Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Stygge begge to. Skaff deg en uten alt mulig slags dilldall med digital skjerm bak og slikt - gå for en solid diver du kjøper fra utlandet, du får mye mer for pengene. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har du nokon spesifikke tips? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Jeg har allerede foreslått en Seiko Monster, fkm har kommet med et annet godt forslag, men kan komme med et par til. http://www.creationwatches.com/products/seiko-diver-s-60/seiko-automatic-diver-skx007k1-skx007k-skx007-rubber-band-watch-784.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-automatic-69/seiko-automatic-diver-s-skx009k1-skx009k-skx009-1454.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-diver-s-60/seiko-automatic-diver-s-200m-skx013k1-skx013k-skx013-1702.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-diver-s-60/seiko-automatic-divers-skx171k-skx171-200-meters-men-s-watch-919.html Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Har du nokon spesifikke tips? Marathon Tsar Helson Shark Diver Dievas Vortex ETC... EDIT: hvis jeg var deg ville jeg kjøpt en røff klokke som tåler "alt" og en penere dressklokke, feks vintage Omega eller nyere typer. Bruksklokken vil få riper, skrammer og bulker, men det er tross alt bruksklokken. Dressklokken kan du bruke når stemningen krever det my two cents Endret 26. februar 2011 av flogieboogie Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Har du nokon spesifikke tips? Du kan også sjekke ut Hamilton hvis du vil ha en litt mer "fancy" klokke. Hamilton watches Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Fikk ny klokke i posten i dag! Omega Seamaster Professional Chronometer. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Takkar for tipsa. Likte spesielt Marathon Tsar, men finn den ingen plass, til ein overkompleg pris... http://www.creationwatches.com/products/seiko-sportura-66/seiko-sportura-retrograde-chronograph-spc003-spc003p-spc003p1-1142.html http://www.creationwatches.com/products/seiko-sportura-66/seiko-sportura-double-retrograde-chronograph-spc039-spc039p1-1576.html Synast denne var ganske rå. Sapphire glass. http://www.creationwatches.com/products/seiko-sportura-66/seiko-sportura-alarm-chronograph-perpetual-watch-spc047p2-spc047p-spc047-1880.html Edit: Nokon som veit kva denne heiter? Var dritstilig! Endret 26. februar 2011 av Ondskap Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gratulerer OlavF! Er ikke verdens største fan av Omega, men Seamaster ser bra ut. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Takk, fkm og Henrik. Er ikke så fan av Omega selv, men synes litt eldre Seamaster-modeller er veldig pene. Og til den prisen jeg fikk den for, tenkte jeg meg ikke lenge om før jeg slo til. Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ondskap, gå for en Tissot T-touch Expert eller en Suunto X-lander. De har det du trenger, er innenfor budsjett og har relativt god kvalitet. Disse gutta driver og anbefaler veldig mye fint, men det høres ut som de to jeg nevner treffer kriteriene dine mye bedre. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Kriterie: - Ikkje full digital. Må ha vanleg klokkevisar med tallskive. Kan dog ha eit digitalt felt der stopperklokke etc er. - Ha saphirglass, eller anna ripesikkert glass. - Gummi eller tøyreim, ikkje metall. - Må vare vanntett til minst 100m - Være kvaitet eg kan stole på mange år i militæret og privat. - Helst sjå bra ut til både uniform og private antrekk - Max pris 5000kr Allerede på første kriterie ryker Suuntoen ut, og Tissot T-touch går ut på siste kriterie. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Joda, men han har gjort det ganske klart at han ikke ønsker en plain diver, så det er ikke noe poeng i å fortsette å anbefale skx'er og shark divere. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ondskap, gå for en Tissot T-touch Expert eller en Suunto X-lander. De har det du trenger, er innenfor budsjett og har relativt god kvalitet. Disse gutta driver og anbefaler veldig mye fint, men det høres ut som de to jeg nevner treffer kriteriene dine mye bedre. Huff, den toutchen appelerte veldig til meg iallfall. Kompass, høgdemålar etc er veldig kjekke egenskapar, men prisen er ikkje fullt så kjekk. Trur eg må skaffe meg noko slik, men er ikkje hastverk, så er på utkikk etter tilbud. Takkar for veldig bra tips! Lenke til kommentar
SML Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 På ebay ligger de på rundt 3000 kroner. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Er ikke så fan av Omega selv, men synes litt eldre Seamaster-modeller er veldig pene. Og til den prisen jeg fikk den for, tenkte jeg meg ikke lenge om før jeg slo til. Hva lå den på? Veldig fin klokke Endret 26. februar 2011 av Nash Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Ondskap, gå for en Tissot T-touch Expert eller en Suunto X-lander. De har det du trenger, er innenfor budsjett og har relativt god kvalitet. Disse gutta driver og anbefaler veldig mye fint, men det høres ut som de to jeg nevner treffer kriteriene dine mye bedre. Huff, den toutchen appelerte veldig til meg iallfall. Kompass, høgdemålar etc er veldig kjekke egenskapar, men prisen er ikkje fullt så kjekk. Trur eg må skaffe meg noko slik, men er ikkje hastverk, så er på utkikk etter tilbud. Takkar for veldig bra tips! Noe alla Tissot uret til god pris hos lervik ur i haugesund. (De kan sikkert sende til deg) Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er ikke så fan av Omega selv, men synes litt eldre Seamaster-modeller er veldig pene. Og til den prisen jeg fikk den for, tenkte jeg meg ikke lenge om før jeg slo til. Hva lå den på? Veldig fin klokke Takk. Fikk den for 5000,- inkl. frakt. Med tanke på at en tilsvarende klokke koster 25000,- veiledende, vil jeg si det var en ganske ok pris. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 På ebay ligger de på rundt 3000 kroner. Yess, fant dei til godt under 5000kr ja, så då er det veldig aktuelt. Valget står då mellom: T-TOUCH EXPERT PILOT og T-TOUCH EXPERT Øverste bilde er av T-TOUCH EXPERT PILOT. Begge har vell lys i mørket? Har googla litt, men finn ikkje ut kva forskjellen på dei to er. Om det er nokon som veit det, så er eg takknemleg Lenke til kommentar
Nash Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Er ikke så fan av Omega selv, men synes litt eldre Seamaster-modeller er veldig pene. Og til den prisen jeg fikk den for, tenkte jeg meg ikke lenge om før jeg slo til. Hva lå den på? Veldig fin klokke Takk. Fikk den for 5000,- inkl. frakt. Med tanke på at en tilsvarende klokke koster 25000,- veiledende, vil jeg si det var en ganske ok pris. Ikke dumt, hadde ikke nølt selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå