navy dressen, og til formelle antrekk. Lyst på en Rolex submariner eller deepsea dweller også, men tror heller jeg blir å kjøpe en ny, blir lite med en klokke til alle anledninger... Fin den. Hvis du heter Rikingen og hadde en serie på VGTV. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Hva rolex angår er jeg glad i standard submarineren: Det skal også nevnes at den er relativt billig etter rolex-standard Akkurat passe industriell for min smak, men så er ikke jeg noen utpreget fan av rolex heller. Ryktes forresten at Omega skal oppdatere den klassiske seamasteren i år. Folk som kikker på en klokke i 20-25k klassen burde muligens vente litt. Endret 2. mai 2011 av Lilac1 Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Heisann. Kjoepte meg ny klokke her forleden, hva synes folket? Enkel og grei klokke med dato og dag, i tillegg til Eco-Drive. Ogsaa selvlysende visere. Endret 2. mai 2011 av Pilot_ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Fint bilde, ser utrolig mye. Når vi snakker om Submariner er vel LV favoritten min. Ikke det at den vanlige sorte er stygg eller noe, men den grønne bezelen ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Må si meg helt enig, prøver å få pappa til å kjøpe en slik sånn at jeg har noe å arve når jeg er ferdig med masteren. Kynisk? Jeg går på BI, såklart jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå