Noburu Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Personlig ville jeg kjøpt Seiko SKX007 som DandyVers linket til hvis du ikke har noen klokker fra før. Det er et av de beste budsjettkjøpene, og den kan brukes til det meste. Strengt tatt jeg som lenket til den Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er ikke alt i bunn og grunn detaljer? Kan uansett si at skx007 er verd pengene! Jeg har J-varianten, men tror ikke det er en reell forskjell på den og K-varianten Lenke til kommentar
fkm Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kan jeg spørre deg om hvorfor du gadd å betale 500 ekstra for J-versjonen? Selv har jeg 009K, for jeg fant ingen god grunn til å kjøpe J fremfor K. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Who knows.. Muligens noe som sa meg at 'made in Japan' er verd prisforskjellen (som i seg selv er liten), men honestly no idea Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Når det kommer til størrelse står det spesifisert (case width), så det er bare å ta fram et målebånd, eller gå til en urmaker og prøve et ur med samme størrelse. Eh, nei... Det er forskjell fra klokke til klokke. Noen klokker legger seg penere over håndleddet. Så da må du i så fall se på modellen du ønsker deg, å lete etter en klokke med lik finish på lugsa. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Eh, jo. For å få en generell ide om hvordan en klokkestørrelse passer deg er det mer enn nok å gå til en urmaker og prøve en lignende klokke i samme størrelse med tilnærmet samme tykkelse. Hvis man ikke er komplett tilbakestående klarer man da fint å tenke seg til hvordan en lignende klokke vil passe. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kjøpte meg akkurat min første ordentlige klokke. En Longines Special Series L2.628.4. En utgått modell, men i følge selgeren tilsvarende dagens Master Collection. Her er bilder av klokken, tatt av selgeren. Jeg gleder meg veldig til å få den i hus! 2 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Namnam, pen klokke. Mer kan jeg ikke bedømme : p Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja den var veldig pen, mye måtte du gi for den? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja den var veldig pen, mye måtte du gi for den? 4500 tipper jeg Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja den var veldig pen, mye måtte du gi for den? 4500 tipper jeg Hehe, det er korrekt. Var det deg jeg kjøpte klokken av? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nei, men jeg vurderte å kjøpe den selv og fulgte godt med på den, mangel på penger satt en effektiv stopper for det kjøpet. Flott og se at det har fått seg et flott hjem:) Lenke til kommentar
Wohooo Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg kjøpte en Seiko SNKE51 klokke og byttet ut lenken med ei billig reim av ekte krokodilleskinn fra Thailand. Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Pent! Selv om jeg personlig ikke er noen stor fan av så blank urkasse. Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 (endret) Fikk denne saken fra Sovjets "bedre" dager i dag. En Vostok Amphibian. Ikke akkurat veldig spennende for de med klokker til et par titalls tusen, da den ikke akkurat kosta mange hundringsene. Klokken har allikevel en ganske dedikert liten fanbase og den skal visst ha et ganske bra urverk til å være i den prisklassen. Kvaliteten på bildet er selvfølgelig latterlig. Endret 17. februar 2011 av Alkaw 2 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Stilig sak, hvor har du fått tak i denne? Hva slags urverk? Lenke til kommentar
Alkaw Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg husker å ha lest hvilket urverk som har blitt brukt på Watchusgeek en plass, men nå finner jeg det ikke igjen. Klokken er kjøpt av denne karen her: http://myworld.ebay.co.uk/dor-irinushka/ Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende denne til omtrent samme pris? http://www.panatime.com/20blsolecabr.html Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Noen som vet hvor jeg kan finne noe lignende denne til omtrent samme pris? http://www.panatime.com/20blsolecabr.html The Watch Boys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå