Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig syns jeg den svarte Orient Mako er penere enn skx007, men det blir helt smak og behag. To fine klokker til god pris.

 

Personlig liker jeg Mako II best av budsjettdiverne.

Jeg synes også den er penest, men jeg er litt usikker på størrelsen. Den ser svær ut. Skulle gjerne kjøpt den her og nå, men usikker på om den vil passe til meg med en håndleddsomkrets på 17 cm.

Lenke til kommentar

tn_hublot-3-mil-bb-11.jpg

 

 

tn_hublot-3-million-bb-4.jpg

 

tn_hublot-3-million-bb-3.jpg

 

 

 

Noen som hadde brukt $3 mill på denne?

 

Hublot med 18k hvitt gull, 142 karat diamanter

 

Jeg ville ikke brukt 50 kroner på den en gang, da den er elendig på det som er en klokkes primærfunksjon: vise tiden. Jeg måtte seriøst se nøye etter for å lese tiden på det makkverket der.

Lenke til kommentar

Går rundt å kikker på masse forskjellige ur, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gå for.

Hva vipper du mellom?

 

Er en del forskjellige klokker i både forskjellige stiler og prisklasser.

 

IWC Aquatimer Split minute som vist over.

IWC Portuguese, hvit med blå visere

Longines Master Collection Chrono

Omega Speedmaster Moonwatch

Frederique Constant Heartbeat Moonphase

 

Prisen har jo selvfølgelig litt innvirkning på valget, og evt hvor lang tid det tar før jeg slår til.

Lenke til kommentar

Går rundt å kikker på masse forskjellige ur, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gå for.

Hva vipper du mellom?

 

Er en del forskjellige klokker i både forskjellige stiler og prisklasser.

 

IWC Aquatimer Split minute som vist over.

IWC Portuguese, hvit med blå visere

Longines Master Collection Chrono

Omega Speedmaster Moonwatch

Frederique Constant Heartbeat Moonphase

 

Prisen har jo selvfølgelig litt innvirkning på valget, og evt hvor lang tid det tar før jeg slår til.

 

Har selv Portugese Chrono med blå visere, og er storfornøyd. Nå skal det sies at jeg går med dress hver dag, og da passer Portugese godt.

 

Vurderte Aquatimer selv her før jul, men kjøpte en Omega Seamaster PO istedet.

Longiness Master Collection Chrono er fin, men siden du allikevel vurderer IWC, ville jeg heller sett på IWC Pilots Spitfire Chrono da!

Lenke til kommentar

Går rundt å kikker på masse forskjellige ur, men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal gå for.

Hva vipper du mellom?

 

Er en del forskjellige klokker i både forskjellige stiler og prisklasser.

 

IWC Aquatimer Split minute som vist over.

IWC Portuguese, hvit med blå visere

Longines Master Collection Chrono

Omega Speedmaster Moonwatch

Frederique Constant Heartbeat Moonphase

 

Prisen har jo selvfølgelig litt innvirkning på valget, og evt hvor lang tid det tar før jeg slår til.

 

Enkelt valg for mitt vedkommende, Portuguese.

Lenke til kommentar

Tja, ville nok droppet kvartsurverket.

Forresten om du likte Victorinox kan du sikkert klare å presse prisen ned noen tusenlapper til på denne: http://www.tidssonen.no/showthread.php?5799-REDUSERT-TIL-9000KR****SOM-NY-Victorinox-Airboss-Mach8-special-edition***&highlight=victorinox

 

Slik jeg har forstått det er selger ganske desperat, han har halvert prisen fra hva han startet med for noen uker siden allerede.

 

Har et utrolig godt og annerkjent urverk.

 

 

(har ingen forbindelse med selger om noen lurte)

Endret av Senyor de la guerra
Lenke til kommentar

Er i en alder på 21 år på utkikk etter min første klokke noensinne, men innehar ingen kunnskaper om klokker, klokkemerker, priser eller salgssteder. Har bladd litt rundt på Internett og har blant annet funnet en klokke ved navn Fossil fra nettbutikken klokker.no som jeg likte. Lurer på hvilke tanker andre har rundt dette klokkemerket, prisen og nettsiden som selger den.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...