cavumo Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Perpetual, med den 0-10-20-30-40 skalaen. Hva er den skalaen til? Den med 24 tall skjønte jeg ikke edit: Cronograph klokker er kule, men vet ikke hvor stilrent det blir. 24 tall fordi det er 24 timer i døgnet. Ville unngått chronograph hvis du skal ha en stilren klokke. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Jeg skjønte at det er fordi det er 24 timer i døgnet, men skjønte ikke hvordan jeg skal lese den av Håndleddet mitt er 18,5cm i omkrets, hvis det har noe å si på størrelsen klokka burde være på? Automatic, betyr det at den trekker seg opp, at du ikke trenger batteri? Ved å bevege håndleddet? Endret 26. april 2011 av Znaky Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Den leses vel av som alle andre klokker? 18,5 i omkrets er ikke noe problem. Går både med ur både under og over 40mm uten at det ser dumt ut. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Hmm okey. Bare jeg som tenker for mye da Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Hvis du klarer å strekke deg 1200 kroner, hva med denne? http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?6416-FSOT-Ny-Damasko-Model-DA36 Lenke til kommentar
Armador Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Noen her med kunnskaper om hvordan man best "shiner en klokke? Gode middel til stålet eller glasset? Pusse? Gullpuss/Sølvpuss? Mvh Håkon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Clas Ohlson selger noe som kalles Autosol, som egner seg fint til dette. Men vær for all del forsiktig når du setter i gang, denne inneholder også slipemidler. Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes denne er helt nydelig. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det ser ut som om logoene er limt på. 2 Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Ny day to day klokke, Certina Rookie.. Enkel og grei med ei go kraftig skive Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg synes denne er helt nydelig. Orgastisk! Ny day to day klokke, Certina Rookie.. Enkel og grei med ei go kraftig skive Alt for stor. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes denne er helt nydelig. Orgastisk! Orgastisk dysfunksjon (orgasmeforstyrrelser) er vedvarende forsinkelser eller fravær av orgasme etter en normal seksuell opphisselsesfase. Skriveleif eller dypere mening? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes denne er helt nydelig. Orgastisk! Orgastisk dysfunksjon (orgasmeforstyrrelser) er vedvarende forsinkelser eller fravær av orgasme etter en normal seksuell opphisselsesfase. Skriveleif eller dypere mening? Det var nok ikke skriveleif. Likte ikke urskiven eller remen, så det ble skivebom for min del. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 En tur på Ebay endte med et impulskjøp og enda en klokke Lenke til kommentar
de123456789 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Det var nok ikke skriveleif. Likte ikke urskiven eller remen, så det ble skivebom for min del. Ærlig det. Men siden jeg er på utkikk etter ny klokke, så hadde det vært kult hvis du postet et par klokker som du liker? Prisklasse 2-3k. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) *bilde* En tur på Ebay endte med et impulskjøp og enda en klokke Kan jeg spørre hva den heter? Den var peeeen. Endret 30. april 2011 av Henrik B Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 2-3 tusen er egentlig den verste prisklassen å komme med anbefalinger i. Du får en del billige Seikoer og slikt der, men man går glipp av mye spennende fra f.eks. Stowa, Laco, Archimede, Christopher Ward, Helson +++ som gjerne ligger et par tusenlapper over, spesielt medregnet importavgifter. Nå er det jo uendelig mange flere alternativer dersom man går opp et par tusen, og jeg orker ikke å lage en veldig omfattende liste akkurat nå, men jeg ville vurdert å spare litt ekstra og få et mye bedre utvalg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ny day to day klokke, Certina Rookie.. Enkel og grei med ei go kraftig skive Ja, greit å ha om du skal steke et egg på tur. Legg baklokket i sola en ti minutters tid, og vips har du en stekepanne stor nok til et egg (minst). 3mm mindre enn det der er absolutt maks for dine håndledd. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan jeg spørre hva den heter? Den var peeeen. Seiko SNK617 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Casio F-91W Ypperlig klokke for hverdagsbruk som mujahideen. Varer i 3 til 5 år før reimen begynner og smuldre, men det er ikke så viktig da den da brukes som timer. Sitter du litt lengre oppe i hierarkiet kan A159W F-91W være et godt valg, med metallreim for høyere holdbarhet (i bruk, ikke som timer på en bombe. Da spiller ikke reimen noen rolle). Endret 1. mai 2011 av Toast Is Pimp! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå